News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Sadomators VSF 2011

Started by Sadomator, 02 January, 2011, 23:57:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Fine!

Min Holmes (Mycroft er den anden character i pakken) har stået og gloet ondt på mig i længe snart. Jeg kan ikke helt besluttet mig for hvor det skal bære hen.

Sadomator

Du kan jo smide ham i din britiske hær også, så kan det være en eller anden standard automaton enhed, malet i forskellige farver efter hvor den er i tjeneste henne.

Sadomator

Så fik jeg lige malet en Scheltrum walker færdig, til mine Briter.





Preusserne har længe været førende indenfor den teknologi med at sætte dampmaskiner på ben, men nu har Briterne endelig fået lavet deres egen model. Den Britiske walker er ikke nær så adræt som de Preussiske, men for at råde bod på den mindre mobilitet er der blevet sat et roterende kanontårn på, så den ikke har problemer med at skyde på fjenden, selvom den skulle blive udmanøvreret.


Sadomator

Russiske ortodokse præster fra Old Glory



Præsterne følger med hæren for at opildne tropperne inden kamp og for at hidkalde mere dystre guders hjælp på slagmarken.

Sadomator

Endnu et halvdårligt billede, denne gang af noget Empress artilleri.


9pdr Hales rocket + crew

The accuracy problem [of rockets] was greatly improved in 1844 when William Hale modified the rocket design so that thrust was slightly vectored, causing the rocket to spin along its axis of travel like a bullet. The Hale rocket removed the need for a rocket stick, travelled further due to reduced air resistance, and was far more accurate.

CigarFace

Dine russiske præster er blevet rigtig gode. Kan godt se, at du har forbedret dine maleskills i løbet af de sidste par år  :)

Ansigtet på ham præsten i midten har for øvrigt en sær lighed med dit eget...



Og tillykke med generobringen af førstepladsen i malemarathonen. Sidder med popcorn og øl og følger med på sidelinjen. Er spændt på, om Thorbjørns eksplosivitet kan hamle op med din stamina...
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Sadomator

Ja, jeg er blevet noget bedre til at male, men ikke bedre til at tage billeder, det er åbenbart lidt sæson bestemt for mig (med at tage billeder), det går ok om sommeren, når der er masser af dagslys, men ikke for godt i vinterens tusmørke....

Jeg tog lige et par billeder mere af mit Hales rocket team, det her blev vist lidt bedre, men jeg kan se at min artilleri officer til hest lige skal have gjort lidt ved sit meget overraskede look, hehehe


Taoregorn

Quote from: CigarFace on 03 February, 2011, 00:04:48
Dine russiske præster er blevet rigtig gode. Kan godt se, at du har forbedret dine maleskills i løbet af de sidste par år  :)

Ansigtet på ham præsten i midten har for øvrigt en sær lighed med dit eget...



Og tillykke med generobringen af førstepladsen i malemarathonen. Sidder med popcorn og øl og følger med på sidelinjen. Er spændt på, om Thorbjørns eksplosivitet kan hamle op med din stamina...

Frygt ej! Jeg vælter Jonas i år. Og det bliver noget så eftertrykkeligt,. ;D;D

Dog lader der til at være lidt af et skisma hvad angår regler. Men indtil videre spiller vi jo alligevel stort set aldrig, så problemet er rimeligt begrænset.


Sadomator

#34
Her er lidt af det jeg har malet på i den sidste tid... Jeg har nogle flere modeller klar, men mangler lige at lave baser og jeg får nok ikke nået meget mere, her i weekenden, så tænkte jeg lige ville poste hvad jeg havde klar.


Da Vinci tank, jeg ved endnu ikke hvilken hær der skal have glæde af den og jeg har ikke lige tænkte mig at starte en Italiensk hær.


Britisk 7pdr kanon og crew, jeg har endnu en kanon næsten klar, så den her får nok en ven en gang i næste uge.

Ellers har jeg følgende på malebordet: Russisk kampvogn, Britisk infanteri og jeg er i gang med at bygge en Russisk walker ud af noget McDonalds legetøj.

Taoregorn

haha fedt med en partyhat i træ. Fri for at være loader i den... må håbe de kun bruger en retning af gangen ellers kommer han da på overarbejde. ;D

Sadomator

Jeg tror, at hvis den skal være spilmæssigt brugbar, så skal det nok bare være skyderør for rifler, eller noget...

10 kanoner er ret mange.

Sadomator

Her er lige en saksning af en post jeg lavede på LAF, jeg gad ikke oversætte.

Here is a terrible picture of my painted British army and their allies (I have left out some of my collection though, stuff like 20 Wargames Factory brits and such)


I have made the picture clickable with a link to a larger version.

This picture is not taken to show off my painting skills, rather just to show how large my collection has become over the last 2 years.

Besides this I also have Mushroom men, a few Russians, some models which were painted badly and needs a touch up, I probably forgot something too and last but not least I have tons of unpainted stuff too.

If someone wants to look at better pictures of some of my stuff, please visit the Random Encounters blog. It only have my older stuff though, but will be updated next time we have a photo session. (The blog also feature Thorbjørns Prussians and much other VSF and non VSF goodness)

Belial

Vi må nok forlange et billede uden det erhm... ekstremt kunstneriske underlag.
;)

MVH

Belial

Sadomator

Det var det eneste jeg lige havde, det var enten det eller en blomstret voksdug.

Men det er alligevel umuligt for mig at tage et godt billede og især med så mange modeller på. Pointen er mest bare at vise den samlede samling af størrelse.

Edit: og hvis man klikker på billedet og ser den store version, så kan det altså godt lade sig gøre at se hvad der er hvad.

Belial

Det er en voldsom fin styrke.

Jeg er helt pjattet med den 4-benede walker. Den er fed. :)

MVH

Belial

Sadomator

Tak skal du have, jeg er også glad for den... Nu hvor jeg ikke er så god ud i scratch buildingens kunts, så må jeg jo lede rundt om på nettet og finde hvad jeg skal bruge.

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Sadomator


Sadomator

VSF er ikke død endnu, men måske i dvale.

Her er status over mit nuværende VSF projekt, en stor del er WIP, noget af det er meget WIP.



Jeg prøver at tage nogle bedre billeder af individuelle enheder og figurer på et senere tidspunkt.


CigarFace

And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Sadomator

Heh, ja, jeg må se hvornår jeg bliver færdig, mit Horisont projekt har jo taget en del tid fra VSF, men nu er Horisont jo snart over os, så kan det være jeg har lidt tid igen, inden Jul.


Sadomator

Yeah, men jeg maler jo Uncharted Seas  :-*

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 07 December, 2011, 14:37:36
Yeah, men jeg maler jo Uncharted Seas  :-*

Ja det vil jeg også! Men jeg skal lige ha' ny superlim før det bliver mere end snak... synes dog det ser ud ti lat være rimeligt overkommeligt at male! ;D