News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Pandaen´s Mystiske Hjørne

Started by kvasi, 09 April, 2011, 22:47:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hvad skal jeg male, som det næste

hvordan sletter man en poll
3 (50%)
som man ikke bruger mere?
3 (50%)

Total Members Voted: 6

kvasi

Jah, så slap i ikke for det aligevel :P

Ej, jeg hedder Dennis Saxtorph og kommer fra byen Ringsted, som ligger på midtsjælland.

Hvorfor en blog?
Det er et godt spørgsmål, måske fordi at jeg har lyst til at dele mine til tider mystiske idéer med jer og mest for at motivere mig selv til at male mere(må male mere, skal male mere :P)

Hvad maler jeg og hvorfor.
Endnu et godt spørgsmål(det er jeg god til), men maler de hære jeg nu engang spiller og så figuere jeg synes er fede og godt kunne tænke mig at prøve at male. (f.eks en gammel banshee, som ikke skulle være hvid)

Så hva spiller jeg så?
Jeg spiller Eldar
IG, WoC og spillede engang space marines(forklaring følger)

Space Marines
Dengang jeg startede på hobbyen, samlede jeg til at starte med på Dark Angels, fordi at jeg ELSKER deres fluff, at de så ikke var så gode spil mæssigt er så noget helt andet. Jeg bort skaffede dem for en del år siden grundet penge mangel, selvom jeg har haft øjnene på en ren DW hær med en reedemer, fordi det bare er nice.

IG
Jeg startede på at spille IG efter jeg havde læst codexet og godt kunne tænke mig en elite hær på små 1000 pts, Bestående af masser af Veterans i Chimera´s(har vi ike hørt den før?) det blev dog hurtigt større og nu har jeg vist for meget mere end det.

WoC
Jeg har bare et eller andet med at spille "the bad guys", ved ikke rigtigt hvorfor udover det selvfølgelig bare er NICE, desuden tillader chaos en del conversions, som jeg siger "Everything goes with Chaos"
Jeg er igang med en nurgle hær, hvor at mange figurer kommer til at bestå af ting jeg synes passer bedre ind, samt at warriors bliver en enhed, som en består en af masse forskellige figurer, da chaos warriors sjældnt er ens (i Loren).

P.S. JEG SYNES at de hedder figuere og ikke dukker, eftersom at det vist kun er Tøser og mænd med meget feminine tendenser, der leger med dukker, mens ogs mænd<--- leger med figuere.

P.P.S. Hvorfor en Panda?
jah, det er egentlig et godt spørgsmål, udover at pandaer er NICE, det er søde, bløde og undercover psyko´s :P
Tror egentlig det kom efter at en sergeant engang kaldte os alle sammen triste pandaer engang og så er navnet vist bare blevet hængene, desuden rundsmadre de dig i Overlord 2, hvis man ikke bare passer lidt på :P

Belial

Quote from: kvasi on 09 April, 2011, 22:47:58
jeg har haft øjnene på en ren DW hær med en reedemer, fordi det bare er nice.

En Redeemer siger du godt nok. Du mener vel en Crusader ikke?

Et spørgsmål jeg synes du mangler:

Hvorfor en Panda?  ???

Helt enig mht. Kasrkin. De fedeste modeller ever.

MVH

Belial

kvasi

nåh ja, har også cryx, ikke så meget, eftersom at jeg er ny til spillet.

Den er malet(eller skal males) i sådan en sump grøn farve, eller noget i den stil.
jeg synes at cryx figurerne er super fede, og så elsker jeg det der zombie pirat, skelet, vi-skider-på-jer-alle-sammen-og-hader-jer-tema :D
med at spille har jeg dog efter jeg mødte en shredder storm hær, mistet al lyst til at spille det spil lige foreløbig, følte mig virkelig kørt over og trådt på, og hvis det er det power niveu de kører dernede, kan det vist også bare være ligemeget

kvasi

fordi at jeg har den overbevistning at(har ikke selv codexet) at str 5 eller 6 AP 3 flamers bare er bedre end 6 TL bolters, havde desuden ogs kun tænkt mig at køre den med 5 Assault termies i

kvasi

nu har jeg på nu hverænde tidspunkt, nok til at stille 4 karskin Squads og et command Squad i chimera´s, selvom der er yderligt 20 på vej i næste uge :D

Belial

Quote from: kvasi on 09 April, 2011, 23:04:08
fordi at jeg har den overbevistning at(har ikke selv codexet) at str 5 eller 6 AP 3 flamers bare er bedre end 6 TL bolters, havde desuden ogs kun tænkt mig at køre den med 5 Assault termies i

Problemet er nok bare at Dark Angels (og herunder DW) slet ikke kan vælge en Redeemer...

MVH

Belial

kvasi

yea youre right, så må jeg jo bare "nøjes" med den :P

Kapersfingeren

Nogle billeder på vej her, i stedet for alt den snak ?  ;D

kvasi

på populær vote fra kaptain finger :P kommer der her en teaser på nogle af de mærkelige ting jeg laver :D

og til sidst en test model til overstående DW hær

merlin

kvasi

sådan her havde jeg regnet med min DN skulle stå, n
år den engang er mallet færdigt og jeg har pimpet basen lidt op
(som jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre endnu(forslag velkomne)

Synes lige den skulle have et mere voldeligt udseende CCW, så valgte det fra Ironcladen :D
og ja, ved godt det er en frag cannon, men i mit hoved kan den både skyde med assault skud og plasmadød,
alt efter behov

kvasi

Og specifikt uploadet til dig Alex(you know who you are)
kommer her en af de 22 chosen jeg malede, (mangler kun basen)
resten er malet færdige med Full Command og på samme måde  8)

Det er selvfølgelig Chosen med HW/Shíeld og MoT :D

kvasi

ikke meget optimisme, der kom hvad?

Kapersfingeren

Endelig nogle billeder. Det ser fint ud , har du overvejet at bruge noget tudsmaling fra gw til at skabe lidt skygger på dine figurer ellers er det bare din billed kvalitet ::)

kvasi

det vist bare mig, der tog nogle billeder kl lort om natten, tror baer jeg skal prøve om dagen i stedet

uh foresten, må der gerne gives ris/ros omkring min deathwing prøvminator, hva i synes osv

havshoj

Jeg kan godt lide hans pose. Dog syntes jeg er basen er lidt bar.

Farver er svære at se med det lys du har.

kvasi

jeg ahr prøvet at lave alle mine terminators, så det ligner de laver et eller andet.

men prøver lige at tage nogle billeder i bedre lys og fra flere vinkler, så i kan se

kvasi

er det her så bedre?
har taget nogle flere billeder af andre posed ikke færdige terminators :D

og her et billede som blev lidt for lyst desværre

havshoj

er det wash eller dip du bruger?
Der er stor forskel hvordan det ser ud på Prøveminatoren og så de to nye.

Den nye til venstre ser meget beskidt ud, hvilket ser fedt, hvis det var dit formål.
Den anden har du vist fået for meget på det venstre ben. (dukkens venstre ben).

Jeg savner lidt kontrast, det er meget ensfarvet ben farvet og rød.
Kan du evt trylle noget grøn på også, evt. vingerne på brystet?

merlin

+1 til manglende kontrast på dukkerne, jeg syntes umiddelbart de er lidt for ensformige.
udnyt detaljerne på figuren, med lidt andre farver.

kvasi

så skal der sku males nidder, skal male 1500 pts op til her i slutningen af februar og 750 til på søndag(overmorgen), hvoraf jeg mangler 2 hormagaunts, en Doom(som også skal bases) og sætten min tervigon på basen, jeg har lavet til den.

kvasi

listen til 1500 pts bliver noget i stil med det her

Winged Tyrant      230(har converted, mangler maling)
- 2x Talons

Tervigon                     160(er færdig efter på søndag)
- Feel no pain      15

Doom of Malan'tai                  90(er færdig efter på søndag)
- Mycetic Spore      40(no idea)

2 Hive Gaurds      100(den ene er færdig, den anden mangler maling+ base

2 Zoanthropes      120(mangler at købe figurer)
- Mycetic Spore      40(no idea)

20 Hormagaunts      120(er færdig efter på søndag)

19 Hormagaunts      114(er færdig efter på søndag)

9 Genestealers      126(1 malet, resten samlet og grundet)
- Broodlord      46(kun samlet, basen "preconstructed)

3 Warriors      90(1 baset, alle har fået grundlæggende maling)

Trygon         200(er færdig efter på søndag)
- Adrenal Glands   10

1501 pts

da jeg ikke skal spille mod folk som, spiller helt vildt pumpede hære skal den ikke være så power agtig igen, men største bekymring er de der black templars, jeg nok kommer til at møde.

merlin

Pimp it, and put some paint on it. Good so far.

kvasi

de kommer til at være en mellemting mellem de her 2

Og her er så hvordan den ser ud nu

ved godt jeg fejlede lidt med min Tervigon

og til sidst det zoanthrope jeg mangler at gøre færdig til i morgen

kvasi

da jeg har tillusket mig viden om at jeg nok kommer til at løbe ind i en masse krak, er jeg begyndt at overveje at skifte min hiv tyran og broodlord ud med en shooty tyranofex, grundet at den har en "dual lascannon", men også fordi den har 2+ save som måske kan få en del at sige.... hvis jeg så også kan få den til at se grum ud, kan den måske "intimidere" folk til at skyde på den.