News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Restriktioner til fredag aften

Started by sean42, 24 April, 2011, 23:19:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kongen af Karse

Kongen af Karse

ser skide godt ud med skaven! masser af sjov! kæft jeg glæder mig! :D haha

Skummelkrat

Jeg synes, at restriktionerne er ganske fine nu. Der er plads til en del lir, uden at det går over gevind. Desuden hjælper det en hel del med forskellen i point.

Umiddelbart har jeg ingen ændringsforslag, udover at en arch lector kun skal tælle som en warmachine, når han sidder på et alter. Jeg går sådan set også ud fra, at det er det, du mener.

Godt gået, Sean.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

koergod

Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack left town.

Alliancen står stærkt

sean42

Hey. Så er der rettet lidt i restriktionerne. Der skulle gerne komme lidt mere blod på bordet nu :)
Ved godt det er lidt sent at ændre i restriktionerne, men tænkte det var okay da der ikke var male krav. Nu er det i hvert fald gjort ;D
Restriktionerne er i teorien lukkede nu, men skriv lige inden for et par dage hvis der er noget.

Mvh sean

Hammer

Jeg forstår det ikke helt. Hvis jeg tager en pendent så er hydraen ikke 0-1?

Jan D'Souza

Det betyder vel at tager du ikke shadow magic eller cauldron, så må du gerne have 2 hydras med  :)

sean42

Er sgu kommet til at smide kladden op, i stedet for de rigtige restriktioner. Der er ikke vildt meget der er ændret, men kig dem lige igennem igen.

Undskylder forvirringen.

Mvh Sean

Randomiser

Ehh...

Kan se man får point seperat for stardragon og prince?, hvorfor ikke gøre det til en generel ting for drager/ridden monster? :)
Manny er min Sugar Daddy!

sean42

Måske en god ide, men vil dog ikke ændre mere på restriktionerne i denne omgang.
Desuden er star dragon jo et bedre choice end så mange andre drager, så det var mest den jeg ville ramme.

Mvh Sean