News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

KBH4

Started by Daniel, 06 April, 2011, 11:02:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Pete the Slayer

Det er en aftale Benny. Hvornår skal jeg være der? Kl. 10?
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

DaBossakaHånden

Ja, det er fint med mig.
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

RasmusM

Hej Thomas. Jeg kan desværre ikke de 2 dage. Ellers takker jeg aldrig nej til en udfordring.
Vi spillede også mod hinanden sidste år. Du spillede godt nok HE. Ser frem til en DE vs DE kamp mod dig.
/Rasmus

golddigger

Vi finder bare ud af noget på et andet tidspunkt Rasmus. Spillede du DE sidste år... ellers kan jeg ikke helt placere dig  ;D

/Thomas L

DaBossakaHånden

Efter lidt sygdom og turnering, så er jeg klar igen :)

Kan alle dage og hele dagen, pånær imorgen aften, da den er en officiel helligdag, der dog først starter kl 20:45 :P

Benny

Your defeat..

kOOn

Hvis der er nogen der er helt vilde for at spille imod en umalet Beastmen hær og gerne tager en tur til Amager, så kan jeg nok presse et spil ind i aften.

Ellers maler jeg bare på hæren ;D

Kim
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

DaBossakaHånden

Du skal da være velkommen her ;)

Your defeat..

kOOn

Jeg har desværre ikke mulighed for at forlade huset i aften, beklager.

Kim
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

golddigger

Hvad siger du til et spil i løbet af næste uge (efter arbejdstid), Koon?

/Thomas L

kOOn

Jeg er desværre meget ophængt de næste par uger

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

golddigger

OK.

Nogen andre der har lyst til et spil i løbet af næste uge?

/Thomas L

Pete the Slayer

Jeg går desværre først for alvor i krig efter 17. maj, da der er en kombination af for mange aftaler og for meget arbejde i mit ellers grå og kedelige liv indtil da.

Men SÅ får I også på munden af den grønne bølge!!!!!
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

golddigger

Mr. Slayer skal vi så evt. aftale et spil allerede nu? Fx 19. eller 20. maj?

/Thomas L

golddigger

Så har Benny og jeg aftalt spil nu på torsdag. Tager vi dermed puljens mødom, eller har andre fået spillet?

/Thomas L

eido

Ikke såvidt jeg ved (desværre). Forhåbentlig ser der lysere ud sådan rent tidsmæssigt efter den kommende weekend...

P.S. Fik dog et 2400 spil mod Jesper og hans DE hær. Han spiller WE til NWL, men det var lidt en træningskamp for mig, da det var med den liste jeg regner med at prøve af... fåk jeg fik klø, men det var nok nogle gode lærerpenge, eftersom min hær er mere eller mindre atypisk. Så den skal lige testkøres. Nå, men all in good time.

Ses
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

golddigger

Så fik Benny og jeg spillet vores slag. Jeg havde vist klar hjemmebane fordel ifht. terningerul, hvilket især gjorde sig gældende fra tur 4, hvor det meste gik galt for grønhuderne.

Resultat:

5/5, Benny Christensen, Thomas Laurfelt, anonym, 165, 385, 2055, 0, 20

/Thomas L

RasmusM

Tillykke til dig thomas.

Jeg vil gerne melde mig ind i kampen! Jeg er klar til kamp. Tirsdage passer dårligt. Ellers er jeg game alle andre dage. På grund af arbejde slutter jeg senest kl 22 en hverdag, så der kan være fordele med en weekend, men jeg er klar på hvad som helst.

Min hær er ikke færdigmalet; så de fleste vil nok have bonus rerolls imod den.

Jeg glæder mig til at spille mod jer. Handsken er kastet!

/Rasmus

P.S.Jeg har spillebord, og bor lige ved vallensbæk station. Linie A kører hvert 10ende minut, og det tager maks 20 min til hovedbanen. Jeg rykker også gerne ud selv.

golddigger

Quote from: eido on 03 May, 2011, 23:31:00
Ikke såvidt jeg ved (desværre). Forhåbentlig ser der lysere ud sådan rent tidsmæssigt efter den kommende weekend...

P.S. Fik dog et 2400 spil mod Jesper og hans DE hær. Han spiller WE til NWL, men det var lidt en træningskamp for mig, da det var med den liste jeg regner med at prøve af... fåk jeg fik klø, men det var nok nogle gode lærerpenge, eftersom min hær er mere eller mindre atypisk. Så den skal lige testkøres. Nå, men all in good time.

Ses

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvad dit rigtige navn er eido? Kunne vi bede vores kære kaptajn om at tilføje vores Powerfist aliaser ud for vores navn i oversigten?

/Thomas L

golddigger

Quote from: RasmusM on 08 May, 2011, 21:47:24
Jeg vil gerne melde mig ind i kampen! Jeg er klar til kamp. Tirsdage passer dårligt. Ellers er jeg game alle andre dage. På grund af arbejde slutter jeg senest kl 22 en hverdag, så der kan være fordele med en weekend, men jeg er klar på hvad som helst.

Min hær er ikke færdigmalet; så de fleste vil nok have bonus rerolls imod den.

Jeg glæder mig til at spille mod jer. Handsken er kastet!

/Rasmus

P.S.Jeg har spillebord, og bor lige ved vallensbæk station. Linie A kører hvert 10ende minut, og det tager maks 20 min til hovedbanen. Jeg rykker også gerne ud selv.
Jeg ville evt. kunne tage et slag på søndag eftermiddag (fra kl 13-ish) eller mandag/torsdag aften i næste uge. Jeg ville nok foretrække at spille i Kbh.

Hvad siger du til det?

/Thomas L

eido

Lørdag aften? Any takers?

Kan godt lige uddybe - jeg bor på amager og tror desværre ikke vores spisebord er stort nok, men har adgang til dobbelt bord på frederiksberg (mit arbejde) med terræn. Jeg er da også villig til at tage andre steder hen :)

Så hvem er klar til en hær af grønhuder (inkl. lidt rerolls)?
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.

Eidos Maleblog

eido

Quote from: golddigger on 09 May, 2011, 14:32:12
Jeg kan ikke lige gennemskue, hvad dit rigtige navn er eido? Kunne vi bede vores kære kaptajn om at tilføje vores Powerfist aliaser ud for vores navn i oversigten?

/Thomas L

Sorry, jeg er ham der René Toft med grønhuderne ;)

Eidos Maleblog

DaBossakaHånden

Quote from: eido on 09 May, 2011, 17:08:36
Lørdag aften? Any takers?

Kan godt lige uddybe - jeg bor på amager og tror desværre ikke vores spisebord er stort nok, men har adgang til dobbelt bord på frederiksberg (mit arbejde) med terræn. Jeg er da også villig til at tage andre steder hen :)

Så hvem er klar til en hær af grønhuder (inkl. lidt rerolls)?

Lørdag aften..
Battleground: VA = Vest Amager
Grønhud mod grønhud

Jeg er på ;)

Your defeat..

eido

Sweet! det er en date (of doom....!).

Eidos Maleblog

golddigger

Så går I jo glip af Euro Vision  :o

Bare det var mig  ;)

/Thomas L

DaBossakaHånden

Hva er Euro Vision?????

Your defeat..