News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Book of the Arbitrator Spillog

Started by Torben Kastbjerg, 01 May, 2011, 21:37:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Torben Kastbjerg

Så skete det hverken værre eller bedre at jeg endelig fik lokket nogle folk til at spille med i mit lille projekt.

Jeg er doven anlagt og billeder/rapport er at finde her.

Så tak til d'herre Thorbjørn og Nicolai for at ville lege med!

Jeg er derfor også gået igang med lige at få rettet de værste fejl til fra regelsættet så forvent at der snart kommer en ny opdatering til Book of the Arbitrator.

Cheerio! Jeg skal male og konvertere!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Belial

Det ser dælme spas ud.

Fine billeder og historie. Mere af det. :)

MVH

Belial

Torben Kastbjerg

Merci, merci ;D

Skulle det være at du turde bevæge dig udenfor Viborg har du hermed en stående invitation til at spille med :)

Jeg skal gøre mit bedste for at levere mere af samme skuffe - men det kræver jo også lige at der er nogle folk som kunne tænke sig at være med til at spille, trods alt. Derudover skal jeg også liiige have skrevet lidt videre på noget kampagne halløj som jeg p.t. arbejder på; men den tid den sorg som man siger.

Stay tuned!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator

Det ser underholdende ud, jeg fik ikke lige læst så grundigt, så det må jeg have til gode til senere, men billeder og billedtekster var strålende...

Og jeg tror jeg spottede ham RT fyren ;)