News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Mig og så de forbandede mariner

Started by Taoregorn, 27 February, 2011, 20:18:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sadomator

Quote from: Taoregorn on 06 June, 2011, 18:25:12

Tak! :D

Ja, jeg tror det ender lykkeligt når der står en 20 stk.

Har du et online link til hjelmmarkeringer mv?

En enkelt søgning, på google billeder, efter Rogue Trader Marines, gav dette resultat:

Link

Edit:

Her er en lidt større version: Link

MagnusA

Fede LotD, men vi har kun én knogle i låret, og SM får ikke en ekstra. :)

Taoregorn

Quote from: MagnusA on 22 September, 2011, 00:57:23
Fede LotD, men vi har kun én knogle i låret, og SM får ikke en ekstra. :)

Det skal egentlig også kun forestille 1 knogle...  :-X :(

Pyt - jeg er gået igang med at male et nyt chapter istedet: The Moles of Grimdark

De benytter sig kun af gravemaskiner, jord og bor...

Regner med at det skal være et low cost projekt (altså udover de basismariner jeg har købt) så jeg vil bygge deres køretøjer i pap og scratchbygge alt andet der skal bruges udover det jeg har. En rhino kan nok heller ikke være det store kunststykke at efterligne i pap. Så må vi se om jeg kan finde ud af at lave bulldozer skovle og storebæltsbor.

Egentlig ville jeg have kommet forskellige markings på figurene, men glemte det i min iver. Regner med noget inspireret af de markings der er i 2nd. ed. SM dexet.

Torben Kastbjerg

Festligt indslag! Du burde næsten lave en Vindicator med boremaskine istedet for den der kæmpe skovl den render rundt med. Måske med en morter bagpå, der kan det samme som vindicator kanonen?

(Og nej, jeg aner ikke om sådan en Vindicator er 2nd ed. eller ej)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Taoregorn

Jeg har bestilt 5 boremaskiner fra ham der udviklede designet på shoulder padden hehe. 

Med logo på så klart.

;D

Tore Bolhøj

"Digging for the emperor! Eating earthworms for Mankind!"
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

Taoregorn

Hæhæ ja noget i den stil.

Droppods-øh-boremaskiner er dem fra Ramshackle Games. Har dog nedjusteret til 3 da han har hævet prisen.