News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Aarhus2

Started by Daniel, 11 April, 2011, 21:29:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcpolle

hvad med enten fredag d. 9 eller lørdag dagen efter, kan sagtens stil to borde+??

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

paaske

Jeg er nok klar tirsdag d 12 og gerne til to spil. Jeg skal lige høre om min kæreste om hun har planer, men jeg kan ikke fredag lørdag... Men måske weekenden efter.

Mini Munchkin

Quote from: mcpolle on 29 June, 2011, 16:39:31
hvad med enten fredag d. 9 eller lørdag dagen efter, kan sagtens stil to borde+??

Polle

Hedder fredag den 8, men jeg er klar :)

mcpolle

potatoe, potata

whatever, i ved hvad jeg mener:-)

kan ikke tirsdag, med mindre det er om eftermiddagen, men tænkt det var mere med Jan.

Polle

Paul "Polle" Bridge

Jan D'Souza

Kaare. Tirsdag den 12. er jeg klar....

Jeg kan ikke i uge 27..

Mini Munchkin

Så bliver der spillet åbningskamp i gruppe 2, hvor kaptajn jan tager imod udfordringen fra Mini Hammer. Slaget kommer til at foregå på casa de Souza kl 20.00, så vent i spænding på, hvem der tager føringen i gruppe 2  :o

mcpolle

draw FTW:-)

Polle

Paul "Polle" Bridge

Mini Munchkin

update stilling ::)

Val

Stærkt gået Mads, nyd det så længe det varer :D
Check min warhammer blog på http://stephangarmark.blogspot.com/

Jan D'Souza

Ja tillykke Mads  :) Jeg er kun en lille smule bitter over at du rullede 11-12 på din knightdeling på det vigtigste tidspunkt og nok lidt mere bitter over de 850 pts. din sol lavede i tur 6.

Mini Munchkin

Quote from: Jan D´Souza on 01 July, 2011, 13:02:12
Ja tillykke Mads  :) Jeg er kun en lille smule bitter over at du rullede 11-12 på din knightdeling på det vigtigste tidspunkt og nok lidt mere bitter over de 850 pts. din sol lavede i tur 6.

Tja, magien skulle jo lave noget i en eller anden tur, og da jeg først placerede en sol oveni hovedet på mig selv, og din konge dodgede en fate of bjurna og kun tog 1 wound, så var det "Bless the sunshine" tid i tur 6, som du jo elsker  ;)

paaske

@ Mini: Haha det lyder som om du stadig er pænt heldig! Jeg skal huske at bruge de samme terninger som dig!

Mini Munchkin

Quote from: paaske on 01 July, 2011, 13:52:15
@ Mini: Haha det lyder som om du stadig er pænt heldig! Jeg skal huske at bruge de samme terninger som dig!

Nej, det synes jeg ikke. Hvis du spørger Jan, så vil han nok sige det. Jeg var heldige på vigtige tidspunkter og også uheldige på andre, så historien er jo altid farvet, uanset hvem du spørger.

Du er velkommen til at bruge mine terninger, jeg skal i hvert fald have fat i nogle nye, de har skuffet mig alt for mange gange de sidste mange turneringer  :P

mvh Mads Hammer

Mini Munchkin

Tror der er åbent i Einherjerne onsdag den 6 i Århus, hvis jeg har forstået deres side rigtigt, nogle der vil spille der ? Helst jer der ikke har et bord, da jeg er den uhøflige gæst og inviterer mig selv hjem til vedkommende ;)

mvh Mads Hammer

Val

Jeg vil gerne spille mod dig d.6 Mads

Mini Munchkin

Quote from: Val on 01 July, 2011, 18:10:59
Jeg vil gerne spille mod dig d.6 Mads

Jamen, så er det da bare det, vi gør :)

Har du været nede i det der Einherjerne ?

mvh Mads Hammer

Val

Ja jeg har været der, det ligger i min baghave. Fint sted, men jeg tror vi skal komme lidt halv tidligt hvis vi skal gøre os forhåbninger om at få et bord.

Mini Munchkin

Quote from: Val on 02 July, 2011, 09:21:50
Ja jeg har været der, det ligger i min baghave. Fint sted, men jeg tror vi skal komme lidt halv tidligt hvis vi skal gøre os forhåbninger om at få et bord.

Nu må vi se, om de holder åbent overhovedet, jeg er ved at finde ud af det. Du har ikke nøgle til Frob, mener du har været dernede nogle gange ?

Har du evt. spillebord, hvis det går helt galt?

mvh Mads Hammer

Val

Jeg er ikke medlem af "the dungeon" mere og jeg har pt. ikke et spillebord, selvom det sagtens kan skaffes ... dog mangler jeg i det tilfælde terrain ... jeg prøver lige at finde ud af noget

Mini Munchkin

Quote from: Val on 02 July, 2011, 18:54:39
Jeg er ikke medlem af "the dungeon" mere og jeg har pt. ikke et spillebord, selvom det sagtens kan skaffes ... dog mangler jeg i det tilfælde terrain ... jeg prøver lige at finde ud af noget

Har fået en mail på dem der åbner i det der einherjerne, så må vi se, om de har sommerlukket eller ej...

mvh Mads Hammer

mcpolle

nogen som vil gerne spil mandag eller tirsdag??

Polle

Paul "Polle" Bridge

Mini Munchkin

Quote from: mcpolle on 03 July, 2011, 11:27:21
nogen som vil gerne spil mandag eller tirsdag??

Polle

Jamen, jeg kan godt spille tirsdag Polle, men ville sådan set hellere være med, hvis du smider 2 borde op hehe. Så man kan få afviklet nogle flere spil  ::)

mvh Mads Hammer

mcpolle

jeg kan godt smid en ekstra bord op, men er først hjem fra arbejde kl 16, så har ikke tid til 2 kampe

Polle

Paul "Polle" Bridge

Mini Munchkin

Quote from: mcpolle on 03 July, 2011, 18:11:02
jeg kan godt smid en ekstra bord op, men er først hjem fra arbejde kl 16, så har ikke tid til 2 kampe

Polle

Jeg kan godt spille mod dig tirsdag så. Bare dig og mig. Det behøver heller ikke blive alt for sent for mig, da jeg skal op på arbejde. Så hvornår skal vi sige ?

mvh Mads Hammer

mcpolle

skal vi sige, kl 6??

Polle

Paul "Polle" Bridge