News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hivefleet kraken- true beasts

Started by easyrider, 29 December, 2010, 17:07:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

easyrider

Efterhånden har min beastie orks projekt nået sin afslutning. Jeg er bestemt ikke færdig med at spille med dem da de for tiden er min yndlingshær, men som bygge- male projekt ligger de lidt stille for tiden. Hæren har efterhånden en størrelse på 3-4000 point så når jeg skal sammensætte en hær har jeg nok at vælge imellem, uden at jeg skal til at male nye modeller. Det kan da godt komme på et tidspunkt igen, og der er da også en gang imellem hvor jeg kan være nød til at bytte et våben e.l. men det bliver absolut i småtingsafdelingen. Derfor har jeg nu i et stykke tiden kigget efter brugte hære her på powerfist. For noget tid siden købte jeg en emperors children hær, som jeg har føjet lidt modeller til, men jeg har endnu ikke spillet med den, og jeg har ikke den store glæde ved CSM, men så igår...

Jeg har lige købt en tyranid hær af Emil, og lige nu er jeg tændt på dem, jeg har enda allerede haft et enkelt spil med dem. En af de ting jeg godt kan lide er at de er de mest ALIEN af racerne, forstået på den måde at alle andre har 2 arme og 2 ben... lidt ensformigt.
Som det fremgår af billederne nedenunder som Emil har taget, er det en pænt stor hær, og umiddelbart er der ikke behov for at tilkøbe ekstra modeller, da der er rigeligt til at lave mange forskellige kombinationer. Usamlet ved siden af lå der også en ekstra hive guard, en ravener, og nogle spues med hormagaunts, termagaunts og genestealers.

Som det også fremgår af billederne er store dele af hæren malet, men i to forskellige farver og ingen af dem er speicelt pæne eller detaljerede. Jeg har dog valgt at fortsætte med det hvid-røde hivefleet Kraken farveskema, så skal jeg ikke male alle modeller om fra bunden. De blå kan relativt nemt males om, og de umalede ting kan hurtigt males til niveau med det eksisterende, men alle modellerne skal have malet detaljer, highligts og fejlretning, så der ligger stadig et enormt arbejde i at få dem færdige. Men det kan jeg vel nå over et år eller to. Lige nu overvejer jeg at tage dem med til EC om 1½ måned, hvis jeg når at blive færdig med nok modeller,  ellers må det blive de gode gamle beasties.

Denne blok hedder jo egentligt beastie orks, men jeg laver nok bare en lille afdeling i den til mine nye små nutte beasts.

Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Honsou

QuoteJeg har dog valgt at fortsætte med det hvid-røde hivefleet Kraken farveskema
Nøj, dét ser man jo ikke så tit. ;)
Pas nu på til turneringer, hvor alle de andre Tyranidhære er magen til, man kan komme til at tage nogle forkerte med hjem. :)

Kraken er VIRKELIG stor ift. de andre hive fleets, må man sige, men okay, der er sjovt nok 10 x så mange space marines som IG, hvilket også er lidt løjerligt..... og utroligt så mange space wolfs og blood angels der er..... de formerer sig som rotter. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!