News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Konverteringshjørnet.

Started by Flashgit, 31 March, 2011, 10:55:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flashgit

Herinde vil jeg poste billeder af WiP, og skrive mine tanker og ideer til fremtidige projekter.
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Flashgit

Her er billederne af min Chronos efter den har fået greenstuff.
De af Jer som har læst Excorcistens dagbog vil nok kunne nikke genkendende til noget af den. Igen tak til Martin for inspirationen :)

- Kenneth
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Christian Nielsen

Den er da temmelig fin den der!
Christian Ingemann Nielsen
Castellan
Emperors Pride

Konstantin the Apostate

Det ser rigtigt godt ud, Specielt med det det enkelte øje i "panden"!
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Flashgit

Øjet er taget fra en Heresy Miniatures figur ved navnet Okkulak (tror jeg nok det staves).

Os der har spillet D&D eller AD&D kender den nok bedre som en Beholder. Jeg købte figuren til et projekt for længe siden til mine hedengange Chaosmarines fordi man i Okkulak figuren fik i omegnen af 40 øjne på stilke i forskellige størrelser. :o

Martin Iversen

Enig - den er blevet flot. Kan især godt lide de chains & hooks der er på bugen.

Så er det bare at få noget maling på den.

Har du fundet et colour scheme til din hær?

M.
Waaaaay behind .....

Flashgit

Yes jeg har gjort en indsats for ikke at falde i den gode gamle fælde hvor man skraber flere og flere dukker til sig uden at få smurt noget maling på.

Så i skrivende stund har jeg masser af folk der bare venter på at blive fotograferet så de kan pryde mit galleri. Det skulle gerne ske i løbet af næste uge.

Jeg har dog billeder af min Talos så de kommer på lige om lidt.

- Kenneth

Gabriel

Den ser rigtig fin ud. Lækkert GS arbejde, giver en god fornemmelse af at være en blanding af organisk og uorganisk materiale.

Gabriel
Battle Brother
Lord Inquisitor of Ordo Ritus, Lord Castellan
Emperor's Pride

Emperor's Pride FAQ

Flashgit

Mange tak, det er lige det look jeg har gået efter, både her og på min Talos, samt Wracks og Grotesques.

- Kenneth

Christian Nielsen

Så du har altså tilbageholdt dukker fra os...så er det bare igen med fotografi apperatet og få vist dem frem  :-*
Christian Ingemann Nielsen
Castellan
Emperors Pride

Flashgit

Som en ægte Master Haemonculus nyder jeg at torturere mine minions. ;D

Flashgit

I skal da lige have en Teaser af hvordan mine Grotesques kommer til at se ud. Ham her er den af de 4 med mindst konverteringsarbejde lagt i. Egentlig bare en gang greenstuff og lidt headswap:

Flashgit

Fik lige lyst til at bygge mig en Duke Sliscus, så det gjorde jeg ;)

mobo

Quote from: Flashgit on 04 April, 2011, 12:34:09
I skal da lige have en Teaser af hvordan mine Grotesques kommer til at se ud. Ham her er den af de 4 med mindst konverteringsarbejde lagt i. Egentlig bare en gang greenstuff og lidt headswap:

Hvor er figureren fra?
Blood Bowl turneringer, se her:
http://www.bloodbowl.dk.

kvasi

det ligner en IOB rat ogre, med en ogre chainfist som hoved og noget rustning noget fra ??? på armen :D

Flashgit

Ganske som Kvasi skriver det, dog er figuren født med det der armpanser.

mobo

Det er sgu nogle ornli syge næver den har  :o
Blood Bowl turneringer, se her:
http://www.bloodbowl.dk.

Flashgit

Skal også kunne slå med styrke 5 ;D

Martin Iversen

De er blevet rigtig flotte - ingen tvivl om hvad de skal forestille. - Jeg er tilmed blevet insprireret til måske at lave noget tilsvarende (GW er jo ALT for langsomme med at smide figurer på markedet).

Hvor bliver de Wracks af?

M.
Waaaaay behind .....

Flashgit

Ja det er ikke til at sige hvornår de kommer, men du skal være velkommen til at stjæle min ide ;D