News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvilke hære tager folk med?

Started by Tashin, 08 February, 2011, 13:23:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvad tager du med til Østerskov?

Beasts of Chaos
1 (3.7%)
Bretonnia
1 (3.7%)
Dark Elves
2 (7.4%)
Dwarfs
0 (0%)
Empire
2 (7.4%)
High Elves
3 (11.1%)
Lizardmen
4 (14.8%)
Ogre Kingdom
1 (3.7%)
Orcs & Goblins
0 (0%)
Skaven
2 (7.4%)
Tomb Kings
1 (3.7%)
Vampire Counts
3 (11.1%)
Wood Elves
2 (7.4%)
Warriors of Chaos
3 (11.1%)
Daemons of Chaos
2 (7.4%)

Total Members Voted: 27

Tashin

Den obligatoriske nysgerrigheds-tråd.

Hvad har folk tænkt sig at spille med til Østerskov?

Jeg tager mine Empire med.

- Thomas
Hail to the Hammer !

mcpolle

kommer med Bretts, for at prøv noget nyt:-)

Ændre det til Empire, men kan ikke gøre noget ved pollen,

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Mini Munchkin

Prøver også noget nyt :p Det kunne da være fint, hvis det blev et tema til Østerskov  :D

Dette er hermed en opfordring hehe ::)

Randomiser

Hehe Mads, kan godt lide vi har fået samme ide :D
Manny er min Sugar Daddy!

The rasmus

Tager sq tussefar med. Han er sq så god og rar.
Rasmus Budde

mcpolle

du er undskyldt Rasmus, du skal i træning :-)

Polle

Paul "Polle" Bridge

Daniel

Jamen jeg er med på bølgen. Stiller en hær som jeg aldrig har spillet til en turnering...

Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

mcpolle

Paul "Polle" Bridge

Troels C

HE. Så gør jeg også gøgler amok og prøver WoC ;D

Eller VC hvis jeg når at få tilstrækkeligt meget sand i fi..en ;)

Glæder mig sgu.

Daniel

Som Troels siger: High Elves. Det er jo ikke helt etc-forhold med en kap på 50 løver, men vi prøver lykken...

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

The rasmus

Mon ikke om du overlever med 2 gange 25 whitelions bakket op af life magi.  :-*
Rasmus Budde

Daniel

Jeg har nu planer om at overraske dig. Dit lille krapyl...

Daniel
Daniel Hedegaard

The rasmus

Jamen du kan jo blive kørt over af mig i første runde hvis Mads tillader det.. Hvis du altså tør.
Rasmus Budde

Daniel

Jeg havde forberedt et ekstremt kært svar... men nu er jeg faktisk kommet i tvivl om jeg tør. Hmm Fiasko. Jeg går i tænkeboks...

Daniel
Daniel Hedegaard

The rasmus

Rasmus Budde

Daniel

Hvad tænker jeg på. Selvfølgeligt skal vi da battle Rasmus. Men der skal mere på spil. Taberen skal efterfølgende i en seperat tråd under Østerskov erklære, at den anden er overlegen i alle livets forhold - især warhammer. :-)

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Keen

Jeg syntes også, at der bør være noget med en taber roulade!
\\ Kjartan, manden uden efternavn aka.
Commander Keen, altid klar til at smadre DOS aliens!

Daniel

Korrekt. Taberen skal indtage en hel roulade. Jeg medbringer.

Nå Rasmus - er du stadig klar?

Daniel
Daniel Hedegaard

Tashin

whoa, det lyder som en duel man virkeligt ikke vil gå glip af  :P  (især pga rouladen)
Hail to the Hammer !

The rasmus

Terningerne er kastet.. Selvfølgelig er jeg er klar!

Hvad med en t-shirt med print hvor man stater hvor overlegen den anden er? Skal bæres til næste turnering?

Btw, troede at warhammer var alle livets facetter. :P
Rasmus Budde

Keen

Jeg vil også gerne sidde første omgang over, for at se denne fantastiske duel!
\\ Kjartan, manden uden efternavn aka.
Commander Keen, altid klar til at smadre DOS aliens!

Daniel

Det er et hit det her. Jeg ridser lige reglerne op. (så må du korrigere mig hvis der skal rettelser til) Andre må gerne komme med forslag til yderligere tiltag.

Reglerne for denne challenge er nu følgende: VI SKAL LIGE HAVE TILLADELSE FRA MADS FØRST DOG:

I turneringens første spil klasker Buddet og Fedegor sammen i et episk slag. Højelverne vil lære Øglerne græsk, men kun præcis lige så meget som øglerne vil have lyserødt kød til aftensmad. Vinderen tager hele æren og slipper for stor stor skam.

Taberen skal lade sig filme, indtagende en hel roulade. Dette klip vil søndag efter turneringen være at finde på youtube.com, hvortil der vil blive linket fra adskillige steder på powerfist. Dette sørger vinderen for.

På videoen vil en bedrøvet dreng tykke sig igennem rouladen imens han hvert 20. sekund, med munden fuld, udbryder "Rasmus Budde/Daniel Hedegaard er mig overlegen i alle livets forhold - jeg er for dum til warhammer. Jeg bør overveje 40k".

Derudover vil han resten af turneringen adressere modparten med ordene Oh høje hersker - dette gælder også når man taler om vedkommende med andre. Omvendt må vinderen bruge præcis de betegnelser om taberen han ønsker, bortset fra rette navn. Fedeberg er en mulighed, men Padawan er heller ikke dårligt. Glipper brug af rette betegnelser kviterer man med en øl senere.

T-shirt er en god idé men kræver trods alt, at man få en sådan trykt. Hvad med at man istedet til hele Østerskov fremviser ens skam med ordene "Snotling" skrevet med sprittusch i panden.

Taberen defineres principalt som den med flest BP, subsidiært VP, mere subsidiært slåskamp.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Troels C

Så lad os håber på draw... Eller jeg mener en god kamp.

Madsb

Quote from: Daniel on 12 February, 2011, 17:43:34
Det er et hit det her. Jeg ridser lige reglerne op. (så må du korrigere mig hvis der skal rettelser til) Andre må gerne komme med forslag til yderligere tiltag.

Reglerne for denne challenge er nu følgende: VI SKAL LIGE HAVE TILLADELSE FRA MADS FØRST DOG:

I turneringens første spil klasker Buddet og Fedegor sammen i et episk slag. Højelverne vil lære Øglerne græsk, men kun præcis lige så meget som øglerne vil have lyserødt kød til aftensmad. Vinderen tager hele æren og slipper for stor stor skam.

Taberen skal lade sig filme, indtagende en hel roulade. Dette klip vil søndag efter turneringen være at finde på youtube.com, hvortil der vil blive linket fra adskillige steder på powerfist. Dette sørger vinderen for.

På videoen vil en bedrøvet dreng tykke sig igennem rouladen imens han hvert 20. sekund, med munden fuld, udbryder "Rasmus Budde/Daniel Hedegaard er mig overlegen i alle livets forhold - jeg er for dum til warhammer. Jeg bør overveje 40k".

Derudover vil han resten af turneringen adressere modparten med ordene Oh høje hersker - dette gælder også når man taler om vedkommende med andre. Omvendt må vinderen bruge præcis de betegnelser om taberen han ønsker, bortset fra rette navn. Fedeberg er en mulighed, men Padawan er heller ikke dårligt. Glipper brug af rette betegnelser kviterer man med en øl senere.

T-shirt er en god idé men kræver trods alt, at man få en sådan trykt. Hvad med at man istedet til hele Østerskov fremviser ens skam med ordene "Snotling" skrevet med sprittusch i panden.

Taberen defineres principalt som den med flest BP, subsidiært VP, mere subsidiært slåskamp.

Mvh
Daniel

Granted

The rasmus

Genialt, jeg glæder mig allerede!

For at even the score og sikre en lige kamp har jeg postet min liste uden items så du har lidt at gå og glæde dig til.    ;)

Slann, bsb
Scar veteran, cold one, light armour, shield
Scar veteran, cold one, light armour, great weapon

30 x Saurus warriors, full command
30 x Saurus warriors, full command
10 x Skirmish skinks
10 x Skirmish skinks
10 x Skirmish skinks

3 x Terradons
3 x Terradons

3 x Salamander hunting pack

EDIT: Hvis du stadig synes at der unfair hold kan du naturligvis også få den med items og lore.  :-*
Rasmus Budde