News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Overnatning i Kbh.

Started by Kreon, 14 January, 2011, 09:23:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kreon

Jeg er jo en jysk bondetamp, der kommer ind med firetoget (sådan ca.), så jeg mangler et sted med tag, hvor jeg kan overnatte. Carsten (Von Panne) har lovet at spørge sig for, men jeg tænkte, at hvis en af mine holdkammerater har plads, ville det være at foretrække, så jeg ikke risikerer at blive forgiftet i løbet af natten.

Er der en af jer storbymennesker, der kan afse lidt gulvplads?

- Rune

Asger

Hej Rune.

Du kan godt sove hos mig, men det er ikke lige ved siden af Lyngby :)

Jeg bor i Sydhavnen, men tæt ved stationen (Sjælør) så der skal vist ikke skiftes s-tog for at nå til Lyngby.

Asger

Kreon

Det lyder godt! Jeg går ud fra, at hvis du kan nå frem og tilbage, så kan jeg også  :) (selvom jeg ingen ide har om, hvor Sjælør og Lyngby ligger - ud over at det er på den anden side af broen...).

- Rune

Asger

Ankommer du fredag aften, eller lørdag morgen? Er det én eller to overnatninger?

Du er skam velkommen fredag, men jeg kan ikke love at være hjemme før 1930, eller deromkring :)

Asger

Kreon

Det afhænger af, hvor tidligt de starter lørdag, men jeg regner med at komme om morgenen, hvis det ikke er helt urealistisk tidligt. Jeg kan tidligst være ved Lyngby station kl. 9.45, så starter det inden 10 er det ikke muligt.

Ellers er det helt fint at komme efter otte engang fredag aften.

- Rune

Asger

Rune vi kan sagtens arrangerer hyggespil hos mig fredag aften hvis det er :)

Asger

Kreon

Det lyder godt. Lidt ekstra spil til at banke rusten af vil helt sikkert være godt.

Har du i øvrigt en madras eller sofa jeg kan låne, eller skal jeg tage en luftmadras med?

Asger

Sofa og/eller luftmadras du vælger selv :)

Asger

Asger

Privat info. ;D

Asger

Kreon

Super! Jeg regner med at være på stationen 20.40 men skriver lige når jeg er på vej.

- Rune