News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Introspil i EP mandag den 13/6

Started by TF Riley, 10 May, 2011, 09:23:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TF Riley

Nu er Epic Armageddon jo verdens fedeste spil, og vi, der spiller det i EP, vil hellere end gerne spille et introspil eller to.

Vi har et bredt spektrum af hære, man kan låne, og EP planlægger i øjeblikket en decideret klubhær, man også kan spille med (lur mig, om det ikke bliver en SM-hær).

Hvis du er nysgerrig på spillet, så skriv i den her tråd. Vi gennemtrawler jo forummet dagligt, så der er nærmest garanti for hurtigt svar.

Vi afholder en intro-aften mandag den 13/6 fra ca. kl 17 i EP. Hvis du er interesseret i at deltage et intro-spil, så skriv her i tråden! :)

Det gælder også EP'ere, der kunne tænke sig at lære nye spillere om EA.

På vegne af EP's Epic-miljø

Mvh
Thomas

Farseer Gorfindel

Hey Hey.

Hvilke dage kunne det være. Jeg er ved at have en gang orker klar.  :D
Biel-Tan all the way!

TF Riley

Hej

Jeg selv er lidt hængt op indtil den 28., men måske er en af de andre EP'ere friske på et introspil?

Mvh

JacobFrandsen

Jeg er også lidt presset på tiden her i maj, men om et par uger skulle der være en mulighed. Håber, at du finder en at spille med eller at du har tålmodighed til at vente.

Vi vil ihvertfald gerne have besøg i vores menighed i Vanløse.

/jacob

Farseer Gorfindel

Det finder vi nok ud af. Jeg kan ikke udtrykke, hvor meget det varmer mit spille hjerte at der er nogle der spille Epic igen. Jeg var sikker på at det var helt dødt  :o
Biel-Tan all the way!

JacobFrandsen

I mangel af bedre er du jo velkommen til at kigge forbi ArMAYgeddeon arrangeret af TF Riley. Så kan du jo om ikke andet møde de venlige mennesker, se det flotte terræn og fornemme lugten i bageriet.

/jacob

TF Riley

Første post opdateret - kom frisk!

simoxer

Farseer Gorfindel

Det gør jeg også. Prøver at få nogle flere med. ;)
Biel-Tan all the way!

TF Riley

Glorfindel, skal du låne hær?

Farseer Gorfindel

Nope. Jeg tager mine Dark angels og Rum orkses med.

Vi sesen.
Biel-Tan all the way!

simoxer

Nighteye

Hej. Håber i har haft en god aften. Virkelig ked af at jeg ikke kom forbi, men jeg starter i nyt job imorgen, og har haft hovedet fuldt af andre ting idag.

Jeg skal nok en dag...

Bare ikke næste mandag. Der skal jeg se DJ Shadow.  ::)
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

spillemaniac

hej læser først dette indlæg nu, men er da frisk på at komme forbi og prøve lidt epic  ;D

har 2 små hære en eldar og en space marine som gerne vil luftes :)

hilsen adam

TF Riley

Hej Adam,

Jeg har allerede en aftale i dag, men du er da velkommen til at kigge ud og få en snak om EA-reglerne og en kigger. Ellers laver vi bare en aftale til næste mandag.

Mvh,
Thomas