News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Sadomators VSF 2011

Started by Sadomator, 02 January, 2011, 23:57:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sadomator

Endnu et år og jeg er stadig med på VSF vognen.


En Britisk Lord i hans Brute Class Steamsuit.

Endnu er disse suits ikke udviklede nok til at kunne holde balancen hvis man monterer skydevåben af større kaliber, men med to pansernæver så kan den alligevel give stor skade hos fjendens pansrede køretøjer, eller rive infanterister i småstykker.


Sadomator

Ja, det burde ikke være så svært at få fat i brugt Warmachine billigt, har du prøvet at skrive på Battlegroup?


elThyge

- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Sadomator


Sadomator


Russisk Steam Carriage fra Scheltrum

Den Russiske Steam Carriage er godt pansret, men har ingen våben, den bliver primært brugt til at fragte officerer frem til frontlinien.

Torben Kastbjerg

Hehe den er cool. Og først nu opdager jeg at Bruten har en næse! Det er eddermame sejt! :D
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Taoregorn

Den er grøn. Dampen er hvid og hjulene er lavet af en kobber/naquadah legering.  :D

Torben Kastbjerg

Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator



CigarFace

De er fede, Jonas!

Havde heller ikke set det fine nosejob på botten først, og så elsker jeg idéen med en steam carriage, der ikke bruges til andet end at fragte de dovne russiske adelsmænd rundt og samtidig holde deres borsch kogende  ;)
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Sadomator


Så fik jeg malet mine sidste 7 afrikanske bærere fra Foundry færdigt.

Frede

Du giver dine slaver for meget mad!

Det var da en ordentlig omgang "manboobs".

- F -

FatherNurgle

Det er nogle meget fornemme coversaves du der har begået ;)

Sadomator

Hahaha, ja, de får nok for meget at spise, men så er de også klar til at ofre sig for deres herrer (måske).

Men jeg må også lige beklage overfor Thorbjørn at jeg har malet dem med brun hud, sådan maler alle jo deres negere, så jeg skulle nok have malet dem blå eller grønne.

CigarFace

Flotte wound carriers  ;D


Det er lagt i ovnen til det helt store maleopgør mellem dig og Thorbjørn i år. Det kan jeg li´!
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Taoregorn

Quote from: CigarFace on 06 January, 2011, 22:03:42
Det er lagt i ovnen til det helt store maleopgør mellem dig og Thorbjørn i år. Det kan jeg li´!

Se nu at komme ind i kampen selv også! ;D

CigarFace

Jeg har jo ikke en jordisk chance med det tempo i lægger for dagen. Og det handler vel mest om at vinde, ikke sandt! Desuden så vil jeg også hellere male skovens dyr lige nu.

På den anden side - mon ikke det skulle være muligt at slå ham elThyge igen  :P

And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

elThyge

Quote from: CigarFace on 06 January, 2011, 22:19:44
På den anden side - mon ikke det skulle være muligt at slå ham elThyge igen  :P

Hmmmm, so it's competition you want.... 8)
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Sadomator

Jeg har gang i en artilleri officer til hest og 13 red coats mere ;)

Torben Kastbjerg

(Indser netop at han ikke har en jordisk chance i det her kapløb! :D)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator

Jo jo, bare kom i gang, du plejer at have fart nok på og alle dine modeller indenfor tema tæller jo dobbelt  ;)

Sadomator

Jeg kan jo se at jeg må gøre et eller andet for at følge med og jeg har lovet Thorbjørn opdateringer i et stykke tid nu.

Her er så hvad jeg lige har fået gjort færdigt i den sidste tid


Mycroft Holmes, en trompetist, artilleri officer til hest og en elefantmand.


Rorkes Drift characters, som kommer til at få en plads sammen med mine andre redcoats.


De sidste 10 redcoats jeg lige havde liggende.

Billederne er ikke for gode, men det er svært for mig at få taget ordenlige billeder her om vinteren.