News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Captain's log

Started by Butler, 11 January, 2011, 16:10:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Butler

I denne tråd regner jeg med at skrive de forskellige tanker jeg har både hvad angår hvordan vi skal gribe forløbet an på op til Lethian, men også evt. tanker om hvordan vi skal gribe selve turneringen/kampagnen an. I er selvfølgelig mere end velkomne til at kommentere på livet løs. Så uden mere tøven vil jeg blot kaste mig ud i det.

Log entry 1.0: Hvordan kommer vi igang?

Som jeg kan se det er der forskellige ting vi skal have styr på inden Lethian. Disse ting er som følger jvf. Vonpanne:

Quote from: VonPanne on 09 January, 2011, 15:53:06

1) Fordele de lenbonusser jeres hold har fra start mellem hærene. Alle hære starter kampagnen fuldt oprustede, inkl. alle bonusserne fra lenene.

2) Fordele de magic items jeres hold har fået tildelt fra start mellem hærene.

3) Finde ud af hvilke hære der skal starte i hvilke af jeres len. To hære må ikke starte i samme len.

4) Finde ud af om der er hære der skal marchere fra kampagnens start.

For at få styr på dette tænker har jeg tænkt på at oprette en tråd for hvert emne, hvor vi så kan diskutere, hvordan vi skal forholde os til hvert punkt. På den måde ender vi forhåbentlig ikke med at miste overblikket.

Derudover synes jeg vi hver især skal oprette en tråd om vores hær, hvor vi kan skrive de lister vi som udgangspunkt regner med at bruge, samt give hinanden feedback, hvis det er nødvendigt. På den måde kan vi også få et overblik over hvilke type hære vi kommer til at have på holdet og hvilke hære der så vil være bedst egne til at løse hvilke opgaver.

Hvad siger folk til denne opbygning? Er der nogen der har en bedre idé? Jeg regner under alle omstændigheder med at lave en tråd omhandlende min egen hær, så I andre kan se hvad jeg gør mig af tanker.

Butler

Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Neferazo

Synes det lyder som en rigtig godt idé  :)