News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Mig og så de forbandede mariner

Started by Taoregorn, 27 February, 2011, 20:18:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Ja jeg er rådvild.

Jeg har 100 mariner liggende... men jeg aner satme ikke hva' jeg skal stille op med dem!

Jeg overvejer at dele dem i 3... og så lave 3 forskellige "chapters".

Det kunne jo for eksempel være Dark Angels, Blood Angels og Legion of The Damned (som hær - flammer og skulls det er lige mig).

Men rækker 33 mariner overhovedet som back bone. Det er jo kun 3 squads. Fisk! Jeg er lost.

Belial

Giv dem til mig. Jeg har aldrig nok marines.  ;D

MVH

Belial

Taoregorn

Er der nogen der har et frækt forslag til hvordan en Legion of The Damned liste kunne se ud?

Jeg tror jeg er endt med at sige at jeg vil dedikere de 30 mand til en sådan. Resten vil jeg så lave noget andet af.

Overvejer lidt at bruge Deathwing (ja deathwing!) listen til Legion. Og så sige at en alm. legionær i powerarmour har samme save som en terminator og ignorere det gear som terminatorene kan få som power armour ikke har.

Belial

Jeg må sige at det forslag nok blokerer fuldstændigt hos mig (f.eks. base størrelse), men held og lykke med det trods alt.

MVH

Belial

Taoregorn

Quote from: Belial on 17 March, 2011, 10:55:43
Jeg må sige at det forslag nok blokerer fuldstændigt hos mig (f.eks. base størrelse), men held og lykke med det trods alt.

MVH

Belial

Sikke noget vrøvl. Man må gerne stille termies på små baser. Det havde de jo oprindeligt. ;D

Prøv at vær konstruktiv og kom med et alternativt forslag så.

EDIT:

Fandt dette forslag på nettet:

Here are some special rules to field a complete Legion of the Damned Space Marine army. These are not official and should only be used with the consent of your opponent.
Legion of the Damned armies use the standard Space Marine army list with a few exceptions noted below.
All Legion of the Damned troops cost +5 points. They receive +1 WS and +1 I.
All LOTD marines are fearless and pass any Ld-based test they are required to take.
LOTD marines are terrifying. Any unit which loses an assault whilst fighting the LOTD suffers an additional -1 Ld for subsequent morale checks.
The LOTD appears as if from nowhere many times in battle. LOTD assault squads, tactical squads, and command squads may use the deep strike rules.
Just as the LOTD can appear at anytime, so can it disappear at anytime. If the LOTD army falls below 25% of its original models, then the entire army disappears and counts as losing the same way as Necrons.
The following units may not be used by LOTD armies: apothecaries, terminators, veterans, veteran sergeants, scouts, any vehicles(except bikes, land speeders, attack bikes, rhinos, and razorbacks).
LOTD assault marines may not use jump packs.
You may choose to use Sergeant Centurius in your army. He costs 50 points and may be added to any LOTD squad. He has a basic LOTD marine profile with +1 A and +1 WS, master crafted close combat weapon, a boltpistol, frag grenades.

Belial

Jeg ville nok skele til den Legion of the Damned enhed der er beskrevet i C:SM.

Justere point cost en anelse ned (3-5 points pr. model ca. - forsøg dig frem) og gøre dem til troops.

Krydre det lidt med noget af det forslag du har fundet.

MVH

Belial

Taoregorn

Quote from: Belial on 17 March, 2011, 11:14:45
Jeg ville nok skele til den Legion of the Damned enhed der er beskrevet i C:SM.

Justere point cost en anelse ned (3-5 points pr. model ca. - forsøg dig frem) og gøre dem til troops.

Krydre det lidt med noget af det forslag du har fundet.

MVH

Belial

Det er en god idé. Det prøver jeg!

Min tanke er LOTD ville være noget nær den perfekte fjende til min kammerats nye witch hunters. Måske kunne man endda blande en radikal witch hunter med direkte forbindelse til den gode legion ind i det.  ;D

JustSimonsen

Terminators plus "unyielding spectres"... Ouch ;D

Taoregorn

Så fik jeg lige lavet en hurtig test... ingen sorte highlights dog. Ig ingen lak endnu.

Jeg skal lige finde ud af at male knogler, var lidt sværere end jeg troede.

Nicolai Nygaard

ilden spiller bare max!

Der er en masse conversion hjælp at finde ude på internettet (jeg vil tro det involvere en boks skeletter fra fantasy)
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"

Sadomator

Han er sej... skal du bruge flere af de der backpack cloaks? jeg tror jeg har 2-3 stks som jeg ikke skal bruge.

Jeg tror også jeg har nogle LoD bits liggende, som jeg en gang ville bruge til noget chaplain, dem finde rjeg også lige frem til dig. det drejer sig vist om nogle skulderplader og bolters hvis jeg husker korrekt.

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 22 March, 2011, 01:07:34
Han er sej... skal du bruge flere af de der backpack cloaks? jeg tror jeg har 2-3 stks som jeg ikke skal bruge.

Jeg tror også jeg har nogle LoD bits liggende, som jeg en gang ville bruge til noget chaplain, dem finde rjeg også lige frem til dig. det drejer sig vist om nogle skulderplader og bolters hvis jeg husker korrekt.

Tak!

Ja alt er velkomment!! ;D

Belial

Jøps. Damn cool.

Ved ikke helt med den økse, men knoglerne synes jeg du har ramt helt perfekt.

MVH

Belial

Der vist også har sådan en kappe-backpack i overskud et eller andet sted.

Frede

Jeg er ikke helt tosset med de decals of Doom. Men resten er super fedt.

- F -

Taoregorn

Quote from: Frede on 22 March, 2011, 08:40:49
Jeg er ikke helt tosset med de decals of Doom. Men resten er super fedt.

- F -

Men det er lidt svært at komme uden om skulls når temaet er skulls og flames? Når de har fået lak, vil de jo se anderledes ud. Mindre udstående.

Øksen er på figuren af ingen grund. Den blev samlet for 10 år siden, og brugt som testfigur nu, fordi den var sort. ;D

Taoregorn

Har malet en marine! Fik lyst til at forsøge mig med camouflage til en forandring. Tror det kunne blive godt med en enhed på 10. Der skal nok noget sløringsnet osv på også. Inspirationen er selvfølgelig lidt anden verdenskrig.

Sprinklingen skal nok foregå med en gulere farve næste gang, men det hele er jo bare eksperimentelt.

Har prøvet på at blande lidt 40k ulogik ind med gule og røde raketter. Og så burde jeg nok lidt male raketstyret lidt mere.

Belial

Jeg synes skulls og flames er blevet rigtig dårlige på din seneste marine? What happened?

MVH

Belial

Taoregorn

Quote from: Belial on 22 May, 2011, 22:03:16
Jeg synes skulls og flames er blevet rigtig dårlige på din seneste marine? What happened?

MVH

Belial

Man er vel ikke Random Encounter for ingenting! ;D

Taoregorn

Så fik jeg lavet to slagsbrødre (battle brothers?) mere!

Det næste bliver en bus til dem. Har fået en Pardulon truck som jeg overvejer at bruge til det.

Sadomator

Det ser rigtigt godt ud, jeg kan også se du har malet lidt flere metal dele på nu, det synes jeg hjalp en hel del, jævnfør vores msn samtale  ;D

Jeg synes også det ser godt ud at der er kommet lidt mere kontrast i camouflagen.

Super!

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 06 June, 2011, 15:10:48
Det ser rigtigt godt ud, jeg kan også se du har malet lidt flere metal dele på nu, det synes jeg hjalp en hel del, jævnfør vores msn samtale  ;D

Jeg synes også det ser godt ud at der er kommet lidt mere kontrast i camouflagen.

Super!

Tak! :D

Ja, jeg tror det ender lykkeligt når der står en 20 stk.

Har du et online link til hjelmmarkeringer mv?

CigarFace

Ser rigtig spændende ud. De to sidste er blevet ret vellykkede.

Er du blevet mesterblenderen eller har du snydt og købt en airbrush? De dér farveovergange ser alt for smøde ud  :)
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!