News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

ETC Kval København 2011

Started by Patrick Glikmann, 13 December, 2010, 14:59:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EFA

Der har aldrig været anden grund til 6 spil andet end at spille de samme missioner som bliver spillet til selve ETC.

Jeg stemmer for at der kun bliver 3 spil søndag, det kan jo passende være draw missionen der ryger i svinget ;)

Patrick Glikmann

Prego signorinos  ;D

Jeg vil give jer ret og sige at 5 spil på en dag er for meget så jeg vil følge Asgers råd og skære det ned til 3 spil søndag og 5 spil i alt.

Som Emil siger kan vi skære det ene 2 Objective spil væk da det typisk er det der ligger mest op til Draws.

Mvh Paddy

edit: Nu hvor jeg tænker over det tror jeg vi fjerner en Kill Point mission i stedet da som det ser ud nu kommer der kun til at være 1 Kill Point mission til det kommende ETC.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.

EFA

Paddy tager du ikke lige og sørger for at dawn of war ikke komme to missioner i træk, også var det den forkerte draw mission der røg ;)

Patrick Glikmann

@Emil: hvad for et spil siger du der skal væk?

jeg  har byttet om på ordenen af spillene og lavet om på tidsfristen så man har 3 timer til hvert spil.

Mvh Paddy

EFA

2 obj, dawn of war. Men you the boss så det er dit call.

Patrick Glikmann

Det er bare at stemningen inde på ETC Kaptajn forummet er at vi skal have helt nye missioner til det kommende ETC og at der max skal være 1 KP mission så derfor synes jeg måske det er bedst bare at køre med 1 KP mission.  8)

mvh Paddy

EFA

Så har du jo noget viden jeg ikke havde adgang til :)

Morten Stensgaard

Hej Patrick.

Jeg har mistet lysten til ETC, så du kan bare slette mig fra listen.

Mvh.
Morten Stensgaard
He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.

EFA

Hej Patrick

Jeg kan desværre ikke deltage alligevel så bare tag mig af listen også.

Johan B.

Quote from: EFA on 09 January, 2011, 20:56:51
Hej Patrick

Jeg kan desværre ikke deltage alligevel så bare tag mig af listen også.

Nedern Emil :( så vil jeg låne din ulve liste ;)
Johan B.

Patrick Glikmann

Missionerne er blevet reshuffled igen :)

easyrider

Jeg behøves jo ikke at deltage længere  ;D så du kan godt tage mig af listen.

Jimmy
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Patrick Glikmann

Damn you Jimmy! Jeg har stadig en revanche til gode efter min stolte ulvelord blev klippet midt over af en bunke skrot styret af en gremlin  ;D Det ene fejlede 3+ invul save der kostede mig første pladsen vil jeg tude over til dages ende  :'(

Mvh Paddy

gertinc

Er reglen for special characters 100% uomgåelig?

Efter at have læst den nye DA faq er de nemlig blevet helt utroligt interessante igen, men det kræver jo altså at i hvertfald Belial må komme med (hvilket jo nok ikke lader sig gøre, men hey, det kunne jo være der blev givet dispensationer .-))

mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

Omalley69

Hvorfor ligger det samme weekend som lethian turneringen?

Ihh! Men så kan i da hoppe med på kings hat og drikke igennem med os andre...
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Benji

Jeg kan desværre ikke deltage den weekend, så jeg bliver nød til at springe fra.

Benjamin Kristiansen

EFA

Planerne er ændret for weekenden. Jeg kan deltage alligevel :)

Patrick Glikmann

Jeg skriver dig på så :) Hvad fik dig til at ombestemme dig? ;D

EFA

Patrick Glikmann

Så er Morten jo ikke ene repræsentant mere :) Vildt at qualifieren bliver REN københavnere... I bunden ;D

Owned!!

Kaltenberg

Jyderne fik jo lov at prøve kræfter med københavnerne i sidste uge i silkeborg. ;)

Enten det, eller også er der ikke nogen jyder der kan nå at samle de 120 orks + 9 killakans der skal til for at vinde :D

Glæder mig til at høre hvordan det går i KHB. Håber du kan give lige så meget info som stephan gjorde under turneringen i silkeborg.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

gammelpot

Ja det bliver super spændende... Det kan da også være man har et trick eller to oppe i ærmet...

Også bare for at facts er i orden så var det 144 Orks + Kans... Men de blev jo tøret at Ulvene fra Fenris, så det kan godt lade sig gøre.

ButterBoy

Ja thunderwolf lord med 1 wound mod 40-60 orker var jo givet som sikker sejr på forhånd :D

Thor

gertinc

Hey Patrick - hvad med ham Belial der?

mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

Patrick Glikmann

Hey Jens!

Man må godt bruge Belial og Sammael som de eneste undtagelser til kvalen da der er snak om at tillade dem til ETC fordi de teknisk set ikke tæller som Special Characters i nogle turneringer rundt omrking i Europa :)

@Emil: Ja det er sku heldigt for dig at Jimmy og Morten kunne hive vordingborg op på toppen nu hvor du ikke selv kan  ;D