News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Steam Kings! - En Tomb King Blog

Started by zKoTTe, 17 March, 2011, 14:53:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Var det Dark Elves ;)?

Men denne gang kommer der mere af samme skuffe som Alice hæren, jeg er en sucker når det kommer til store dukker, og det kommer denne hær også til at bære præg af :)
Morten Juel Søndergaard

Api

nej dværge... du havde vist lånt hære ud til en?

jeg glæder mig meget til at følge arbejdet.. :)
and it's gone.

zKoTTe

Ah du spillede mod Dennis, gammel Klub kammerat :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Nogle der har nogle gode ideer til at lave vinger og kropsform på min Scarab?

Jeg har forsøgt at lave en lerformet scarab og så puttet den i ovnen med et lag plastic card oven på, det virkede desværre ikke så godt.

Har i nogle forslag?
Morten Juel Søndergaard

Boyer

Hvad med noget i denne stil, måske ikke den letteste løsning, men den kan blive fin.

En god potion greenstuff og noget fingersnilde, så er den der.

zKoTTe

Så fik jeg skudt det hele lidt i gang, fik lavet mig et rigtig godt køb med 6 tombguards og 2 pakker swarms for lidt over 100,- :) Så det bare om at komme igang med at få lavet dem :D
Morten Juel Søndergaard

Ablabab

Chariots:

+

=

Wind up Steam Engine (tilføj evt spikes foran)
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

zKoTTe

Niks, det bliver en steampunked version af disse :p

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så fik jeg endelig nærlæst en smule den nye Tomb King bog...

Damn noget sjæleløst fæces, constructs er dejlige, men det er bare som om at TK har mistet deres "sjæl"

Jeg vil helt vildt gerne kunne lide dem, så jeg prøver at lege lidt med deres characters...

I en følelse af håb slår jeg over på magic items, og bliver slemt skuffet! 8 Magic Items... Wtf, ja jeg ved godt der er en milliard million af dem i regelbogen, men det er items alle andre hære også har adgang til, så der røg den individualitet.

Er det mig der har helt misforstået denne bog? Kunne godt lide den gamle edition, men den her bog fanger mig bare ikke.

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

DaBossakaHånden

Alle de nye bøger har kun 8 items, desværre.
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

zKoTTe

Dat makes me a sad panda :(

Hvorfor skal alting streamlines så meget?

Jeg ranter ikke by-the-way, jeg er bare en smuuule skuffet :)
Morten Juel Søndergaard

Thejs

Du skal da have nogen små gear, de koster ikke alverden og skulle være mellem 3 og 6mm i diameter, forhandleren sælger pakker i forskellig størrelse.
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

zKoTTe

Fuck Steampunk de nye Necrons er røv grimme, så jeg har nu besluttet at vise den første prototype til mit nye tema;

Simplicity Kings

Det skulle oprigtigt have været et hemmeligt projekt som jeg først ville vise frem når det var afsluttet, men nu vil jeg have opmærksomhed. Alt kommer næsten til at være converted, dog intet fancy-pancy al'a Alicia in Wünderland, men bare igen... Simplicity

Dette er en Hierotitan fra Reaper, han er blevet convertet minimalt og malet minimalistisk, hans eneste detalje er hans lysende øjne.

Hvad syntes i?

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Frederik

Meget fint statue-støvet-look :)

Hvad synes du dog der er så galt med de nye Necrons?

zKoTTe

Jeg havde forventet mere, specielt at det var mere egyptisk inspireret...

Jeg kan simpelthen ikke døje alt deres computeranimeret lort de laver, deres dukker mangler så meget "sjæl", en "sjæl" som kun håndskulpterede dukker kan have.

Necrons var kedelige til at starte med, men så kom computeren og gjorde det værre.

GW's nye drejning bekymre mig virkelig meget, firmaet er blevet så generisk og kedeligt at jeg tvivler på jeg vil lave flere hære efter Tomb Kings.

Denne streamlining som vi ser på spil og film markedet er begyndt at smitte af på figurspillene, her drager jeg så et eksempel fra Privateer Press.

Jeg var kæmpe fan af Mk1, masser af små lækre speciel regler og lækkert gameplay, men så kom Mk2...

Der mistede jeg virkelig meget for spillet, det blev så simpelt og spillet begyndte stille og roligt personligt for mig at blive alt for linært og kedeligt.

Nu spiller jeg så Malifaux af den grund at det minder mig om Mk1, men nu må vi se hvor længe det holder :)

Sikke en omgang, med meget lidt besvarelse, men håber du forstår hvad jeg mener :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard