News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Lyngby2

Started by Daniel, 06 April, 2011, 11:19:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jazz_

12/7, Sune Van Der Loo, Morten Møller Jensen, NY, NY, 1077, 1281, 9, 11

Jazz_

Brian og mathias, giver I ikke lige lyd om hvornår I kan spille?

Møller

tiass8

Jeg skal gerne give lyd - problemet er bare jeg ikke aner hvornår jeg har mulighed for det. Rejser onsdag frem til d. 03 august, har fået nyt arbejde, og netop også fået ny lejlighed pr. d. 15 august, så står med rimelig meget over hovedet lige pt. - hvis i skriver nogle datoer, skal jeg gerne se om jeg kan. Men jeg har svært ved at komme med nogle tidspunkter selv.

Mathias
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

Jazz_

Jeg har sommerferie pt er derfor ret felxible også for at spille en formiddag. Har dog lidt arbejde i denne uge men kan sikkert godt finde til.

I august tager jeg på en masse ferie og er derfor "kun" hjemme fra den 8. til den 13. eller 14.

Hvornår er det vi skal være færdig med alle spillene - Har vi til og med september?

Møller

Gunslinger

26/7, Sune Van Der Loo, Kaare Siesing, NY, 1040, 1741, 2075, 8, 12

27/7 - Jeg har tilføjet de 100VP for forskellen i fuldt malet hær.
Children of the night - what music they make !

plysforever

Hejsa, nogen der er frisk på at spille

Tirsdag den 2. August i Faraos Lyngby kl 19.

da min dværgehær stadig er i malmø, skifter jeg til DOC.
Brian Andersen

Jazz_

Den er jeg frisk på. Men mindre du skulle have tid mandag eller tirsdag formiddag/eftermiddag. Havde endelig tænkt mig at tage til fodboldtræning men har ikke så meget tid i august til at spille så vil gerne afvikle NWL når der er mulighed for det.

plysforever

Quote from: Jazz_ on 31 July, 2011, 12:45:41
Men mindre du skulle have tid mandag eller tirsdag formiddag/eftermiddag. Havde endelig tænkt mig at tage til fodboldtræning men har ikke så meget tid i august til at spille så vil gerne afvikle NWL når der er mulighed for det.

jeg har først fri kl.18, så jeg kan være der ved 19 tiden, hvis du stadig er frisk?
Brian Andersen

Jazz_

Yes Yes!

Og DOC siger du. Det bliver mit andet spil mod DOC (første var mod Sune :) ).

Jazz_

Blasted. Bliver nødt til at trække i land. Havde glemt at der er opstarts-spillermøde på tirsdag.

Men kan som sagt spill mandag hvis det skulle have interesse!

Møller

plysforever

mandag skal jeg arbejde over. så må det blive en anden gang :)
Brian Andersen

Ablabab

Hej Brian - jeg kan godt tage et spil mod tirsdag d. 2. Skal vi sige, at vi mødes i butikken lidt i 6 ?
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

plysforever

Quote from: Ablabab on 31 July, 2011, 14:09:14
Hej Brian - jeg kan godt tage et spil mod tirsdag d. 2. Skal vi sige, at vi mødes i butikken lidt i 6 ?

jeg kan først være der ved 7 tiden, da jeg har fri kl.1800.
Brian Andersen

Ablabab

Okay - det kan vi nok godt finde ud af - jeg sørger for at have et bord klar til os.

plysforever

Quote from: Ablabab on 31 July, 2011, 14:54:02
Okay - det kan vi nok godt finde ud af - jeg sørger for at have et bord klar til os.

det er en aftale :)
Brian Andersen

Jazz_

Brian, hvad siger du til et spil næste tirsdag?

Møller

plysforever

Quote from: Jazz_ on 01 August, 2011, 13:52:16
Brian, hvad siger du til et spil næste tirsdag?

Møller

det kan vi godt aftale, men jeg kan først være der ved 19 tiden.
Brian Andersen

Jazz_

Det lyder fint. Jeg fanger os et bord.

Ablabab

02/08, Rasmus Iversen, Brian Andersen, 898, 891, 908, 1183, 9, 11

Jazz_

09/08, Morten Møller Jensen, Brian Andersen, Ny, 891, 1718, 1981, 9, 11

@ Kaare: Brian kan ikke komme på nettet i øjeblikket og vil gerne tage et spil mod dig. Han har dog stadig muligheden for at tjekke PM/mails så kan du ikke sende dit nummer til ham så i kan aftale nærmere?

Møller

tiass8

Jeg tager gerne 2 hurtige spil tirsdag næste uge, jeg har fri hele dagen.

Meld gerne hurtigt tilbage, da jeg står mit i flytning, og har rimelig meget om ørene med tidsplaner.

Alle andre der gerne vil give mig 20 point skriver bare, så skal jeg gerne tage imod :)

Mathias
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

Ablabab

Jamen så har jeg tid på tirsdag - faraos lyngby. Bordet er klar kl. 18.

Jazz_

Vi burde også godt kunne finde ud af noget ! Ved ikke helt hvordan min dag kommer til indeholde endnu men som udgangspunkt kan vi vel mødes tidligt i faraos? Måske så vi kan være færdig til kl 19 og så kan du spille mod Skavens derfra?

Møller

Ablabab

Husk at i aller tidligst kan spille i lyngby fra kl. 1530, og det er ikke en gang garanteret.

Derudover kan jeg ikke blive så længe på tirsdag, så kl. 19 er nok at stramme den for mit vedkommende.

Jazz_

I må lige finde ud af hvad I gør og så kan du (Mathias) kontakte mig bag efter. Info står i første tråd-side

Møller