Diskussion og tilmelding til 40k Malekapløb:

Started by Grobut, 02 January, 2011, 22:15:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grobut

Jeg vil da godt være med, men jeg vinder nok ikke med den hær jeg lige er startet på ;)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Sadomator

Jeg talte op, her den anden dag, og det viste sig at jeg havde malet 11 figurer på 1½ år, så... hehehe...

Grobut

Er ret sikker på at det slår mængden af 40k figurer jeg har malet de sidste 1½ år ;)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Taoregorn

Det handler ikke om at være med det handler om... nååårh nej! ;D

Jammen velkommen i klubberiet. Det gælder også lidt om at male ordentligt - så du skal nok vinde noget.

Jeg forestiller mig at jeg får gjort noget ved mine mariner i år... købte det første spadestik (!?) af en spillekammerat helt tilbage i 2000. Dengang forsøgte jeg mig så med "blå white scars" - det var sådan set bare white scars med blå der hvor der er rød normalt.. Men ak.

Alle de mariner faldt sidenhen i den store gryde med chaos-fantastisksovs. Så købte jeg nogen nye mariner. Og de startede med at ville være gule. Men det gik op for mig hvor håbløst gul var og hvor håbløst kedeligt en "ægte" Imperial Fist hær ville være.

Så nu er jeg lidt tilbage ved square one, hvor jeg tænker at bikes og jetski er fede. Sidstnævnte figurerer ikke i SM listen, men så må jeg jo bruge speeders for at få afløb.

Eneste andet alternativ jeg har overvejet er en blå dåse med rumsmølf, der står og skuler ondt til mig ovre i hjørnet af min grotte. Men jeg KAN næsten ikke tåle synes af Ultramarines. Eller kan jeg? Malet gammelskolsk med gul og blå, kunne det måske ende som fantastisksovs?

Sadomator

Mal en pre heresy world eaters hær, det har jeg altid syntes ville være fantastisk, men jeg kommer nok aldrig til at begynde en hær mere...

Mørk

Jeg tror godt jeg tør vove at melde mig til... også selvom jeg nok får lidt minuspoint for udførsel...

jeg behøver dog nok næppe præsentere min hær/evighedsprojekt... jeg havde egentligt også tænkt mig at lave en tråd herinde alligevel når jeg lige får taget nogle billeder en dag.

Forresten... går jeg ud fra at en figur først er "færdig" når den er inkl. base... eller hvad?
Man holder ikke op med at lege når man bliver voksen. Man bliver voksen når man holder op med at lege!