News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Call of Cthulhu skirmish spil

Started by Anaxagorax, 27 March, 2011, 14:12:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Belial

Hvilke efterforsker-modeller regner du forresten med at bruge?

Eller har Cthulhu linjen også sådan nogle?

MVH

Belial

PS: Rigtig fede tegninger/malerier din søster laver. Nice touch til tråden. :)

Anaxagorax

Der er nogle forskellige slags efterforskere i samme linie som monstrene, men de er ikke alle sammen lige heldige og der er ikke så mange forskellige. De fleste af dem er sådan nogle pakker med tre, hvor den samme karakter er i forskellige udgaver.

Men jeg har fundet en del gode og brugbare rundt omkring, fra bl.a. Artizan. Det kunne være man skulle prøve at få noget maling på et par stykker af dem snart, de står bare og venter!

Og det skal jeg lade gå videre til hende :)
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Banshee

Mistede lige 12 sanity points af at læse gennem denne afsidedes og glemte tråd!

Ia Ia Cthulhu F'tagn...

/Lasse
"Can You hear the sound of an enormous door slamming in the depths of Hell?"

"We deliver faster then a bullit!"

De nordfynske katalysatorer - proud member

Anaxagorax

Afsides? Den er jo lige her!

Og den er da bestemt heller ikke glemt, men som du kan se ud fra resten af dette subforums ganske billed- og indholdsrige tråde har jeg en tendens til at have et par projekter eller treds køre sideløbende og beskæftige mig med hvad der lige har min interesse nu og her. Lige nu er det fx mest Cryx jeg pusler med på bordet derhjemme, da den meget fine Wrath lige er kommet og optager en del af min opmærksomhed.

Jeg har da også lidt mere til dette projekt liggende, men uden nogen indspil til noget af det er der ingen idé i bare at pøse mere på lige nu synes jeg.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Nixon

Har lige læst lidt i denne tråd, det er dog fuldstændigt udenfor mit interessefelt, så jeg ved ikke hvad jeg skal sige?

/N

FatherNurgle

Quote from: Nixon on 08 July, 2011, 12:36:49
Har lige læst lidt i denne tråd, det er dog fuldstændigt udenfor mit interessefelt, så jeg ved ikke hvad jeg skal sige?

Does not compute!!!

Hvordan kan noget med Cthulhu være uden for nogens interessefelt? Det forstår jeg ikke. Teorier om sorte huller? Jaja, det giver mening ... det du siger Nicolai, det er jo bare noget sludder ;)

Taoregorn

/N

Altså Nicolai... jeg glemmer aldrig hvordan du engang i FROB afviste 'Gutshot' fordi du synes regelbogen var grim. ;D

Men fair nok - vi kan jo ikke allesammen gå ind for alt...

Nixon

Quote from: Taoregorn on 09 July, 2011, 07:25:14

/N

Altså Nicolai... jeg glemmer aldrig hvordan du engang i FROB afviste 'Gutshot' fordi du synes regelbogen var grim. ;D

Men fair nok - vi kan jo ikke allesammen gå ind for alt...

Ja det lyder jo egentligt underligt, men det er ofte indpakningen der tiltaler mig, lidt ligesom med kvinder ;D
Jeg er en rigtig mono-nørd, jeg ved det.