News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tak for en god oplevelse!

Started by Butler, 01 February, 2011, 11:12:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Butler

Jeg vil bare sige tak for en rigtig god oplevelse. Det er været en sand fornøjelse at være jeres holdleder, selvom jeg måske ikke altid tog de bedste beslutninger. Men det var rart at mærke at I var klar til at støtte op om holdet og de beslutninger der blev truffet, samt at hjælpe mig så meget som det var muligt. Jeg har helt klart fået blod på tanden og regner stærkt med at vender tilbage næste år.

Så tak for en rigtig hyggelig weekend og god oplevelse Søren, Bo, Peter og Liam. :)

Butler

Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Neferazo

I lige måde, synes klart vi var det sjoveste og mest nice hold, vi tog som nogle af de eneste ikke spillene som det MEST seriøse i verden :)

Godt spillet folkens, måske ses vi igen næste år, forhåbentligt på samme hold! :)

Tak for en god weekend :)

Shark

I lige måde, det var super hyggeligt! Og med mine terninger havde vi ikke vundet under nogle omstændigheder alligevel :).
We trust everybody would agree that it's one of those rare cases that are obviously too wrong to apply RAW.

Der Alte

I lige måde til jer alle fire, det var rigtig fedt!

Jeg håber vi ses igen næste år.

Mvh
Søren
Steven Seagal is a calm human face glued to a gorilla that's swallowed a condom full of bees.