News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Epic ArMAYgeddon - 1-dags turnering i EP

Started by TF Riley, 20 April, 2011, 16:32:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TF Riley

Lørdag den 28/5 afholder vi en 1-dags turnering i EP.

Vi starter kl. 10 og spiller tre spil over hele dagen med dertil indlagte pauser. Så støv din hær af, mal de nyeste bis-ting op og kom frisk til ægte episk 40k Armageddon!!! :)

Atmosfæren og tilgangen er afslappet og behagelig, så selv om du er dugfrisk eller støvet AM-, SM-, E40k- eller EA-spiller, så puds galosjerne op til majdans, og kom frisk!

Vi sigter efter 3 borde med 6 deltagere, evt. med særlige scenarier (forslag modtages gerne).

Vi spiller med de officielle EA+FAQ regler fra GW og officielle lister og de seneste netEA Approved-lister.
Armysize: 3500 pts, eneste restriktion - ingen Mega Gargants eller Imperators.
Malekrav: Fuldt malet fortrækkes, umalede enheder giver modstanderen 1 ekstra SC-reroll (og evig håneret).

Deltagere:
1. Thomas // TF Riley - Squats (evt. standby)
2. Stephan // Speaker to Machines - ATML
3. Flemming // Kaime - Orkses
4. Patrick // Beck - Orker
5. Simon // Simoxer - Space Marines
6.
(7.)
(8.)

PS
Beklager overskriften - kunne sgu' ikke svinge den lyriske pensel op på et højere niveau ;D

Speaker to Machines

Jeg er på!

Stephan - Titan Legion

Kom så drenge & piger, nu har i øvet jer - i véd i kan tage den  ;D
Stephan Dahl

Kaime

simoxer

Vil måske gerne være med hvis jeg kan nå at samle en hær inden. Men jeg vil også lige høre om der kommer nogen Epic spillere i klubben på Mandag?

TF Riley

Quote from: simoxer on 21 April, 2011, 17:49:05
Vil måske gerne være med hvis jeg kan nå at samle en hær inden. Men jeg vil også lige høre om der kommer nogen Epic spillere i klubben på Mandag?

Jeg er derude, men har en spilaftale. Vi kan dog sagtens snakke regler, hærlister, osv.

Mvh
Thomas

PS

Brug evt. "Hvem vil spille"-tråden her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=311.0

TF Riley

Er der slet ikke andre, der er friske på et slag epic?  :)

Speaker to Machines

Hvis der er nogen der vil deltage, men ikke lige har en hær, så kan jeg godt udlåne Marines og Eldar.
Stephan Dahl

TF Riley

Quote from: Taoregorn on 27 April, 2011, 13:41:13
Jeg må erkende en vis overmæthed lige nu. Men jeg håber I får en god dag ud af det! :)

Årh Thorbjørn, hvis du kom over, ville jeg lave et særskilt scenarie, hvor din hær skulle kæmpe imod unlimited orbital bombardment og tage et objective 250 cm fra din deployment zone  :P

TF Riley

Det skal jo ikke være for nemt ;)

Spøg til side, planen er selvfølgelig at hygge igennem og konkurrere på, hvem der har brugt flest penge på gammelt bly ;D

Speaker to Machines

Quote from: TF Riley on 27 April, 2011, 14:43:32
... og konkurrere på, hvem der har brugt flest penge på gammelt bly ;D

Så tager jeg sådan en her med; Den stikker alt, selv fem esser :)
Stephan Dahl

Beck

Hej

Jeg vil meget gerrne deltage - eneste ulempe er at jeg ikke har spillet det siden udgaven Spacemarines. Hvordan passer det ind jeres program - er naturligvis frisk på at få spillet nogen brush up spil.

Hilsen Patrick Beck.

TF Riley

Quote from: Beck on 04 May, 2011, 08:56:31
Hej

Jeg vil meget gerrne deltage - eneste ulempe er at jeg ikke har spillet det siden udgaven Spacemarines. Hvordan passer det ind jeres program - er naturligvis frisk på at få spillet nogen brush up spil.

Hilsen Patrick Beck.

Hej Patrick

Jeg er klar på et spil søndag den 15. i løbet af dagen. Og mon ikke om der er nogen, der også er friske før det? Vi spiller i hvert på mandag i EP, hvis du er frisk på en kigger i første omgang...

Mvh
Thomas

Ps
Sig til hvis du skal låne hær :)

Beck

Fair nok

Jeg kan kikke ud på mandag - hvad tid er i der fra?

TF Riley

Quote from: Beck on 04 May, 2011, 14:08:49
Fair nok

Jeg kan kikke ud på mandag - hvad tid er i der fra?

Patrick, jeg er frisk på et introspil alligevel og er fra cirka 17. Mht lånehær skal jeg lige høre nogle af de andre. Har kun mine squats med.

Mvh
Thomas

Beck

Jeg kan se at man ikke længere brugere de gl. baser - derfor bliver jeg nød til at låne en hær.

Jeg har en hel flyttekasse stående med diverse ting fra Epic Spacemarine era - den ville jeg tage med hvis der var nogen som var interesseret i at køne noget. Smider nogen billeder op senere.

TF Riley

Alle slags baser fungerer, så længe enheds er repræsenteret ved 3-5 mand på max 20x40 mm baser. Mine hære er på de gamle 20x20 mm baser. Jeg prøver lige at skaffe en lånehær så :)

Tag evt. dit habbengut med ud på mandag. Der er måske en del, du helst vil beholde, når du ved lidt mere om spillet.

Speaker to Machines

Jeg er der fra 20:00;  jeg har en aftale om en match med Simon.

Quote from: TF Riley on 05 May, 2011, 08:23:07
Patrick, jeg er frisk på et introspil alligevel og er fra cirka 17. Mht lånehær skal jeg lige høre nogle af de andre. Har kun mine squats med.

I kan godt låne en af mine intro-hære (fra det her spil), hvis vi kan få fragtet dem ud i klubben på en eller anden måde inden jeg kommer (og hvis I lover at være færdige kl 20:00!)  Thomas, hvor bor du henne?  Jeg kan evt. komme forbi med en kuffert i løbet af weekenden.

On a related note, ville det ikke være en ide hvis vi fik lavet en "EP låne Epic hær"?  Det skal jo selvfølgelig være Space Marines... Jeg vil gerne donere malede Land Raiders, Rhinos og Tac Marines, men der skal så spædes lidt til med ekstra gejl.
Stephan Dahl

TF Riley

Quote from: Speaker to Machines on 05 May, 2011, 09:38:03
On a related note, ville det ikke være en ide hvis vi fik lavet en "EP låne Epic hær"?  Det skal jo selvfølgelig være Space Marines... Jeg vil gerne donere malede Land Raiders, Rhinos og Tac Marines, men der skal så spædes lidt til med ekstra gejl.

Har faktisk lige skrevet til Ivan om eksakt samme ting på baggrund af EP 3D-billedet. Synes helt klart det er noget, vi skal arbejde på.

Jeg bor på Østerbro, men tager til Stockholm i morgen tidlig og er først hjemme sent søndag. Hvis du har mulighed for at smide dine mariner forbi klubben i weekenden, så stil dem bare ovenpå mit skab? Overvejede ellers at høre Steven om at låne hans, men han er gået under jorden...

simoxer

Jeg kunne godt være interesseret i noget af dit gamle space marines. Skal have samlet mig en space marines hær hurtigst muligt. Og dernæst en ork hær.

Beck

Hej TF Riley

Jeg kan se at jeg rigeligt med modeller  orks til at stille med egen hær på mandag.  Hvor mange points?

Jeg har kikke flyttekassen igennem

Der er en Squat hær med landtrains og andet gøjl

Spacemarine hær med det hele

Chaos med de gode gamle primarchs og andet

Lille eldarhær med Eldar titan

Imperial guard med 2-3 røde plastik titan, leman russ, maticore og baneblades.

Det hele sælges - jeg tager det med på  mandag.

Hære sælges  stykvis eller det hele kan købes for fornuftig pris.

Speaker to Machines

Quote from: Beck on 06 May, 2011, 17:35:28

Jeg har kikke flyttekassen igennem

Der er [meget]

Nifty :)  Jeg vil gerne kigge lidt i den også!  Jeg kommer ved 20:00 tiden.
Stephan Dahl

TF Riley

Opdateret i første post.

Jeg tænker evt. om folk vil have noget imod at rykke mødetid frem til kl. 9.00?

TF Riley

Så er vi 6! :) Og vi er 5 igen...  ::)