News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tilmelding

Started by VonPanne, 01 December, 2010, 22:04:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

eido

Skal også lige tilmelde et par buddies og deres fesne elver hære (føj føj).

Navn: Jesper Schou
Hær: Wood elves
Holdleder: Ja, det har han ikke noget imod

Navn: Tobias Andersen
Hær: High Elves
Holdleder: ja, hvorfor ikke

Og jeg skal sige at de meeeeeegeeeet gerne vil være på samme hold.

Powah to da Waaaagh!
Eido
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

VonPanne

Jeg har opdateret tilmeldingslisten med de betalinger vi har modtaget på nuværende tidspunkt. Næste gang bliver midt i næste uge.

eido, gider du prøve at få lokket dine venner til også at udfylde skemaet med spillererfaring, som nævnt i første indlæg? :)

eido

Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Morsing

Navn: Steffen Morsing
Hær: High Elves
Holdleder: nej tak

(woohoo, mødet bliver flyttet, så er med igen!)

AndersN

Har betalt og opdateret min tilmelding med hær..
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Asger

Så skulle skejserne også være på vej fra mig :)

Og jeg har ligeledes opdateret min post med hær, jeg tager den nemme udvej og hopper p de sorte elvere igen :)

Asger

thor trommstrong

Jeg skal da også være med :)

Skal dog lige dobbelttjekke at jeg ikke skal på arbejde den weekend er 95% sikker på det burde være ok :)

Navn: Alexander Jensen
Hær: Dwarfs
Holdleder: ikke på min første tur til lethian

TT

Butler

Der skulle også gerne været gået penge ind på kontoen fra mig.

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

VonPanne

Jeg har opdateret listen med de betalinger jeg har modtaget.

Det er i øvrigt super at se at der nu kun er en håndfuld pladser tilbage. Det kunne være endnu bedre hvis vi lige kunne få fyldt op, så prik lige engang til folk omkring jer ;)

Shark

Jeg må også hellere tilmelde mig :-).

Navn: Bo Gotthardt
Hær: Æhhh, det er ikke gået så godt med at male de der high elves... Så det må blive mine gamle Warriors of Chaos.
Holdleder: Nej tak.
We trust everybody would agree that it's one of those rare cases that are obviously too wrong to apply RAW.

Fredo

Så skulle betalingen gerne være sendt :)
Har besluttet mig for at spille med Skaven

~Frederik

AndersN

Damn...

Jeg må desværre melde fra. Jeg ville virkelig gerne med og ærgrer mig over at det ikke kan være anderledes. Jeg har bestilt en rejse til den uge, og det er den eneste uge jeg har mulighed for det, så ingen vej udenom...

Havde ellers glædet mig, men alas...

(er det muligt at få refunderet pengene?)

Mvh Anders

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

VonPanne

Jeg er skuffet, Anders, dybt skuffet over at du sådan vægter ferie højere end Warhammer. Ja, det er næsten uforskammet ;)

Du har meldt fra før sidste tilmeldingsdag, så selvfølgelig får du pengene igen. Send mig en PM med dit kontonr.

AndersN

Ok, ja tak, det er som sagt ikke med min gode vilje.

Næste gang! :)

andse

Helt ærligt Anders! Du bliver sgu nødt til at passe din hobby! Ellers bliver du aldrig til noget stort her i livet!!

AndersN

I know. Det er yderst beklageligt!

VonPanne

Jeg har opdateret listen over dem der har betalt.

Dem der ikke har betalt, må gerne tænke på snart at gøre det. Nu er julen snart over os og inden vi ser os om har vi nået d. 6. januar :)

Ligeledes, hvis nogen ønsker at ændre hær eller holdlederønsker, så skal det også ske inden 6. januar.

Endelig vil jeg opfordre til at tilmeldte lige kigger forbi "quizzen" på hjemmesiden, hvis I ikke har gjort det. Den hjælper os med at lave holdene: Klik her!

Neferazo

Så skulle der også meget gerne være indbetalt fra mig af :)

PopKhorne

Jeg er sgu nød til at trække den samme undskyldning som hr. Nøhr og aflyse.
Jeg flyver til Taiwan d. 18 og kommer færst hjem d. 30.

Hans Kristian

Hold Grøn Brun HVID er STØRST!

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

VonPanne

Buuuuuh! Hvad sker der med jer feriebørn... har I allerede fået nok af sneen? ;)

thor trommstrong

beklager den sene betaling men pengene er blevet sendt idag :) så burde nå frem i løbet af et par dage

Olsen

Jeg vil rigtig gerne tilmelde mig.

Mikkel Olsen
OnG
og kan godt være holdleder, hvis I mangler.

Lasse

Uhh... så er der kun håndfuld pladser og en enkelt uge tilbage  :o
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Pete the Slayer

Jeg må desværre trække mig igen.

Jeg kan dog berolige fans og tidligere holdkammerater med, at årsagen til aflysningen er i den mere positive ende denne gang - jeg har bare planlagt for meget på en gang.

Sorry og god turnering
Peter
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

carstone

Jeg har i dag betalt.