News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Holdet 2011

Started by Imarco, 05 February, 2011, 18:46:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kaltenberg

Quote from: Sune Krarup on 08 February, 2011, 16:18:02
Vi skal mødes alle sammen på søndag, her skal vi diskutere en masse ting, bl.a. hvilken overordnet strategi  vi vil bygge hærerne efter, hvordan og hvorledes vi bedst får diskuteret listerne, og den slags.  
Sune
dum didum da dum..
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Sune Krarup

Der kommer et udspil fra Patrick, vores (meget fair) valgte holdkaptajn ganske snart.

Vi opretter en åben tråd her på powerfist som vil blive benyttet til at diskutetere alt, at gøre med danmarks deltagelse til ETC, hærlister, pairing strategi, etc.

Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Excommunicate

Hvorfor ikke bruge det allerede dertil indrettede subforum?

Simon

Sune Krarup

Jeg er ikke helt klar over om du mener den fælles åbne tråd, eller den lukkede ETC 40K tråd?

Men jeg tror at vi lukker diskussionen herinde og fortsætter, indtil videre, ovre i den generelle ETC tråd.
Vi er jo sådan set færdige med kval. delen :)

Så hop derover og check.

Sune

Excommunicate

Ja, Sune, vi lukker den altså ikke lige her, før jeg har fået dig til at forstå, hvad jeg mener. ;)

Alt hvad der hedder hærliste diskussion osv. er det lukkede 40k forum indrettet til. Jeg formoder at I stadig er interesseret i at debattere med alle, der har lyst til at debattere, hvordan tingene skal gøres. Den endelige beslutning er naturligvis holdets, men da det er et landshold, der stadig er i stor udvikling, er det ekstremt vigtigt at skabe så megen opmærksomhed og interesse som muligt.

Selvom I næsten alle ser hinanden jævnligt (formoder jeg), så er det nu rart med lidt åben debat alligevel. Det 'lukkede' forum er selvfølgelig skabt så svensken ikke kommer og snuser... ;) Det ved vi jo, de gør ellers... Det samme har vi jo prøvet på deres forum, men de gemmer sig sjovt nok også :)

Mvh
Simon

Sune Krarup

Jeg kan ikke helt lure om du mener vi skal have hele diskussionen helt åben, eller i den lukkede underforum? Sådan er det jo nogen gange med den her form for kommunikation :) men jeg tror vi er enige Simon.

Vi skal selvfølgelig ikke have alle vores færdige hærlister og lignende liggende på det åbne forum så alle svenskerne kan kigge med, men samtidig vil vi gerne have en åben diskussion med bred deltagelse fra alle som ønsker det. Netop for at indrage så mange mennesker som muligt og skabe interesse for holdet, som du også skriver.

På holdet har vi overvejet meget, netop hvordan vi får størst mulig interesse for ETC blandt de danske warhammerspillere, det er jo ikke vores hold, men Danmarks. Vi er bare så heldige at være blevet valgt som repræsentanter for det danske warhammermiljø til ETC

På et eller andet tidspunkt, når vi mener der kan være fare for spionage  :o vil vi tage en del af overvejelserne over på en lukket underforum, men indtil videre mener jeg godt vi kan holde det åbent for alle.

Håber vi er lidt enige ;)

Sune

Excommunicate

Det lyder godt, Sune. Vi er enige, jeg tror bare vi snakkede lidt forbi hinanden! Glæder mig til at høre mere fra jer.

Simon

Sune Krarup