News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Holdet 2011

Started by Imarco, 05 February, 2011, 18:46:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Imarco

Hermed kan jeg så offentliggøre hvem der kommer til at være på holdet i år.

Andy Horvath
Patrick Glikman
Rune Hilbert
Sune Krarup
Morten Stensgård
Thor Kabel Madsen
Kasper Ring
Troels Markvard

Niende Spiller
Majken Rasmussen Havn

Jeg glæder mig til at sparke røv med jer alle!   ;D ;D

MVH

Andy
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

easyrider

Det ser godt ud. Har i fundet ud af hvem der skal spille hvad?
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Patrick Glikmann

Tanker bag holdet 2011 samt kort præsentation til dets spillere

De 2 år det Danske landshold har været med til European Team Championship har det haft ambitioner om at blande sig i toppen, og i år er ingen undtagelse!
Sidste år var vi tæt på en top 3 plads men skæbnen ville anderledes i vores sidste kamp og nederlaget mod Tyskland kostede os en ellers meget hæderlig placering blandt Europas bedste. I år har vi haft go tid til at kigge på alle de ting vi kunne gøre bedre fra sidste år og som Kaptajn igen i år mener jeg at det vigtigste i år er at få en stram struktur og et organiseret træningsprogram på plads så ingen af os føler at vi kommer derned og godt kunne have brugt mere tid på at forberede os.
Vi har samlet et ungt og stærkt hold med masser af sult og vi vil prøve med alle vores kræfter at forbedre vores resultater endnu mere i forhold til de sidste 2 år så vores Fantasy brødre ikke står alene når der skal deles medaljer ud!  ;D

Kort Præsentation af Lineup 2011

De gamle rotter:

Andy Horvath, Esbjerg: Har været med til ETC i to omgange allerede, begge gange som Chaos Space Marine spiller, og har ved begge lejligheder udemærket sig. I Danmark er han også kendt som en af landets bedste Chaos Space Marine spillere så vi er trygge med at han tager styringen over dem endnu gang. Han spiller også Tau på højt niveau.

Rune Hilbert, Storkøbenhavn: Har også været med til ETC 2 år i træk og ligesom Andy har han fået gode resultater med begge gange. Er betragtet som en af Danmarks bedste spillere, og også som en af de mest alsidige da han kan spille stort set alle Codexer. For tiden spiller han mest Orks og Blood Angels men er også en glimerende Imperial Guard spiller.

Patrick Glikmann, Odense: Har været med til ETC 2 gange, begge som Kaptajn, og har haft generelt gode resultater. Har ikke været så aktiv i turneringsmiljøet i 2010 men udemærkede sig ved begge Kval turneringer og er generelt godt placeret i de turneringer han har deltaget i. Spiller mest Space Wolves for tiden men har tidligere spillet Tau og Tyranids før de grå vikinge dåser fangede hans kærlighed.

Troels Markvad, Odense: Har også været med til de sidste 2 ETC turneringer og har også haft generelt gode resultater med sig. Var i lang tid en af Danmarks bedste spillere og rangere stadig i toppen selvom der ikke er ligeså meget tid til turneringer som der var før i tiden. Spiller lidt af hvert og er ligesom Rune og Thor meget alsidig med mange Codexer.

Thor Kabel, Storkøbenhavn: Thor har været med til ETC en enkelt gang men han fungerede som træningspartner for holdet i 2010 og han er ligesom Rune kendt for at kunne spille stort set alle Codexer. Han klarer sig generelt godt til alle turneringer selvom han ofte prøver nye hære af som han "tester" til selve turneringen! For tiden spiller han Blood Angels, Tyranids og Tau.

De nye kræfter!

Sune Krarup, Storkøbenhavn: Sune er ny til ETC regi, selvom han dog har deltaget i qualifieren til 2010 holdet, men han er i det Københavnske 40k og Fantasy miljø altid rangeret i toppen af de turneringer han deltager i. Typisk spiller han Imperial Guard eller Orker.

Morten Steensgaard, Svendborg: Morten er mest kendt som en af Danmarks bedste malere indenfor miljøet og har vundet adskillige præmier for sine super flotte hære. De seneste år har han dog formået at komme op i toppen af turneringsmiljøet og er nu betragtet som en af de stærkeste spillere i det Københavnske miljø. Han spiller typisk Blood Angels (Flesh Tearers) og Eldar.

Kasper Ring, Storkøbenhavn: Kasper er vores wild card i år! Han kom på scenen i 2010 til Copenhagen Warmasters Ligaen hvor han opnåede utroligt flotte resultater og han har på det seneste formået at give sved på panden til mange af top spillerne i det Københavnske miljø som også er med på ETC holdet i år. Ung og med masser af energi er han en usleben diamant som skal prøve kræfter med Europas bedste for første gang. Han spiller typisk Eldar men har også andre gode hære han prøver af engang i mellem.

Reserver af første klasse!

Stephan Brochdorff Jensen, Århus

Jens Geertsen, Storkøbenhavn

Jimmy L, Storkøbenhavn

Der har i det så! Et landshold der består af spillere fra hele landet, forenet med målet om at vise de Europæiske stormagter hvad det Danske miljø har at byde på! Vi håber at vi kan bringe guld og hæder tilbage til lille Danmark når vi igen i år skal ned og vise hvad de Danske Vikinger er lavet af!

mvh Patrick  8)

Pt er Majken fungerende Coach.

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.

Patrick Glikmann

@Jimmy: Vi har et møde i næste uge om hvem der skal spille hvad  ;D

Mvh Patrick

Patrick Glikmann

Så er reserverne sat!  ;D

Kaltenberg

Dejligt at se at holdet er klar, og vi endelig har fundet 8 entusiastiske spiller til at repræsentere Danmark!

Det virker til at der er en fin blanding af nye og gamle kræfter, krydser fingre for at i kan gøre det bedre end sidst år og i det mindste tæske tyskerne!  ;D

Det lyder godt at i hurtigt vil afklare hvemd er skal spille hvilke codex'er.

Hvilke codex'er der skal med til ETC i år og hvilken plan holdet skal følge er en helt anden sag, fantasy er ca. 1 måned foran i den planlægning allere nu, så jeg synes det lyder fedt at i har tænkt jer at komme igang allerede i næste uge.

Ind på det lukkede WH40k forum har jeg forsøgt at bidrage med hvordan jeg ser codex'erne og planen for i år kunne udspille sig.
her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=43978.0
Det skal i naturligvis kun se som et bidrag som i kan bruge eller ej, men jeg synes det er en vigtig og væsentlig diskution som allerede nu kan være med til at forme hvilke hære og hvilke taktik i evt kan følge.

Mens i 8 seje spillere skal tage det hårde slæb det næste halve år, med at gøre hære klar, og få trænet, så er det ingen grund til at vi andre ikke kan bidrage med gode argumenter eller analyser om hvordan hærene og valgene af disse kan se ud.
I sidste ende er det jeres valg. Håber bare i tage imod lidt hjælp. :D
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Stephan

De bybetegnelser er det hvor de er født, eller bor I der?
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Excommunicate

Det er ikke hvor de bor, i hvert fald :) Jeg har ikke lige nogen idé om hvorfor Patrick har skrevet Odense ved ham selv og Esbjerg ved Andy - andet end Andy vist, oprindeligt, kommer fra Esbjerg... Alle undtagen Troels kommer vist fra Københavnsområdet...

Simon

Rune Hilbert

Hehe, det synes jeg sgu også er noget underligt noget, Patrick :) Det virker lidt som at trumfe en geografisk spredning ned over holdet, der ikke helt er til stede... ;)

mvh
Rune

Morten Stensgaard

Quote from: Orfeus on 06 February, 2011, 20:02:24
Hehe, det synes jeg sgu også er noget underligt noget, Patrick :) Det virker lidt som at trumfe en geografisk spredning ned over holdet, der ikke helt er til stede... ;)

mvh
Rune

Tjaa... Illusionen om mangfoldighed.

Ja, det er lidt underligt - men også lidt sjovt :)

Morten Stensgaard

He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.

Sune Krarup

He He... Pas nu på ikke at forvirre folk alt for meget inden vi overhovedet er gået i gang Patrick ;D

Udemærket med en lille intro Paddy. Så lad os endelig komme igang så vi kan være klar med asskicking til sommer.

Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Excommunicate

:-\

Illusion om mangfoldighed... Forvirring... Geografisk spredning, der ikke findes...

Puha... Det er godt nok en slem omgang at høre fra sine egne holdkammerater...! Jeg vil ønske det her bliver taget lidt mere seriøst. Patrick, jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du ikke bare siger sandheden om, hvor spillerne I har udtaget kommer fra. I er, efter reglerne, i jeres gode ret til at udtage lige præcis, hvem I vil. At det så, i bred grad, bliver jeres lokale spiller-venner, er sådan set ligegyldigt. Det er jo tydeligt nok, det er folk, der gerne vil vinde, I har udtaget.

Mvh
Simon

Patrick Glikmann

Hey guys, jeg synes det kunne være sjovt at lave introen som man gør til fodbold VM med at sige hvor folk er fra, alle i miljøet ved jo godt hvor spillerne spiller henne normalt  ;D

@Simon: Det er jo for sjov det er skrevet, netop fordi nogle folk herinde gik så meget op i hvor spillerne kom fra hvilket er røv lige meget i sidste ende  ;) Så der behøver ikke være konspirationsteorier om hvorvidt vi prøver at få nogen til at tro at vi er mere mangfoldige eller ej, slap nu bare af og se humoren i det  8)

@Kaltenberg: Vi går igang i denne uge med at kigge på lister og vi opretter en åben tråd hvor vi vil poste nogle af de lister vi laver så alle kan kommentere på dem!

Mvh Patrick

ps: Jeg er faktisk født i Odense og har boet der i et par år også, så jeg er teknisk set Fynbo  ;D

Kaltenberg

QuoteHey guys, jeg synes det kunne være sjovt at lave introen som man gør til fodbold VM med at sige hvor folk er fra, alle i miljøet ved jo godt hvor spillerne spiller henne normalt 
Nej det gør vi ikke. :D

Glæder mig til at se hvordan det skrider frem Patrik!
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Excommunicate

Quote@Simon: Det er jo for sjov det er skrevet, netop fordi nogle folk herinde gik så meget op i hvor spillerne kom fra hvilket er røv lige meget i sidste ende  Wink Så der behøver ikke være konspirations teorier om hvorvidt vi prøver at få nogen til at tro at vi er mere mangfoldige eller ej, slap nu bare af og se humoren i det  Cool

Din humor er tydeligvis et stykke fra min, Paddy. Eller rettere - du har intet gjort for at dit humoristiske indslag skulle være sjovt. Ærligt talt virkede det bare malplaceret...

Simon

Patrick Glikmann

Quote from: Simon Darre on 07 February, 2011, 12:12:30
Quote@Simon: Det er jo for sjov det er skrevet, netop fordi nogle folk herinde gik så meget op i hvor spillerne kom fra hvilket er røv lige meget i sidste ende  Wink Så der behøver ikke være konspirations teorier om hvorvidt vi prøver at få nogen til at tro at vi er mere mangfoldige eller ej, slap nu bare af og se humoren i det  Cool

Din humor er tydeligvis et stykke fra min, Paddy. Eller rettere - du har intet gjort for at dit humoristiske indslag skulle være sjovt. Ærligt talt virkede det bare malplaceret...

Simon

Ja vores humor er sku anderledes, du er jo også fra Silkeborg og det er jeg ikke ;) Ej, jeg synes ikke der var noget forkert i det, men du må undskylde hvis jeg trådte dig over tæerne, det var ikke intentionen  :-*

Holdet er i top humør og vi har en meget solid kerne human material at arbejde med så jeg har fuldt tillid til at arbejdsstrukturen på holdet i år bliver top kvalitet hele vejen igennem. Du er som sagt altid velkommen til at bidrage med konstruktiv kritik til holdets forbedring hvis du ønsker det!

Med venlige hilsener fra den anden side af Danmark, Patrick  ;D

ButterBoy

@Kaltenberg: Der ligger ikke noget fast om hvilke Codexer der kommer til at blive brugt men lige nu har vi(ikke alle på holdet har haft mulighed for at komme med input endnu, så tag det for hvad det er)  9 oppe og vende men det betyder ikke at andre codex ikke kan komme på banen. De 9 er IG(ikke fastlagt), SW(ikke fastlagt), BA(ikke fastlagt), Ork(Trukk eller Jimmys), CSM(nok ca. som sidste år), BT(Første forslag hedder 20 Ass termies og abhor the witch for at få dem frem), Eldar(WW og vyper spam med 129 S6 skud), SM(hedder også termie spam lige nu) og nider(60 stealers, 9 Guards resten ligger ikke fast). Alt dette skal dog tages med et gran salt, da alle ikke har været inde over endnu.
Men hvilke codexer der kommer med og med hvilke hæren vil der først blive snakket om når den overordnet strategi er lagt (håber på det vil være på plads i til starten af næste uge)

Thor

easyrider

Glæder mig til at se Eldar hæren. Jeg har også overvejet at lave den, men mener at den er for skrøbelig. Desuden vil du få flere styrke 6 hits ud af warp spiders en vypers.

Jimmy
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Kaltenberg

Quote from: ButterBoy on 07 February, 2011, 15:53:52
@Kaltenberg: Der ligger ikke noget fast om hvilke Codexer der kommer til at blive brugt men lige nu har vi(ikke alle på holdet har haft mulighed for at komme med input endnu, så tag det for hvad det er.........
Thor
Det lyder rigtig spændende Thor! Mange gode tanker. Hvor har i diskuteret de codex'er og ting henne? Fordi de sidste par år har vi (de tidligere hold og dem der havde lyst til at komme med input) brugt det lukkede 40k forum her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=160.0 Til netop den planlægningsfase.

Er der nogen speciel grund til i ikke gør det?

ButterBoy

Hovedsagligt fordi halvdelen af holdet ikke har adgang til det

Thor

Excommunicate

Det er da bare om at få en admin til at give adgang...?

Simon

gertinc

Jeg skulle ikke have scoutet...

Belial

Den tråd er myntet på sidste år. Skriv til VonPanne evt.

MVH

Belial

Sune Krarup

Kaltenberg:

Det skal lige siges, som Thor også skriver er dette ikke noget som hele holdet har været inde over endnu. Det er tidlige overvejelser som på et tidspunkt vil indgå i udvælgelsen af lister, men indtil videre er det ikke "officielle" listeforslag.

Vi skal mødes alle sammen på søndag, her skal vi diskutere en masse ting, bl.a. hvilken overordnet strategi  vi vil bygge hærerne efter, hvordan og hvorledes vi bedst får diskuteret listerne, og den slags.  

Der vil komme en diskussion om listerne herinde eller et lign. sted inden alt for længe. Vi skal bare lige blive enige om måden som et hold :D

Sune
Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Kaltenberg

Lyder rigtig fint Sune

Glæder mig til at se hvordan det spænder af. Det burde ikke være svært at få tillades for jer alle til at komme ind på det lukkede 40k forum, Ikke at tingene skal være hemmelige, men svensken kunne finde på at kigge med ;)