News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

MesterMc, hvem er han?

Started by 9K Painting, 21 March, 2011, 11:17:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

9K Painting

Heps, på tide med en ny intro, der er jo sket en del siden jeg startede denne blog!

Den startede da jeg købte nogle plague marines og nurgle daemons, og så fik jeg mig nogle grey knights, så fandt jeg ud af de skulle have nyt codex og det var jo meget fint.. Så kom det nye codex, og det brød jeg mig ikke så meget om..

Jeg har altid gerne ville spille offensivt, og den mulighed gav DG eller GK ikke rigtigt, men DG var rigtige sjove, og fluffet at spille med, men ikke min spillestil.
Så faldt valget på Blood Angels, og fra det bryggede jeg et successor chapter "Spear of Sanguinius" måske ikke det mest fantasifulde, men det er så hva' jeg gør nu :)

Derud over så er jeg indehaveren af 9K Painting som er en fuldtids kommisions service, og startede det 1/1-2010, hvor fokus er på at give folk et solidt tabletop produkt, og det synes jeg indtil videre at jeg har honoreret ret godt, folk har været tilfredse med deres kommisioner indtil videre, du kan se mere i min signatur, og jeg ved at jeg er i den billige ende af fuldtids kommisions malere, så det er jo heller ikke så skidt :)

Privat bor jeg i Aalborg, hvor jeg futter alt for tit i TRoA som er vores klub heroppe, og så træner og løber jeg lidt, det er vist det.
Jeg er for "nyligt" blevet single så jeg har jo alt den tid jeg vil have, det er både godt og skidt  ;)
- Michael Christensen
9K Painting - painting & gaming. - Følg os på facebook