News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Kaptajn Xaiver Unsinn

Started by elThyge, 24 May, 2009, 21:17:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TF Riley

Thorbjørn, hvis man er en gammel ebay-rotte som mig, finder man en til en 10-12 pund. Præcis som jeg gjorde i efteråret ;D

Nu har jeg to! muahhahahahahahah

Mvh
Thomas

EDIT:

Nu burde jeg måske ikke sige det her, fordi det får konsekvenser for mine fremtidige maleprojekter, MEN jeg har jo en 100+ RT ork hær med dertil hørende 20+ maskinpark, jeg går og planlægger at male i mine pensionistdage.

Drømmen er at fremskynde det projekt til meget snart, men at offentligegøre sådanne planer her på pf lægger jo et vist pres på min samvittighed.

elThyge

Dead Lotus Society er den mest frygtede bande af snigmordere i Singapore. Rygterne lyder, at optagelsesritualet består i at få udleveret en hvid dragt. Først, når ansøgerens fulde dragt er farvet rødt af hans ofres blod, kan denne tillade sig at iføre sig rødt og kalde sig fuldt medlem.

For tiden er Dead Lotus Society under ledelse af brødrene Zedong og Chiang. Forældreløse i en tidlig alder, voksede de op hos en hundeslagter, der med tiden lærte dem sit fag. Brødrene fandt dog hurtigt ud af, at deres fagkundskab kunne bruges på andre, langt mere lukrative forretninger.

En dag for snart ti år siden dukkede de op i Singapore, hvor de hurtigt, baseret på deres kunnen og hensynsløshed steg til tops inden for snigmordermiljøet.  Brødrene hader alle og stoler ikke på nogen, derfor er det lykkedes for dem at sprænge enhver alliancemulighed for Dead Lotus Society. Det er derimod nemt at samle en alliance mod brødrene, hvorfor jorden af og til brænder under fødderne på dem.

Det er dog endnu ikke lykkedes for nogen alliance at finde brødrene inden fællesskabet mod en hadet fjende igen bliver for skrøbeligt, (Singapore er et sted med meget få varende venskaber). Når det ser sortest ud for brødrene er de i stand til at forsvinde fra jordens overflade.

Der går rygter om, at brødrene har udvidet deres forretning og åbnet filialer over hele verden. Det er dog ikke lykkedes for nogen endnu, end ikke Scotland Yard, at overraske en eneste lokalafdeling. Hver gang ender sporet koldt, nærmest som havde hele foretagendet opløst sig selv i luft.

Ifølge den tyske kejsers sikkerhedstjeneste, er mindst tre af bandens menige medlemmer blevet identificeret indenfor tysk interesseområder, uden for Kina. Det drejer sig om Wu Li, Lin Zang og Lau Wang.

Bystyret i Singapore er normalt glade for perioderne, hvor brødrene vælger at gå i skjul, men problemet med unge fattige kinesere, som ifører sig hvidt klæde og går i morderisk amokrus i et forsøg på at gøre sig fortjente som bandemedlemmer er vedvarende.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Taoregorn

Haha! Utroligt fin historie der. Jeg skælver allerede.

Og som sædvanligt et fremragende malearbejde. Det bliver jo snart helt tintin det vi laver.

Måske prøjserne skulle skynde sig at kontakte dem inden der triller hoveder.

Bare lige for at være sikker på at jeg ikke forfordeler dig på points i kapløbet, så hører de til Kaptajnen og ikke Phileas Frogg, korrekt?

elThyge

Jep. En eller går rundt herinde og smider med handsker. Tror vist nok jeg er blevet ramt, så figurerne her var en hurtig måde at få et synligt resultat. ;D
- Oh yes, we all are.

Taoregorn

Quote from: elThyge on 07 January, 2011, 18:04:27
Jep. En eller går rundt herinde og smider med handsker. Tror vist nok jeg er blevet ramt, så figurerne her var en hurtig måde at få et synligt resultat. ;D

Aha! Afsløret i psykologigologisk krigsførsel! ;)

elThyge

Quote from: Taoregorn on 07 January, 2011, 18:09:28

Guilty as charged. Tænkte et hurtigt og effektivt lille slag måske kunne bringe ham ud af balance.

Et lille link, som fortæller lidt om mine VSF tanker angående Singapore:
http://en.wikipedia.org/wiki/Singapore_in_the_Straits_Settlements#Society

Hele afsnittet under Society er interessant, men det er slutningen som giver basis for et lille skirmishspil, hvor indiske, kinesiske og malaysiske bander, (inklusiv hired guns fra hele verden), kæmper om magten.
- Oh yes, we all are.

Taoregorn

Quote from: elThyge on 07 January, 2011, 18:16:03
Quote from: Taoregorn on 07 January, 2011, 18:09:28

Guilty as charged. Tænkte et hurtigt og effektivt lille slag måske kunne bringe ham ud af balance.

Et lille link, som fortæller lidt om mine VSF tanker angående Singapore:
http://en.wikipedia.org/wiki/Singapore_in_the_Straits_Settlements#Society

Hele afsnittet under Society er interessant, men det er slutningen som giver basis for et lille skirmishspil, hvor indiske, kinesiske og malaysiske bander, (inklusiv hired guns fra hele verden), kæmper om magten.

Fri for at være mand og kineser i den setting! DET må også give basis for noget skærmmydsel... 15:1!

CigarFace

Ha! Tænkte nok du ville hoppe på limpinden ;D

Det ser top $$$ ud, og historien er fantastisk. Især den om deres initiationsdragt! Mere af den slags, tak.

Men... der skal nu mere til at bringe ham ud af balance. Meget mere.
Når du mindst venter det, slår han nådesløst  til fra skyggerne thi som der står skrevet på en mosdækket stele i Indusss-dalen: jorden skal skælve under mastodontens masse og himlen flænges af dens bevægelige dødsbasun!

And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

elThyge

Quote from: CigarFace on 07 January, 2011, 18:33:33
Men... der skal nu mere til at bringe ham ud af balance. Meget mere.
Når du mindst venter det, slår han nådesløst  til fra skyggerne thi som der står skrevet på en mosdækket stele i Indusss-dalen: jorden skal skælve under mastodontens masse og himlen flænges af dens bevægelige dødsbasun!

Uuuuh. Dancing like a hippo, and stinging like mister Burns... ;D

Tænkte du havde brug for en lille etioper til at løbe dig varm, og jeg har aldrig været bange for at hjælpe andre.

PS: Flere dødsbasuner i dansk metal, tak.
- Oh yes, we all are.

CigarFace

Quote from: elThyge on 07 January, 2011, 18:45:07
PS: Flere dødsbasuner i dansk metal, tak.

Det kan jeg desværre ikke klare, men det norske metalband solefald er ret glade for dødssaxofon  8)
http://www.youtube.com/watch?v=Vhl45jpDHWM

elThyge

Quote from: CigarFace on 07 January, 2011, 18:58:41
Det kan jeg desværre ikke klare, men det norske metalband solefald er ret glade for dødssaxofon  8)
http://www.youtube.com/watch?v=Vhl45jpDHWM

Wauv. Dødsmetaludgaven af Toto inklusiv dødsvioliner og en mere end forpint selvhadende Kurt Steiger. Tog et stykke tid, men så kom den belønning mine 80er heavy-ører ventede på.

Tror du vil holde af det lille påskeæg, som ligger i bandens navn.
- Oh yes, we all are.

CigarFace

QuoteTror du vil holde af det lille påskeæg, som ligger i bandens navn.

Damn, den kan jeg ikke knække! Hint?

elThyge

Quote from: CigarFace on 07 January, 2011, 20:27:53
Damn, den kan jeg ikke knække! Hint?

Søg og du skal finde. Eller som Yoda ville have sagt: Google-fu yours, you must use.
- Oh yes, we all are.

elThyge

Ingen ved med sikkerhed noget om Kaptajn Arnold Kolja. Nogen påstår han er en rigtig søulk, andre mener han er en skuespiller, som udvandrede fra en forestilling iklædt sømandstøj for ikke at blive set igen.

En ting er sikkert, han holder meget af at drikke og er en ægte slagsbror, der går til angreb på dårlige odds med eder og forbandelser over sine modstandere.

Hans opgave for Kaptajn X består i at passe på Li Peng - både på en eventuel slagmark, og når han er ude på hemmelig mission. Så skal jeg bare finde en lille hund til dem, så gruppen kan blive helt færdig.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Han er da blevet rigtigt cool.... har han briller på???

elThyge

- Oh yes, we all are.

elThyge

Angående hunde, så må I gerne sige til, hvis i kender et andet sted end Megaminiatures der producerer egnede kræ.

Kan godt lide ideen om en Chihuahua, men den har ikke en helt så god genkendelses-faktor som gravhunden.
- Oh yes, we all are.

elThyge

Hundene er fine, jeg ville bare gerne se lidt eksempler fra en konkurrent til sammenligning. Damn, ender jo nok med, at jeg køber en masse mystiske dyrefigurer. Hvem har f.eks. ikke brug for en platypus?

- Oh yes, we all are.

Sadomator

Jeg har allerede købt deres pakke med katte.... til Thorbjørns store fortrydelse  ;D

Taoregorn

Quote from: elThyge on 08 January, 2011, 00:07:37
Hundene er fine, jeg ville bare gerne se lidt eksempler fra en konkurrent til sammenligning. Damn, ender jo nok med, at jeg køber en masse mystiske dyrefigurer. Hvem har f.eks. ikke brug for en platypus?

Næbdyret Perry!

Der er flere der laver hunde derude. Have no fear.

Problemet du vil rende ind i er nok at de ikke laver ret meget andet du vil have og at 1 hund + porto bliver dyrt. ;D

Nåh men håber vi ses senere idaw folks til uforpligtende spil og malebavl.. Cheers!