News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Lenene

Started by okkel, 09 January, 2011, 01:50:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lasse

De len du nævner, hænger kun sammen i et punkt, hvilket må være, hvad Jonas kalder: "hjørner hvor flere len mødes undtaget", dvs. du kan ikke rejse direkte fra 8 til 16 eller 13 til 14.
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

VonPanne

Præcis. Lengrænser der mødes i en tynd spids kan man ikke rejse imellem.

Jeg synes at det er en vanesag at skulle skabe sig overblik ud fra det nye kort i forhold til ud fra de gamle grimme kort. Men jeg kender vist også kortet bedre end de fleste, så hvis I som nye vil se et kort fra sidste år hvor lenene og vejene er markeret tydeligere op, kan I kigge her. Bemærk at der er kommet nogle nye veje i forhold til sidst, og at lengrænserne på det gamle kort ikke har betydning for forbindelse.

andse

Du skal altid gå på en vej!

Olsen

Hvornår kan vi forvente, at få rejsetiderne ?

Samt hvornår skal pre-move gives og evt. alliancer offentligøres

VonPanne

Jeg har sendt en reminder til okkel om at han skal huske at få smidt rejsetiderne ind.

Snuppet fra velkomstindlægget på dit egen holdboard:

QuoteSenest d. 26. januar skal jeres hold fortælle os (i en PM til undertegnede), i hvilke af jeres len jeres hære skal starte i, og hvilke (om nogen) march ordrer I har fra start. Hvis dette ikke overholdes, fordeler vi hærene tilfældigt, og eventuelle march ordrer fra start kan komme med hvis der er overskud lige før start (som traditionelt er lidt kaotisk).

Ønske om en alliance med et andet hold fra start sendes i samme PM.

Jeg offentliggører alliancerne når jeg har modtaget en PM fra alle holdledere. Offentliggørelse af marchordrer sker først ved spilstart. Hvis der er modsatrettede marchordrer fra start, finder I også først ud af ved spilstart hvilken der slår igennem og hvilken der bliver annulleret.

Lasse

Det kunne være en god ide, hvis alliancer og start moves blev offentliggjort inden Lethian startede, så man i ro og mag kunne få lov til at give en 2. bølge af march ordre (med x min. forsinkelse) for at undgå det værste tumult ved dommerbordet idet Lethian starter. Det var jo ikke for sjov, at jeg havde en økse med sidste år .. ;)

Asger

Det ville jeg sådan set synes var ærgerligt. En del af charmen er netop den der "aha" oplevelse når mit hold igen bliver angrebet i 4 ud af 4 mulige len, med 6 hære... ;D

Man skal ikke have mulighed for hjemmefra at forberede sig ud af det chok :P

Asger

Lasse

Quote from: Asger on 18 January, 2011, 13:35:28
Det ville jeg sådan set synes var ærgerligt. En del af charmen er netop den der "aha" oplevelse når mit hold igen bliver angrebet i 4 ud af 4 mulige len, med 6 hære... ;D

Åh-ja. Det var smukt.
Hvordan kan det i øvrigt være, at sort ikke længere er repræssenteret?  :-*

Morsing

Fordi de små sorte elvere gav op og rejste hjem... de havde sku fået nok :D

eller også skiftede alle bare side, og efterlod et tomt land :P

Olsen

Resterne af sort elverne så lyset og har nu meldt sig under den sande tyran af lethians faner:

Længe leve Gronk Næsetramper,

Asger

Game Mastene indså at folk simpelthen var for rædselsslagne for hold sort, således at grunde deltagernes sarte sind, anså de det for bedst helt at fjerne holdet fra kampagnen :)

Asger

okkel

Ked af at ødelægge jeres teorier men vejene i bjergene var nød til at være sorte og så kunne grænserne ikke også være det - lidt ligesom med hold blå der blev hold lilla. Rejsetiderne er oppe om et øjeblik...

okkel

Og for en god ordens skyld: Jeg har opdateret kortet en anelse så husk at genindlæse siden næste gang i kigger på det.

Omalley69

Quote from: Asger on 18 January, 2011, 16:43:02
Game Mastene indså at folk simpelthen var for rædselsslagne for hold sort, således at grunde deltagernes sarte sind, anså de det for bedst helt at fjerne holdet fra kampagnen :)

Asger

Bange for hvem?  ;)
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯