News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Orcs and Goblins

Started by Daniel, 06 April, 2011, 18:16:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daniel

Til alle Orcs og gobliner i puljerne.

Vi påtænker at lave vores egne restriktioner i løbet af den næste uge, da vi ikke synes det er rimeligt at lade jer vente på de langsomme ETC-folk. Så frygt ikke - hjælpen er nær.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

mcpolle

de kommer d. 11 til ETC, så vidt jeg ved.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

eido

Ifølge den nyeste udgave som skulle være "the finale" så hedder restriktionerne til OnG:

O&G: Night Goblin Shamans are 0-3; mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit.

/René
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Olsen

Meget overrasket over at de ikke fik 200 ekstra, når beastmen gør. Især når man tænker på sidste års restriktioner for ETC, hvor de havde ekstra points.

Bliver godt nok op af en stejl bakke imod beast for OnG. Den må man lige tænker over med alle de beast hære om det bliver sjovt. Eller om Dark elver hæren skal frem.

AndersN

Til gengøld kan du have 2 Doom Divers.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Olsen

Nå ja, det rykker for vildt. Må jeg endelig huske imod beast hærerne. Surt jeg ikke lige måtte spamme med 4 ng shamaner, for så havde det stået helt af  ;)

eido

Men fire snotling pump wagons???
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

tiass8

Synes kun det er fair at orkerne ikke har fået de 200 ekstra som beasts har, ikke fordi de nødvendigvis er en bedre hær, hvilket jeg dog mener de er, men fordi de kan spilles uhyre defensivt. Efter det er ETC restriktioner er det jo mere det der lægges vægt på.
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.