News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Biblioteket i Khemri (KBH2)

Started by Daniel, 06 April, 2011, 11:01:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Troels C

Selvfølgelig skal du spille det du har lyst til Mikkel!

Asger

Jeg synes sgu det er lidt fesent når nu I er nået så langt...

Asger

pjosef

Telmor

Jeg trækker i land og spiller DE. Har også lige fået set lidt på figurpriser og det er for gak...

100 kroner for EN Carrion >:(

350 DKK for 10 plastik Tomb Guard WTF!

Tror ikke jeg bruger husopsparingen på en TK hær, så sjældent jeg får spillet warhammer...

Mvh

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

The rasmus

Damn og man troede at det var tosset med benzin priserne. Det tyder på at alle TK spillere hellere må begynde at vande deres penge træ.
Rasmus Budde

Telmor

Ja, det er crazy...

Nogen der er friske på at spille NWL kamp på lørdag? Jeg kan godt lægge bord og øl til.

Mvh

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

AndersN

Jeg kan ikke i denne weekend, men godt initiativ :)
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Telmor

Ja vi skal vel til at i gang hvis vi skal slippe for asgers kommentarer...
The Calculator kom

The Calculator så

Asger

Ah... I kan da godt bruge et par måneder mere på at skifte hære frem og tilbage... :P

Asger

Jan D'Souza

QuoteJeg trækker i land og spiller DE. Har også lige fået set lidt på figurpriser og det er for gak...

100 kroner for EN Carrion 

350 DKK for 10 plastik Tomb Guard WTF!

Tror ikke jeg bruger husopsparingen på en TK hær, så sjældent jeg får spillet warhammer...

Mvh

Mikkel

Jeg synes Tomb Guards står til "kun" 250 kr på dragons lairs hjemmesiden. Man kan garanteret få det noget billigere endnu fra Asgaard og endnu billigere fra Wayland Games i England. Jeg overvejer at bestille noget hjem derfra i hvert fald.

Troels C

Godt du tager teten Mikkel! Jeg kan jo desværre heller ikke.

Næste uge? Nogen som er stået op fra den dybe søvn i Khemris katakomber?.. Eller skal folk lige have en uge eller to til at komme sig over Mikkels ønske om rent faktisk at få spillet et spil?..

Troels C

PopKhorne

De næste 3 uger er jeg fuldstændig sovset ind i opgave skrivning, men efter d. 25 Maj kan jeg spille langt de fleste dage indtil september.  ;)

Hans Kristian
Hold Grøn Brun HVID er STØRST!

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Telmor

Nogen der er frisk paa at spiller den 11. Juni. Kan sagtens laegge spillebord til...

Mvh

Bs
The Calculator kom

The Calculator så

Troels C

øv.. er i Frankrig der.. Men måske vi skulle prøve at prikke hul på bylden snart... Eller er jeg for våget nu?

AndersN

Jeg kan ikke lige præcis den 11., da jeg skal til en grillfest der med gamle venner.

Men ellers god idé.. - jeg er frisk på at forsøge at komme igang snarligt.

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Troels C

AndersN

PopKhorne

Nu har jeg endelig afleveret projekt og er derfor klar til at lufte dukkerne.

@Bs D. 11 Juni passer mig glimrende og jeg er klar på et spil hvis du ikke har afsat dagen til noget andet.

Hans Kristian

Asger

Tag det roligt. Det er bare mig der har hacket mig ind på HKs konto for at spille jer et puds. Selvfølgelig er der endnu ikke nogen der er klar til at spille...  ;D

Asger

PopKhorne

Belerophon709

Telmor

Its funny because it is true...
The Calculator kom

The Calculator så

Troels C

Jeg tror egentlig gerne jeg vil have lov at spille TK om få lov?.. Ik at vi får spillet noget ::) Men bare i tilfælde af at det skulle gå hen og ske.

Læs TK tråd på ETC boardet for grunden.

AndersN

Fint med mig.

Men husk! Hastværk er lastværk.