News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Thomas' VSF figurer - 2011

Started by thomas_trc, 10 April, 2011, 12:11:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thomas_trc

Endelig. Solen kom frem og jeg fik taget billeder af nogle af de figurer, jeg har fået malet på det sidste.

Jeg har ikke fået malet så meget som en eneste prøjser - det bliver hårdt for dem at få en koloni op og køre på Mars  ;D

I stedet for har jeg fået lavet lidt andre ting til deres ekspedition - en abe, nogle krigsmaskiner og et par automatoner...


Den hidtil mest intelligente og selvkørende automaton Hr Professoren har fået bygget. Den kan agere mere eller mindre på egen hånd.


Krupp serien af nærkamps automatoner har været en begrænset succes. De fungere bedst i grupper, og der har været tilfælde af at de har angrebet deres allierede...


Panzer Krieger Ziethen er en imponerende stor automaton med tung bevæbning. Dens ildkræft er dog meget større end dens evne til at tage beslutninger om hvilke mål den skal beskyde. Men i det relativt fjendtlig miljø på Mars, ser den prøjsiske generalstab ingen problemer i at udføre flere test i felten.


En ganger blev det også til - bevæbnet med et maskingevær og et godt udsyn, samt gode evner til at krydse terræn.


Kong Katongo blev opdaget i de afrikanske kolonier, og med tilføjelse af våbensystemer er kæmpe-aben blevet et slagkraftigt våben. Onde tunger påstår, at Aben er den virkelig hjerne bag alle Hr Professorens opfindelser...

I stedet for at male prøjsere, er det blevet til en håndfuld soldater fra Den Amerikanske Konføderation, der også har planer om at opbygge en koloni på Mars...

En gruppe skarpskytter bevæbnet med Whitworth geværer.


Et sløret billede af nogle CSA Autoneutical Marines.

Napoleon d III's tropper har også planer for Mars...

To grupper med moderne Hotchskiss maskingeværer.


En gruppe med den - forældede - Mitralleuse.


Og et par franske officerer...

Ja, det var jo ikke mange prøjsere - men de kommer nok senere i år.

På gensyn!

Thomas : )




Skizofrenia.dk - blog om spil i alle former (rollespil, brætspil og figurspil)

Sadomator

Strålende, men skal de ikke være med i male kapløbet?

En noget blandet forsamling, så det er jo lige som det skal være :)

Stephan

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)