News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Aarhus2

Started by Daniel, 11 April, 2011, 21:29:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan D'Souza

Mini Munchkin

Quote from: Jan D´Souza on 20 June, 2011, 15:05:50
Ja  :-*

Jamen, hvornår kan du ;) Da jeg er nødt til at være den uhøflige gæst og invitere mig selv hjem til et spillebord hehe

mvh Mads

mcpolle

jeg kan også, skal lige tilbage fra Edinburgh i weekenden, så er jeg klar.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Mini Munchkin

Jeg er væk den 23-26, og så skal jeg arbejde om aftenen den 27 og 28, ellers har jeg rigeligt med tid :)

paaske

Det kunne være skidegodt hvis vi kunne planlægge en dag i en butik/ forening og få spillet en masse. Men jeg har ikke selv nogen forslag, så det hjælper ikke det store. Men det går pisse godt med at få malet en masse HE så jeg er snart klar! Har du egentlig et bord og bor du i Århus?

mcpolle

jeg glemte det, ellers var jeg forbi butikken if´dag, og Morten var derned, men eller sien af i andre kan sagtens kom forbi butikken, og spørg hvis vi må.

Polle

Paul "Polle" Bridge

Mini Munchkin

Quote from: paaske on 20 June, 2011, 16:32:22
Det kunne være skidegodt hvis vi kunne planlægge en dag i en butik/ forening og få spillet en masse. Men jeg har ikke selv nogen forslag, så det hjælper ikke det store. Men det går pisse godt med at få malet en masse HE så jeg er snart klar! Har du egentlig et bord og bor du i Århus?

Jep, det står i den første tråd tror jeg ;) Jeg bor i Århus, men ligesom dig, har jeg intet bord :S

Jan D'Souza

Mads. Jeg kan muligvis spille engang i næste uge. Evt. mandag?

Randomiser

Jeg håber på at få et kørekort her i morgen eller den nærmeste fremtid, jeg skal på ferie her i uge 26, efter det er jeg maks klar på at få spillet nogle spil. Jeg ville også foretrække nogle enkelte dage med 2-3 spil.

Kan måske endda få arrangerede noget hjemme hos mig, hvis folk er friske på at fylde en bil og smutte til viborg. hvis jeg kan skaffe en ekstra plade kan vi alle 6 spille kampe :)

Mvh. Jens Ole
Manny er min Sugar Daddy!

mcpolle

det lyder ikke så skidt, og evt kan jeg også sætte to bord op her hos mig.

Polle

Paul "Polle" Bridge

paaske

Det lyder rigtig godt Jens Ole og Polle! Jeg er ked af at jeg brændte dig af sidst Polle, men det er jo nok bare min egen ulempe. Har været syg i 10 dage efterhånden, men omvendt er figurerne ved at være malet...
Midt til sidst i juli eller august passer nok mig bedst, da jeg lige skal have et par spil mere...

Jan D'Souza

Mads. Jeg kan spille tirsdag aften i næste uge. Kl. 20 my place?

Hyg,
Jan

Mini Munchkin

Quote from: Jan D´Souza on 20 June, 2011, 22:43:46
Mads. Jeg kan spille tirsdag aften i næste uge. Kl. 20 my place?

Hyg,
Jan

Som jeg også skrev, så skal jeg arbejde netop den 27 og 28 om aftenen. Ellers var jeg max klar. Så må blive en anden aften. Men ellers skal jeg kun noget som udgangspunkt på søndage om aftenen, hvor jeg skal arbejde.

mvh Mads Hammer

Mini Munchkin

Quote from: mcpolle on 20 June, 2011, 22:14:26
det lyder ikke så skidt, og evt kan jeg også sætte to bord op her hos mig.

Polle

Lyder slet ikke dumt, just name the time :)

Jan D'Souza

Ok. Så den 30. om aftenen?

Mini Munchkin

Val

Gunzone har vist også borde og terrain, men ikke en egentligt spildag eller noget. Jeg er dog helt sikker på at vi kan lave een eller anden form for arrangement, hvor vi får fyret nogle kampe af. Jeg vil gladeligt stå for at få noget op dernede, hvis der er interesse for det.
Check min warhammer blog på http://stephangarmark.blogspot.com/

Mini Munchkin

Quote from: Val on 22 June, 2011, 10:42:38
Gunzone har vist også borde og terrain, men ikke en egentligt spildag eller noget. Jeg er dog helt sikker på at vi kan lave een eller anden form for arrangement, hvor vi får fyret nogle kampe af. Jeg vil gladeligt stå for at få noget op dernede, hvis der er interesse for det.

Altid god måde at få spillet nogle spil.

Randomiser

Ja tak stefan!

Så mange spil på en dag som muligt :)

Hamsterjoe

Jeg tror også sagtens I kan låne Dragons lair, der er ikke planlagt nogle aktiviteter den 30. mener jeg.
Ellers er der jo også Einherjerne ;)
Whine is Coming: FoW blog
Instagram: @whineiscoming

Randomiser

Kørekortet er i hus, så hvis det kan aftales i lidt god tid og helst i weekenden kan jeg nok låne en bil med lidt god vilje :)

mcpolle

jamen, nu er jeg vendt tilbage fra Edinburgh, og er klar til at spil, nogle spil, hvem kan eller vil??

Polle

Paul "Polle" Bridge

Mini Munchkin

Jeg er klar :) Hvis du vil smide 2 borde op en dag, så kunne det også være fedt :)

paaske

Jeg er desværre lidt presset i næste uge, men ugen efter tror jeg at jeg er klar på nogle spil (og lidt hårdt lært erfaring)

Jan D'Souza

Kaare: Jeg kan spille tirsdag den 12.. Engang om aftenen. Kan du det?