News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Så er samlingen komplet!

Started by Anaxagorax, 24 January, 2011, 13:28:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

Det tog toldvæsnet lidt tid med den sidste, men i dag kom Minions-bogen endelig :D

Så skal der læses.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Kaime

Hehe jeg synes den er noget tynd i det, fik min i sidste uge.

Anaxagorax

Til gengæld var merc-bogen ret tyk, det må veje hinanden lidt op :)

Sadomator

Er der nogen nye grise i bogen?

Nordmannen

Jeg fik den også i dag. Posten altså, den blev sendt fra england for to uger siden.

Det er ingen griser vi ikke kender (om du kender raketgrisene).
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Anaxagorax

Ingen nye grise nej, heller ikke andre nye ting som man ikke kendte til i forvejen.

Men ligefrem at sige at man kender alle grise er nok lidt voldsomt.

Stunke

gider du ikke lige scanne det hele med fra ende til anden, med ganske få dpi og lægge det på pirate bay i et dårligt pakket format der kun kan åbnes af helt særlige programmer?
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Anaxagorax

Skal jeg også gemme hver enkelt side i en separat .bmp-fil af massiv størrelse og med bred spildplads? Endelig skal pakken vel også have et meget langt navn med mange irrelevante dele , mens den vigtige del skal være stavet forkert?

Kaime

Quote from: Taoregorn on 25 January, 2011, 13:49:10
Ja hvem der bare havde den slags penge.

Det er faktisk ikke så slemt hvis man har købt dem løbende ;) Punden er relativt lav og der er mulighed for gratis fragt. Det er jo over et helt år de er kommet ud.

Anaxagorax

Quote from: Taoregorn on 25 January, 2011, 13:49:10
Ja hvem der bare havde den slags penge.

Prioriteringer. Jeg vil hellere have det her end jeg vil have bil eller køddukker eller ferier i lande med for høj varme og luftfugtighed eller hvad folk nu bruger deres penge på :)

Nordmannen

Thorbjørn har ingen stemmeret, for han spiller jo Epic, der 4 Land Raiders koster 20 pund før fragt, og GW ikke har fornyet støbeformene siden spillet blev lavet. Og han maler jo hele tiden! I den tid kunde han jo ha tjent nogle ekstra slante eller fedtet for familien  ;D
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Taoregorn

LOL

Jeg har ikke desto mindre bestilt HORDES makværk II og et skorne faction deck i Arseguard Games, så nu skal jeg satme med i spille gutta!

Mouse

Ohh.. lidt spoilers eller komplet afskrivning af hvad Blindwater skildpadden kan? Jeg har totalt overset noget der minder om info på den.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Stunke

Quote from: Anaxagorax on 25 January, 2011, 14:06:13
Skal jeg også gemme hver enkelt side i en separat .bmp-fil af massiv størrelse og med bred spildplads? Endelig skal pakken vel også have et meget langt navn med mange irrelevante dele , mens den vigtige del skal være stavet forkert?

...it's the only way my friend.

20112501Hrodes&WMburndlewitheverythingMKII.rar er mit forslag
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Anaxagorax

Lidt hurtig spejden omkring afslørede arkivformatet .alz, som er frit tilgængeligt. På koreansk. Og fyldt med spam i tillæg. Men ellers kører jeg bare med dit forslag.

Quote from: Mouse on 25 January, 2011, 17:23:01
Ohh.. lidt spoilers eller komplet afskrivning af hvad Blindwater skildpadden kan? Jeg har totalt overset noget der minder om info på den.

Pilskadden har to ret svage kløer, et lidt stærkere bid, Girded og folk der laver free strikes på den tager d6 i skade. Animus giver Retaliatory Strike på Self. Hovedformålet med den er dog helt klart dens rng 12, aoe 3, pow 14 spyt med Continuous Effect: Corrosion. Til kun 8 pts synes jeg den er rigtig sej og giver noget brugbart at skyde med til hæren.

Nixon

Jeg har også fået bogen og brugte mine weekend-formiddage på at læse fluff. Det var dog lige ved at jeg fik kaffen galt i halsen.
Jeg må sige at ud fra figurene syntes jeg at både skildpadder, krokodiller og grise var sådan lidt hyggeligt morsomme. Måske fordi jeg er vokset op med talende dyr på TV?
Men det er bestemt ikke sådan PP opfatter dem, åbnings scenen er en floddamper der bliver overfaldet af diller og det er brutalt, meget brutalt og sådan forsætter det, med den ene bunke af lig efter den anden. Faktisk kom jeg til at tænke på konflikten i Rwanda. Det er moderne stammekrig og det er grimt.