NWL 2011: Alt det praktiske, tilmelding, restriktioner osv.

Started by Daniel, 23 February, 2011, 13:25:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Rey

Man kan jo sige man har X tid til at vælge og svare ellers vælger top seederen. Men det ville nok være nemmeste og hurtigst hvis det kun var 2 der valgte.

mcpolle

If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Adam Lau Ovesen

Kommer der restriktion til Orc n' Goblins?

Og er der mulighed for dispensation til max 3 af samme slags core choice hvis nu man f.eks. kun spiller goblins?

Daniel

Der når ikke at komme nye restriktioner til de nye orcs før starten. Men som skrevet kan man starte med de gamle, og derefter frit skifte over til enten de nye, eller til en anden hær.

Og nej, der vil ikke være mulighed for dispensation.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Daniel

Update på Orcs. Vi spiller med de regler som ETC udvikler. Dvs at vi venter på at de laver et udspil.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Daniel

I regelsættet står følgende:

Pengene skal senest være gået ind fredag den 25. marts. Dette tidspunkt udskydes til den 4. april, af hensyn til dårlige betalere sløvsind og lignende. Så med andre ord har I lige en ekstra uge til at tilkalde venner og fjender så vi kan få en kæmpe liga banket på benene.  :)

Så ring til jeres venner. Ring til banken. Ring til figurpusheren. Ring for faen. Nåh ja: Skriv. Husk at dine tilmeldingsdata skal stå på den helt præcis rigtige måde.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

mcpolle

Paul "Polle" Bridge

Kragh

Nej. Så snart vi får svar fra lokalerne giver vi besked.
Thomas Kragh
Se min blog

mcpolle

og i holder med, at man skal tilmeld sig, og hvis det er en weekend som man ikke kan, så skal man betale 75 kr????

Og venter stadig for et svar hvorfor???

Hvorfor skal folk som ikke kan ,betale???

Kan ikke forstår det, og ja, ved godt at det er ikke beløbet, det er bare dårlig stil, synes jeg

Polle

Paul "Polle" Bridge

koergod

Jeg er enige med polle vil jeg lige sige. MEN, lad den nu ligge, de gør et godt stykke arbejde. Siden det er over den 25. marts nu, er der jo ingen vej tilbage. Og det ville være meget administrations hyupplihumhi, i at refundere penge osv.. Men håber at det er noget NWL-TEAMET vil tage med i deres overvejelser næste år. :)

Mvh. Alex Jørgensen
Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack left town.

Alliancen står stærkt

DarkAngel

Jeg vil godt vide om der kommer en hyggeliga i KBH før jeg overvejer om jeg tilmelder mig i år? Har egentlig ikke tid, men.....

Daniel

@Christian: Det gør der sandsynligvis. Arbejder lige på at have det endeligt bekræftet en af de næste få dage. Og tilmeldingsfristen er jo rykket til på mandag, så folk skal nok nå det.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Olsen

Kan ikke vente med at komme igang og lufte mit goblin-cirkus.

Hvornår sætter vi igang og får puljerne ?

Daniel

Jeg løber alle ligaerne igennem og tjekker netbank i morgen. Så forhåbentligt er vi flyvende i morgen aften. Dette er dermed også den sidste mulighed for at få sine oplysninger rettet til.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

STDs_Chlamydia

Ohøj drenge...
Hvor i alverden kan man se de nuværende ETC restriktioner?   
Link Please  :D

Jamand

Quote from: STDs_Chlamydia on 04 April, 2011, 23:06:27
Ohøj drenge...
Hvor i alverden kan man se de nuværende ETC restriktioner?   
Link Please  :D

ETC draft 5

Olsen

Hmmm hvad skyldes egentlig at Tomb kings, beast og ogres skal havde flere point end alle andre hære.
Og som OnG skal, kan man ikke lade være med, at spørger hvorfor de (OnG) ikke skal.

Daniel

Restriktionerne kan ses på første side af denne tråd. (de er næsten 100% sammenfaldende med ETC-restriktionerne som der er linket til).

@Mikkel. ETC-folkene har vel ikke syntes at O&G havde brug for det. Det er det eneste svar jeg kan komme på. Men jeg går ud fra at der snart kommer nye restriktioner til den nye bog.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Ablabab

Hurtigt spørgsmål: Skal man spille hele ligaen med den samme liste, eller må man godt lave om i den fra kamp til kamp?
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Mini Munchkin

Quote from: Ablabab on 07 April, 2011, 14:16:29
Hurtigt spørgsmål: Skal man spille hele ligaen med den samme liste, eller må man godt lave om i den fra kamp til kamp?

Du skal spille med samme armybog, men du må lave lister ligeså meget som du ønsker dig. Så det er pokerface overfor din modstander ;)

Ablabab

Og her lægges op til, at mad designer sin liste efter sin modstander?
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

El Rey

mcpolle

spiller vi lige efter ETC regler, tænker her med åben lister???

Polle

Paul "Polle" Bridge

DaBossakaHånden

Polle, mener der er blevet spurgt om det før, og der var svaret vist nej
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...