News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Praktiske oplysninger

Started by VonPanne, 04 December, 2010, 23:09:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonPanne

Lethian afholdes i år i samarbejde med de flinke folk i 2MD Lyngby, og der vil blive spillet på Lindegaarden i Lyngby, hvor også 2MD Open er blevet afholdt de sidste år.

Adresse
Lindegaard
Peter Lunds Vej 8
2800 Kgs. Lyngby
(ind i gården og til venstre)

Kort - Streetview

Der kan parkeres på vejen eller en af sidevejene, og så vidt vi ved koster det ikke noget.

Program

Fredag (d. 28. januar)
18:00 - 21:30Klargøring og hyggespil for dem der har lyst

Lørdag (d. 29. januar)
9:00 - 9:30Simpel morgenmad for de morgenfriske
9:30Velkomst (jep, her skal I være her)
10:00Spilstart (man bør have sin hær pakket ud og klar til kamp)
12:30 - 13:30Frokostpause
18:00 - 19:30Aftensmadspause
22:30Kampagnen holder pause for natten

Søndag (d. 30. januar)
9:00Simpel morgenmad til de morgenfriske
9:30Spilstart
14:00Kampagnen slutter
14:15Vi klapper af vinderne og siger tak for denne gang

Mad
Inkluderet i prisen: Der vil blive serveret en lækker buffet lørdag aften. Der vil være simpel morgenmad lørdag og søndag, og simpel frokost lørdag. Simpel betyder rugbrød / toast og diverse pålæg og frugt, og nok til at blive mæt. Der vil være gratis kaffe.

Vi indkøber blandede sodavand, som vi sælger ud af (3 kr. pr. stk.). Husk kontanter (små mønter, tak ;)).

Malebord
Der vil være et malebord tilgængeligt, så hvis man gerne vil sidde og hyggemale lidt mens der er lidt pause i spillet, er der mulighed for det. Du skal selv sørge for figurer og maling.

Overnatning
Der vil desværre ikke være mulighed for overnatning i lokalerne, men hvis du kommer langvejs fra og mangler et sted, så kontakt os og vi finder en løsning.

Gæster
Gæster er velkomne til at kigge forbi og se på spillet. Der er dog traditionelt lidt kaotisk om morgenen, så det er nok at foretrække lige at vente lidt før I dukker op.

Alkoholpolitik
Vi vil gerne begrænse alkoholindtag til lørdag aften, fra når aftensmaden serveres. Vis hensyn til de andre deltagere, og ikke mindst dit hold (lige så meget dagen derpå ;)), så nogle øl er helt ok, men hvis man gerne vil drikke sig fuld bør man gå i byen bagefter.

Asger

Hej peeps.

Bare for at stresse jer yderligere er jeg nysgerrig efter hvornår vi kan forvente programmet?

Asger

VonPanne

Forhåbentligt meget snart, vi mangler lige endelig afklaring med hvornår vi får adgang til lokalerne.

Vi sigter efter lørdag 9:30-23, og søndag 9:30-14. Vi kigger på om der kan være åbent for hyggespil fredag aften, såfremt der er interesse for det.

Kreon

Jeg er i hvert fald nødt til at tage turen fra Jylland fredag aften, når programmet starter så tidligt, så jeg vil meget have mulighed for noget hyggespil fredag aften.

Kreon

Kreon

Quote from: Kreon on 14 January, 2011, 17:49:52
Jeg er i hvert fald nødt til at tage turen fra Jylland fredag aften, når programmet starter så tidligt, så jeg vil meget have mulighed for noget hyggespil fredag aften.

Kreon

Det bliver ikke aktuelt med spil fredag for mig alligevel, så det skal i hvert fald ikke være for min skyld.

Fredo

Hvordan ser det ud med parkeringsmuligheder i nærheden? Er det muligt at holde tæt ved, hele dagen, eller hvordan er det med det?

VonPanne

Så vidt jeg lige kan huske, kan man parkere på vejen eller en af sidevejene, og det skulle ikke være et problem at holde der en hel dag, og det skulle heller ikke koste noget. Måske en 2MD'er kunne bekræfte?

Der må ikke parkeres på gårdspladsen eller i indkørslen.

VonPanne

Vi har været lidt presset på tid, men nu har vi endelig fået tilføjet programmet. Jeg har også opdateret madafsnittet, idet jeg kan gøre opmærksom på at der vil være inkluderet morgenmad og frokost, samt vil være salg af sodavand.

VonPanne

Til orientering så landede prisen pr. sodavand på 3 kr. stk., så det er lige til at overskue. Husk små mønter.

Hvis der er nogle sidste øjebliks problemer, kan jeg fanges på mobil 26212132.

Pille

Quote from: VonPanne on 28 January, 2011, 15:00:59
Til orientering så landede prisen pr. sodavand på 3 kr. stk., så det er lige til at overskue. Husk små mønter.

Hvis der er nogle sidste øjebliks problemer, kan jeg fanges på mobil 26212132.

Må man spørge hvad det er for nogle slags sodavand? Jeg er diabetiker så vil gerne vide hvad udvalget er. Må man gerne tage egne drikkevarer med, hvis det skulle være nødvendigt?

okkel

Du er særdeles velkommen til at medbringe egne drikkevarer og sågar åbne en sidegeshæft ved at sælge videre (eller dvs nu holder vi det non profit så vi ville sikkert synes det var lidt mærkeligt hvis andre begyndte at tjene penge på vores arbejde). Vi sælger ikke sodavand for at tjene penge men udelukkende som en service til folket.
Jeg ved ikke hvad VonPanne har købt men til den pris er det nok de billige fra Bilka.

VonPanne

Der var tilbud, så det er faktisk de gode af slagsen - der er Coca Cola, Coca Cola Zero, Squash, Sprite og lidt danskvand. Men du er som nævnt velkommen til selv at tage noget med - det er kun ment som en service.

Morsing

Jeg har tilmed hørt at vand er sundt, så man er jo ikke engang tvunget til at købe noget ;) - vel og mærke kun noget jeg har hørt :o tør sku ikke røret det sukker fattige skidt selv...

Pille

Quote from: VonPanne on 28 January, 2011, 16:11:31
Der var tilbud, så det er faktisk de gode af slagsen - der er Coca Cola, Coca Cola Zero, Squash, Sprite og lidt danskvand. Men du er som nævnt velkommen til selv at tage noget med - det er kun ment som en service.

Det er ganske fremragende...

Quote from: Morsing on 28 January, 2011, 17:14:07
Jeg har tilmed hørt at vand er sundt, så man er jo ikke engang tvunget til at købe noget ;) - vel og mærke kun noget jeg har hørt :o tør sku ikke røret det sukker fattige skidt selv...

Jeg skal nok gå i bad inden jeg kommer. Det må være rigelig kontakt med vand den weekend...