News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hvem starter på hvilke len? + den overordnede strategi

Started by Butler, 16 January, 2011, 21:49:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken overordnet strategi skal vi følge?

offensiv fra syd.
4 (80%)
offensiv fra nord.
1 (20%)
noget helt tredje og i så fald hvorfor?
0 (0%)
blank stemme.
0 (0%)

Total Members Voted: 5

Neferazo

Jeg er ikke sikker, men det lyder bare som om vejmarkeringerne er ret vigtige i spillene..
Kan faktisk også godt være at den ene marchordre bare annulleres, da man måske ikke kan have to hære på samme vej samtidig?

VonPanne

Det at vejene samles på kortet, betyder ikke at vejmarkeringerne på slagmarken ligger oveni i hinanden. Vejmarkeringerne bliver som oftest spredt ud efter dommernes forgodtbefindende i forhold til hvad der er af veje der fører til lenet og hvorfra den første hær ankommer. Dermed ikke sagt at deployment zones ikke godt kan overlappe, men de ligger aldrig helt oveni hinanden.

Butler

Så fik vi det på plads. Så har vi vel også fået styr på de ting arrangørerne gerne vil have fra os inden senest i morgen, så medmindre der er nogle indvendinger kan jeg vel ligeså godt sende dem en PM i dag.

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Neferazo

Ja, lad os sige det. :) Har vi så nogen plan om vores "2. træk"?

Butler

Som jeg ser det kunne et "2. træk" være at efter vi har erobret len 27 at rykke enten Cornelius eller Neferazo tilbage til len 24. Hvis vi også får erobret len 18 kunne enten Cornelius eller Neferazo alternativt også rykke ned og forsvare len 28. Hvis vi ikke rigtig bliver angrebet i vores nordlige len kan Der Alte så frit rykke tilbage og forsvarer len 1 mens jeg går igennem portalen for enten at forsvare len 28 eller 24. Vi vil så have 6-8 len som er godt beskyttet, men som sammenlagt er mere værdifuld end de 6 vi startede med.

Men alt dette forudsætter selvfølgelig at vi ikke bliver angrebet i nord samt at vi erobre minimum len 27 og også helst len 18. Så nu må vi se hvordan det kommer til at gå. :)

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Neferazo

Ja, alt kan jo ske, og jeg fornemmer at noget VIL ske for os, eftersom brun og hvid har allieret sig.
Faktisk tror jeg at angreb på de nordlige len vil være MEGET sandsynlige, mens vi sydpå nok også får hænderne fulde fra hvids side.. Men dette er naturligvis kun, så længe alliancen varer, og så får brun og hvid nok også travlt med at bekæmpe hinanden.. ::)