News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Taoregorns VSF 2011 WIP

Started by Taoregorn, 01 January, 2011, 14:27:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sadomator

Den ser rigtigt fin ud og selvom jeg kan genkende nogle af delene, så har jeg lidt svært ved at se størrelsen for mig, det kunne være fedt med et billede sammen med en figur eller to.

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 06 January, 2011, 21:48:41
Den ser rigtigt fin ud og selvom jeg kan genkende nogle af delene, så har jeg lidt svært ved at se størrelsen for mig, det kunne være fedt med et billede sammen med en figur eller to.

Det store hjul er fra en instant kaffe fra Netto og de store spændeskiver er 25mm. Så lidt stor er den da :D

Hov og jeg skal nok tage nogen billeder med mænner når den har fået 4 hjul.

Sadomator

Hvis du ville lave flere detaljer på den, så synes jeg du skulle lave nogle små vinduer på siden, hvor man evt kan skyde ud med rifler.

Den ser ikke ud til at kunne dreje særligt hurtigt og vil derfor være sårbar i siderne og bagenden.

Frede

Men - det er jo en GOBSMASHA!!!

- F -

Taoregorn

Quote from: Frede on 06 January, 2011, 22:04:03
Men - det er jo en GOBSMASHA!!!

- F -

Quote from: Taoregorn on 06 January, 2011, 21:43:35

Man kan nok se hvor jeg har fået idéen til designet.


Såmænd.

Dog tror jeg der er lidt fra min til gobsmashaen.


CigarFace

Den er perfekt som den er. Stor og klodset. Lige i øjet!

Hvad er det for nogle nitte-sptrips du benytter dig af? Det ligner en form for tape som du har prikket i med en lidt spids men dog en anelse stump genstand af en eller andens slagsen sag eller noget...
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Taoregorn

Quote from: CigarFace on 06 January, 2011, 22:08:14
Den er perfekt som den er. Stor og klodset. Lige i øjet!

Hvad er det for nogle nitte-sptrips du benytter dig af? Det ligner en form for tape som du har prikket i med en lidt spids men dog en anelse stump genstand af en eller andens slagsen sag eller noget...

Tak!

Det er noget jeg køber af en Engelsk figurbuddyven.

CigarFace

And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Taoregorn

#33
Quote from: CigarFace on 06 January, 2011, 22:16:49
Æv, det er jo snyd  ;)

Nej det er moderne networking. :P ;D

Måske skal vidunderet hedde en "Brit-schmascha"?


Taoregorn

Her var der lige et par skud med 4 hjul på. Håber på at undercoate og male den senere i aften. Men nu må vi se hva' jeg når.


Krieghose Kompagnie mk II "Brit Verprügler"


Simple yet effective. ;)

elThyge

Den spion jeg er, øjner jeg med det samme to mindre skorstene mod normalt en stor. Kan der mon være tale om en nyudvikling baseret på fremdrift via to hinanden uafhængige damp-agregater?
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Taoregorn

Quote from: elThyge on 07 January, 2011, 19:32:58
Den spion jeg er, øjner jeg med det samme to mindre skorstene mod normalt en stor. Kan der mon være tale om en nyudvikling baseret på fremdrift via to hinanden uafhængige damp-agregater?

Haha ja! klart! ;D

Jeg var lidt lunken ved skorstene først, men nu er de blevet OK i min optik. Men som udgangspunkt skal mine ting ha' 1 større skorsten. 

CigarFace

Holy Mother of crap!

Den er jo gigantisk!!!
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Frede

Det er noget af en "rifling" den kanon har!

Jeg ææælsker den her kampvogn. Mine orker vil gerne bestille en.

- F -

Taoregorn



Så fik jeg lavet 4 Jaffa krigere til Mars og hans marsmænd.

Så status for Mars 2011 er således:



Far Mars selv er ikke sur, Far Mars er ikke malet... endnu!

Sadomator

Nå, det går jo fint fremad, så er jeg bagud igen :P hehehe, det indhenter jeg i næste uge...

Men det ser ellers fint ud, er det hvad vi skal bruge i morgen? For så kan jeg måske lade min Sabol taske med tanks og kavaleri blive hjemme og nøjes med et par mindre fartøjer (steam suit og lidt lidt lidt...)

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 07 January, 2011, 23:14:09
Nå, det går jo fint fremad, så er jeg bagud igen :P hehehe, det indhenter jeg i næste uge...

Men det ser ellers fint ud, er det hvad vi skal bruge i morgen? For så kan jeg måske lade min Sabol taske med tanks og kavaleri blive hjemme og nøjes med et par mindre fartøjer (steam suit og lidt lidt lidt...)

Tag en britisk patrulje med uden for meget diller daller. Så skal jeg nok stå for scenarie.

Sadomator



Sadomator

Tanken ser rigtig fin ud, men de Wargames Factory figurer ser stadig elendige ud, ligemeget hvordan de bliver malet...

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 10 January, 2011, 16:23:49
Tanken ser rigtig fin ud, men de Wargames Factory figurer ser stadig elendige ud, ligemeget hvordan de bliver malet...

Ja jeg har ikke råd til at være kræsen, så gratis figurer er fint.

elThyge

Holder meget af den lille kongekrone på skorstenen. :)
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Taoregorn

Quote from: elThyge on 10 January, 2011, 16:52:55
Holder meget af den lille kongekrone på skorstenen. :)

Hehe tak! Jeg så dem i panduro i Vejle og tænkte at hvis der var nogen der skulle ha' royale skorstene så var det da briterne. ;D


Overhamsteren

AW GODDAW! Meget intimiderende.

Interessant løb, skyder den med noget speciel ammunition?
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0