Viktoriansk malekavalkadevæddeløbskaphest Mk III

Started by Taoregorn, 01 January, 2011, 10:59:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sadomator


Sadomator

Så vandt jeg igen.

Selvom Thorbjørn gav op.

Jeg tror ikke der bliver nogen kapløb i 2012?

Taoregorn

#27
Hehe ja du vandt vist slaget og tabte krigen...  ;)

Jeg synes ikke det giver nogen mening at lave kapløb med 2 deltagere.  :-\

Jeg har en idé om at lave noget med et andet format, hvor det kører per måned og folk får lov at stemme om hvem der skal have æren pågældende måned.

Vil lige prøve at bikse noget sammen og se hvordan det ender. 8)


At køre kapløb, hvor det alene går på mængden man får malet (og ikke et ord om kvaliteten) bliver ufedt i længden synes jeg. Det gav fin mening i starten da vi var på 0 figurer og stod foran at skulle male store hære,... nu not so much synes jeg.

elThyge

Quote from: Taoregorn on 01 January, 2012, 16:39:33
Jeg har en idé om at lave noget med et andet format, hvor det kører per måned og folk får lov at stemme om hvem der skal have æren pågældende måned.

Vil lige prøve at bikse noget sammen og se hvordan det ender. 8)

At køre kapløb, hvor det alene går på mængden man får malet (og ikke et ord om kvaliteten) bliver ufedt i længden synes jeg. Det gav fin mening i starten da vi var på 0 figurer og stod foran at skulle male store hære,... nu not so much synes jeg.

Hørt, (kommenteret meget selvisk)! ;)

I afstemningen bør udover kvalitet også indgå selve historien/fortællingen om figurerne. Holder f.eks. meget af Jonas's bevæbnede postbude.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Taoregorn

Quote from: elThyge on 01 January, 2012, 16:58:19
Quote from: Taoregorn on 01 January, 2012, 16:39:33
Jeg har en idé om at lave noget med et andet format, hvor det kører per måned og folk får lov at stemme om hvem der skal have æren pågældende måned.

Vil lige prøve at bikse noget sammen og se hvordan det ender. 8)

At køre kapløb, hvor det alene går på mængden man får malet (og ikke et ord om kvaliteten) bliver ufedt i længden synes jeg. Det gav fin mening i starten da vi var på 0 figurer og stod foran at skulle male store hære,... nu not so much synes jeg.

Hørt, (kommenteret meget selvisk)! ;)

I afstemningen bør udover kvalitet også indgå selve historien/fortællingen om figurerne. Holder f.eks. meget af Jonas's bevæbnede postbude.

Man kunne nærmest sige "helhedsindtrykket"? ;D

Sadomator

Det kunne i hvert fald være fint, hvis vi stadig samlede billeder i en tråd, synes jeg.

Det behøver så ikke være et kapløb, men det er da meget fint at kunne se billeder et samlet sted og ikke behøve trævle mange sider igennem for at finde et billede man lige ledte efter.