News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Maleudfordringen: Generalen

Started by Erikjust, 26 March, 2011, 12:38:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Speaker to Machines

Quote from: Nerdinator on 21 April, 2011, 23:24:23
Minder mig om Sucker Punch  :P

Hm, nu har jeg så lige været inde og se den - og jo, jeg mangler mage lige spidsen på toppen af hjelmen, så er det de samme "undead steam-and-cogwheel stormtroopers" som i filmen.

Jeg kan se jeg bliver nødt til at samle & male nogen svært bevæbnede småpiger også hvis jeg skal have en chance...
Stephan Dahl

Erikjust

Fik lige en mail om at vores Kat Mogens hvis kælenavn Generalen denne malerudfordring er navngivet efter er død(19 år gammel), så han kan ikke være der live til og sætte den endelige afstemning, men et billed vil der da være af ham til afstemningen så han på en måde kan være med til og afskrække en hver der overvejer ikke og stemme.
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Netsmølf

Gid generalen fanger mange mus, hvor han end er nu. Jeg er i gang med en kæmpe rotte som han sikkert ikke ku modstå. Skal bare lige blive færdig.
www.fatshark.se støtter bloodbowl med kunst og derfor støtter jeg dem

9K Painting

Dette er hvor Generalen er, der er min gamle kat Kiwi, som ligemeget hvor lang tid der går stadig savner  :'(
http://www.petloss.com/rbdanish.htm
- Michael Christensen
9K Painting - painting & gaming. - Følg os på facebook

Flashgit

Beruset af glæde over at mit hold vandt maleprisen i R3T har jeg bestemt mig for at stille op i denne Maleudfordring med min Dark Eldar Succubus.*

*Det er totalt delusions of grandieur I know, men kan jo ligeså godt stille op når nu jeg lige er blevet færdig med hende ;D
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Atoom

Her er mit bidrag:

Kaptajn Badrukk

Lasse

Coach Murd´us of the Graveyard Gladiators

(klik på billedet for at se resten af holdet)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Flashgit

Så er vi indtil videre 8 deltagere såvidt jeg kan se, det er da vist en smule over gennemsnit er det ikke? :)
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Erikjust

"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg