News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Taoregorns VSF 2011 WIP

Started by Taoregorn, 01 January, 2011, 14:27:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 25 April, 2011, 15:31:47
De er da vildt gode, men jeg synes nok jeg havde set dem før, nok i en slikbutik  ;D

Har du ikke tømt dem før du brugte dem? Så er det pinata, der flyver slik over hele bordet når de sprænger!

Hahaha. Ja!

Grunden til at jeg ikke har tømt er egentlig bare dovenskab. OG så at jeg syntes det var sjovt at de forblev helt urørt... som intet barn ville ha' gjort. ;D

De har dog taget lidt for lang tid at male til at jeg gider springe dem i luften.

Sadomator

Hvordan går det med dit infanteri? Vi må se og få nosset os færdige, så vi kan tage et slag imellem Briter og Russere i Sudan :)

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 25 April, 2011, 17:05:40
Hvordan går det med dit infanteri? Vi må se og få nosset os færdige, så vi kan tage et slag imellem Briter og Russere i Sudan :)

Både gaming board og infanteri kommer til at tage lidt tid endnu. Håber det bliver værd at vente på dog.

Regner med at forsøge mig med en omgang "test" til Åcon.

Sadomator

Så jeg skal have russere klar til Åcon? jeg har mange næsten færdige, så jeg tror godt jeg kan have en brugbar styrke færdig... måske ikke så mange dampmaskiner som dig, men så kan de sikkert låne lidt fra mine Briter, hvis det er.

Taoregorn

#129
Here's the good engineer himself:


Isembard Kingdom Brunel

And here's a shot where he's rummaging through the African savannah with one of his automatons:

You have to be careful of the African wild life.

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Spicker

Det ser jo forrygende ud Thorbjørn! Man får jo næsten lyst til at gå på jagt efter brugbare dimser og dutter derude (for ikke at tale om dippe-dutter, men det er nok mere til huleværk)...

Vi må lige have en nærmere samtale omkring det der VSF sjov til et af de kommende møder.

Grobut

De er godt nok fint TB! Selv om VSF nok aldrig bliver noget jeg går igang med glæder jeg mig godt nok til at se dem rigtigt ved næste møde!
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Taoregorn

Quote from: Spicker on 26 April, 2011, 11:03:49
Det ser jo forrygende ud Thorbjørn! Man får jo næsten lyst til at gå på jagt efter brugbare dimser og dutter derude (for ikke at tale om dippe-dutter, men det er nok mere til huleværk)...

Der er jo INGEN gode argumenter, for at du ikke køber nogen ACW i 28mm og maler dem historisk, men bruger dem til VSF. ;D

Quote from: Spicker on 26 April, 2011, 11:03:49
Vi må lige have en nærmere samtale omkring det der VSF sjov til et af de kommende møder.

Jeg er ved at lave min egen regelbog med basis i Mongoose' Battlefield Evo.
Det er 40k'sk, men efter min mening sjovere.

Spicker

Quote from: Taoregorn on 26 April, 2011, 11:58:11
Jeg er ved at lave min egen regelbog med basis i Mongoose' Battlefield Evo.
Det er 40k'sk, men efter min mening sjovere.

Hvilken udgave? Jeg har "Battlefield Evolution: Modern War" liggende, samt udvidelsen "Gearkrieg" til "World at War" (sidstnævnte kan jeg ikke finde - den er vist udgået fra deres produktionslinie.... suk!

Men der er da nogle idéer til walkers i "Gearkrieg", som måske kunne bruges til inspiration.


Quote from: Taoregorn on 26 April, 2011, 11:58:11
[Der er jo INGEN gode argumenter, for at du ikke køber nogen ACW i 28mm og maler dem historisk, men bruger dem til VSF. ;D

To the "Perry-Shop" it is... Så er det vist også den sidste "blå" samling i denne omgang!

Sadomator

Skal de ikke med i kapløbet?

Belial

Det er dælme nogle fine bomb-bots. Jeg er voldsomt imponeret. :)

MVH

Belial

Taoregorn

Quote from: Spicker on 26 April, 2011, 13:33:07
Hvilken udgave? Jeg har "Battlefield Evolution: Modern War" liggende, samt udvidelsen "Gearkrieg" til "World at War" (sidstnævnte kan jeg ikke finde - den er vist udgået fra deres produktionslinie.... suk!

Men der er da nogle idéer til walkers i "Gearkrieg", som måske kunne bruges til inspiration.

Jeg ved ikke hvilken udgave det er, men jeg har en "designer's pack" som var et dokument folk der havde lyst til at bruge deres open gaming license fik. Det er vist temmeligt generisk og klar til at blive klippet i så man forme det som man vil.

Kender ikke Gearkrieg, men det kan man jo se på.


Quote from: Spicker on 26 April, 2011, 13:33:07
To the "Perry-Shop" it is... Så er det vist også den sidste "blå" samling i denne omgang!

God dreng! Så må jeg jo ha' mig nogen sydstater en dag også. ;D

Men indtil da kan de jo mødes i Afrika eller Indien.

Quote from: Sadomator on 26 April, 2011, 23:06:30
Skal de ikke med i kapløbet?

Jo jo, ta'r et samlet billede når 'enheden' er færdig

Quote from: Belial on 26 April, 2011, 23:08:57
Det er dælme nogle fine bomb-bots. Jeg er voldsomt imponeret. :)

Jammen det var da godt! Kan være de kan sprænge nogen franskmænd en dag  :-X  ;D

Taoregorn

Så blev jeg færdig med min første aeronef!  ;D

In the war against the Arachnids scout craft like this Swigley A23 Aeronef have become invaluable; scouting out the African countryside for bug infestations.




A clever array of equipment enables the Swigley to perform in air reperations on other 'nefs as well.
However, the usual job for the automaton arm is simply that of dropping bombs.




Grobut

Ha! den er sgu fin. Elsker det her galskab :)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Sadomator

Den er endt med at blive rigtigt god også... Den minder ret meget om den som Tobsen har bygget.



Det kunne være jeg skulle have et par af dem til mine Briter, jeg er jo ikke så god til selv at bygge tingene.

Taoregorn

Ret meget er vist en overdrivelse! Men ja, de har begge en kugleformet bund. Resten er så forskelligt.,...

Grunden til at du ikke er så god til at bygge selv er vel at du aldrig prøver??? :-)

Taoregorn


The Sudan Tribune reports directly from the front of the conflict between Man and Insect:


The Askari are an invaluable asset in the war against the bugs Two Asakaris are almost the match of a single Warrior in close quarter fighting.


Although the Insects are generally brainless certain individuals do have the power to reason. Mr. Brunel is hands on with regards to figuring out what the bug mind fears!


Ingenuity vs. Evolution is proving to be the conflict within the conflict in fighting the Arachnids

Grobut

Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Sadomator

Quote from: Taoregorn on 28 April, 2011, 08:27:45
Ret meget er vist en overdrivelse! Men ja, de har begge en kugleformet bund. Resten er så forskelligt.,...

Grunden til at du ikke er så god til at bygge selv er vel at du aldrig prøver??? :-)

Jeg siger jo heller ikke at det er direkte plagiat. Men det kan også være ligemeget.

Og jeg har da prøvet at bygge nogle ting, jeg synes bare ikke resultatet bliver godt nok og jeg synes heller ikke det er særligt sjovt.

CigarFace

Høj, høj klasse!

Ham Isembard er den vildeste. Konceptet med dampskib troopers ligeså  :)
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Taoregorn

Pyha længe siden. Mit VSF tog har endelig fået lidt damp igen og jeg er tilbage hvor jeg startede.

Jeg vil stadig lave dampskbi troopers og håber meget på at have det klar til Horisont IV hvis der kommer en sådan.

Alt imens har jeg lavet lidt dyr til Afrika:






Raal Magumbo er overlykkeligt og rækker armene i vejret!

Taoregorn

Næste projekt bliver at ombase og genmale alle mine prøjsere til min standardbasefarve og et mere livligt farveskema.

Det kommer dog nok til at tage lidt tid, men regner med at gå igang så småt.

Sadomator

Ja så er der da en del at gå i gang med.