News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Grudge matches

Started by sean42, 15 April, 2011, 01:50:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sean42

"Bang Bang He shot me down

Bang Bang I hit the ground

Bang Bang That awfull sound

Bang Bang My baby shot me down" :-[

sean42

SKUMMELKRAT!
JA, DIG DEROVRE!
Skummelkrat, HA,  det lyder jo som en uhumsk havne-luders kønsbehåring. Og du påstår at spille High elfs? HA! Alle ved jo at jeg er den eneste rigtige High elf spiller i Danmark. Og derfor vil det glæde mig at glatbarere dig den 20 maj i herning. Kom, hvis du tør.

Handsken er kastet

Og hvis du finder dette post stødende, så bare vent til at du møder mig!

Mvh Sean ::)

sean42

Folk skal forresten skrive hvilken hær de spiller med, da vi kun skal bruge hæren en gang. Derved kan man designe hæren til det ene opgør og nogle har jo allerede opgivet hvad de spiller med. Derfor er det også helt ok at takke nej, hvis man ikke er med på det koncept. Men håneretten slipper man nok ikke for ;D

Mvh sean

Keen

MiniHammer!

Vi ved alle, at du altid har undgået en direkte konfrontation med mig ved enten at tabe bevist, og derved dodge mig, ved at ligge i bunden af turneringen, eller bare gemme dig bag din storebror imens du pisser dine busker til!

Vi kender jo alle det berømte fagterm; "MiniHammers Held". En så skræmmende del af warhammer turneringsverdenen, at selv de bedste var bange for at gå op imod dig, da dine terninger kunne vende kampen på et splitsekund, og få enhver til at råbe og skrige i raseri!
Men denne tid er over - det berygtede fagterm eksisterer tilsyneladende ikke længere, og du er ingenting! Det er ikke for sjov, at du altid vil blive kaldt MiniHammer!
Men nu giver jeg dig chancen, for at træde ud af din brors skygge, genvinde en smule ære og lide et førsteklasses 20-0 nederlag! Dette er selvfølgelig det forventede udfald, ved at tage imod denne udfordring fra mine kære chaos daemoner og jeg.

Håber du har fået bollerne i orden, så du kan mande dig op, og tage imod denne udfordring! Du kunne evt. få din bror, til at lave en hær, som du plejer... Det vil øge din succesrate fra ingen til at være marginal!

Mvh.
Din evige overmand og tropiske holdkammerat
Kjartan

BONUS:
(For at følgende skal gælde, skal du selvfølgelig også sætte noget på spil)
Hvis du skulle gå hen og vinde(det er jo et terningespil), vil jeg erkende at du er rigtig warhammerspiller, og aldrig kalde dig MiniHammer længere!
\\ Kjartan, manden uden efternavn aka.
Commander Keen, altid klar til at smadre DOS aliens!

superSkip

Mølbak os to, en flaske snaps, kom on! ;D
"når, er det sådan vi spiller"

koergod

Heya Jens Ole (bolle)

Jeg udfordre dig hermed, til en kamp om WIH-bæltet (selvfølgelig kun gældende hvis det er ok med WIH-bestyrelsens)

kriterier:
Udfordrende: Vundet min. 1 gang over captain Ole (bolle)s hold.
Den modtagende (ja ja, jeg ved godt hvad du tænker. Men nej):
pissed on at least one sofa,  .. (sorry)

Vægtklasse: N/a

Location. Ungdomshuset, Kontrast

Begrundelse: de utallige opkald jeg har modtaget kl. 04:50, bare fordi jeg står først i ole (bolle)'s telefonbog. Og fordi mine vampyr trænger til at lede en hvilken som helst hær, spillet af ole bolle, mod nederlag. Hint. forvent lidt af hvert.

Underskrevet.

Alex Den lidt bedre Kung fu/warhammer spiller Jørgensen   

Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack left town.

Alliancen står stærkt

Randomiser

Jeg tager i mod med et smil ved tanken omkring de gratis point jeg kommer til at få til denne turnering..

Hvorfor skal vi spille om et bælte? Er dit eget ved at være slidt op og som den bums du har du ikke penge nok til et nyt?

Guess its on, jeg vil udvælge mig en passende hær til at skamprygle dine vamper :D

EMPIRE IT IS!

Signature:
Jens Boller Alex og vil bevise at han er en væsenligt bedre dukke skubber :D
Manny er min Sugar Daddy!

Skummelkrat

Quote from: sean42 on 15 April, 2011, 02:07:13
SKUMMELKRAT!
JA, DIG DEROVRE!
Skummelkrat, HA,  det lyder jo som en uhumsk havne-luders kønsbehåring. Og du påstår at spille High elfs? HA! Alle ved jo at jeg er den eneste rigtige High elf spiller i Danmark. Og derfor vil det glæde mig at glatbarere dig den 20 maj i herning. Kom, hvis du tør.

Handsken er kastet

Og hvis du finder dette post stødende, så bare vent til at du møder mig!

Mvh Sean ::)

Fååååååårk, mand! Hørte man en fisse gø, eller var det din mor, der ræbede? Og er der forskel?

Ja, jeg spillede mor-kortet!

Der skal ikke herske tvivl om, at det skal være mig en udsøgt fornøjelse at hælde Vanish over de nærige totter røvhår på 20mm. baser, der udgør dine elvere.

Handsken er i høj grad samlet op.

Martin Skummelkrat ;)
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Mini Munchkin

Quote from: Keen on 15 April, 2011, 09:16:00
MiniHammer!

Vi ved alle, at du altid har undgået en direkte konfrontation med mig ved enten at tabe bevist, og derved dodge mig, ved at ligge i bunden af turneringen, eller bare gemme dig bag din storebror imens du pisser dine busker til!

Vi kender jo alle det berømte fagterm; "MiniHammers Held". En så skræmmende del af warhammer turneringsverdenen, at selv de bedste var bange for at gå op imod dig, da dine terninger kunne vende kampen på et splitsekund, og få enhver til at råbe og skrige i raseri!
Men denne tid er over - det berygtede fagterm eksisterer tilsyneladende ikke længere, og du er ingenting! Det er ikke for sjov, at du altid vil blive kaldt MiniHammer!
Men nu giver jeg dig chancen, for at træde ud af din brors skygge, genvinde en smule ære og lide et førsteklasses 20-0 nederlag! Dette er selvfølgelig det forventede udfald, ved at tage imod denne udfordring fra mine kære chaos daemoner og jeg.

Håber du har fået bollerne i orden, så du kan mande dig op, og tage imod denne udfordring! Du kunne evt. få din bror, til at lave en hær, som du plejer... Det vil øge din succesrate fra ingen til at være marginal!

Mvh.
Din evige overmand og tropiske holdkammerat
Kjartan

BONUS:
(For at følgende skal gælde, skal du selvfølgelig også sætte noget på spil)
Hvis du skulle gå hen og vinde(det er jo et terningespil), vil jeg erkende at du er rigtig warhammerspiller, og aldrig kalde dig MiniHammer længere!

For fanden, jeg spørger, om jeg kan få lov at lave grudge match, så jeg kan svine dig, og så er jeg ikke på nettet og så udfordrer du mig først !!!! ARGH længere svar følger hehe. DOG KLART ACCEPTERET!

Ja, du har så evigt ret Kjartan, vi har altid undgået direkte konfrontation, da jeg spillere hære, hvor man rent faktisk skal tænke selv og ikke blot kan møde op stangvissen fra sin fætters konfirmation hooked up på bananlikør som en anden Henrik Solgård og skubbe dæmonerne over brætter i vished om, at man ingen ide har om, hvad man laver, men at ens 5+ ward og snyde terninger nok skal klare det for en.

Mine terninger har intet held tilbage, men så må jeg jo købe nogle nye til denne ulige kamp mellem sandsynligvis WOC og DOC ;) Når jeg så har tværet dig ud, så kan du jo se, om du kan finde dig et nyt gardin, som du så kan beslutte dig for, hvorvidt du vil kaste op i, som du plejer, eller blot græde snot og pudse næse i efter at have fået en røvfuld af "Mini Hammer". Ja, du kan blive ved med at kalde mig Mini Hammer, da det så kan være en reminder for dig om, at du bliver tørret i warhammer af både den lille og den store Hammer. Desuden, så vil jeg da mene, at jeg er geniet bag vores lister, når de tropiske drenge hopper i Poolen til Brande :)

Der skal være tropiske drinks og jungle trommer ved bordet, når jeg klasker dig :) Hvad der skal på høj kant, er jeg ikke sikker på, jeg er jo ikke så narcissistisk, at jeg ikke kan anerkende, at din sejrsrate trods alt må indeholde et marginalt talent trods valget af overpowered hær selvfølgelig har langt størstedelen ;)

mvh Mads Hammer

Hammer

Jeg påråber mig retten til at kalde Kjartan en kujon og en sniger! Elegant formår han at skjule sin egen frygt samt mangel på rygrad og mavekontrol ved at udlægge røgslør over hans forsøg på at sammensætte vokaler og konsonanter i denne tråd http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=46325.0

Keen

Beklager meget Hammer, men jeg er ved at være træt af at slå dig, så nu må vi se, om lillebror kan gøre det bedre.

sean42

Quote from: Hammer on 16 April, 2011, 19:01:51
Jeg påråber mig retten til at kalde Kjartan en kujon og en sniger! Elegant formår han at skjule sin egen frygt samt mangel på rygrad og mavekontrol ved at udlægge røgslør over hans forsøg på at sammensætte vokaler og konsonanter i denne tråd http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=46325.0

HØRT HØRT!

Pinligt Kjarten og ikke engang nu vil du erkende din skjulte dagsorden.
Jeg råber straf snaps :)

mvh sean

koergod

STRAF SNAPS  NU .---
Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack left town.

Alliancen står stærkt

Keen

Havde desværre glemt en aftale fra østerskov....

Mini Munchkin

Hvis det skal skrives op, så spiller Kjartan og jeg DOC mod WOC :)

The rasmus

Mølbak din kryster! Du er udfordret og denne gang har du ikke dine gamle snyde TK så du kan forhutle dig til en sejr..
Rasmus Budde

corky

Ja jeg tager gladeligt easy win
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

The rasmus

Hahah.. Btw hjælper du med nogle TK restriktioner  :P

Tænker et max på sqinxer
Casket koster måske en PD
Ban deres power scroll
De smides i 2300 kategorien.
Rasmus Budde

corky

Synes de er ganske godt dækket af de generelle. Jeg ved ikke om jeg synes 3 SPhinx er slemt. Casket kunne godt koste en PD, men det er jo ligegyldigt, og egentligt bare et ban af power stone. enig i at de skal i 2300.
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

The rasmus

Med det power niveau der er lagt for dagen så skal der nogle restriktioner på. Også på sphinx.

Giver casket ikke d3 pd?
Rasmus Budde

corky

Det skal lige siges at jeg ikke har bogen.

Men synes umiddelbart at det er for vildt at kunne spamme sphinxer og magi med casket. Der er ikke mange warmachines og der er lagt låg på magien som er de 2 største trusler imod de monstre.

Måske en max på scorpioner

Ban deres powerscroll.

Alliancen står stærk!!!

corky

hvad med max 3 large targets

Casket er da fint begrænset af de 2 PD man må få.

Max 3 units med tunling?

Jeg synes ikke vi skal gøre hæren meget dårligere end den er!
Alliancen står stærk!!!

koergod

den skal bankes helt ned til jorden :=)

Alliancen står stærkt

Keen

Quote from: koergod on 11 May, 2011, 18:07:17
den skal bankes helt ned til jorden :=)

+1

De skal ikke tro, at de er noget!

Jan D'Souza

Jeg kunne godt fristes til at afprøve Tomb Kings, men det kommer selvfølgelig an på, hvad du kaster i nakken af dem Rasmus. Er det hensigtsmæssigt at begrænse large targets over en kam eller bør man skelne? Skal de overhovedet begrænses dér?