News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Sadomators VSF 2011

Started by Sadomator, 02 January, 2011, 23:57:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sadomator

Jeg har renset, vasket, greenstuffet, limet og grundet mine, så de er lige til at gå til, men nu fandt jeg lige mit Russiske VSF frem igen, så jeg maler lidt i aften og opdaterer i morgen.

Sadomator


Russisk infanteri.



Dr Romanov, altid klar til at underholde gæster ved det Russiske hof.


Sadomator

Jeg prøvede at printe en A4 side ud med en baggrund, det blev ok, men A4 giver ikke megen plads til figurer.

Bugtaleren er sej, men hvordan han skal indgå spillemæssigt, det aner jeg ikke.

Sadomator


2. enhed infanteri.


Et nyt billede af nogle modeller jeg malede tidligere på året.