News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Nu skal jeg snart være far :D

Started by Hjarl, 10 May, 2011, 13:02:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

Min dejlige kone, Mette, har termin til at føde vores lille datter her den 16/05. I den forbindelse har jeg hele 6 ugers barsel hvor jeg skal gå og passe min lille pige og hygge mig med min kone:)

Sådan nogen små størrelser sover en hel del har jeg hørt noget om, så jeg har planer om at jeg skal give mig selv et spark bagi, og komme igang med at male igen.

Som en anden tråd her i min falmede blog taler om, gjorde jeg her i vinter noget sært. Necrons... De skal males og gøres klar til det nye codex, der ifølge mange rygter er på trapperne her sidst på sommeren. Jeg håber at få gang i bloggen igen med billeder af den langsomt vågnende Necron styrke...

Mere følger senere, både om min lille nye minion og  om robots of doom...

zacret

Tillykke Hjarl! Glæder mig til at se billeder af necrons og din datter ;)

Martin Iversen

Tillykke med den kommende familieforøgelse.

Jeg vil dog anbefale dig at sætte maleprojekter som et sekundær projekt.

Babyer har det med at sove .. men ikke altid på de tidspunkter man kunne ønske det.

Jeg krydser dog fingre for at du får en af de der unger man har har hørt om (sover uden afbrydelse fra kl 21.00 til 7.30) - men aldrig oplevet IRL.

M. (Far til 2)
Waaaaay behind .....

9K Painting

Tillykke med det!

Glæder mig til at se begge "projekter"  ;)

M. (Far til 0)
- Michael Christensen
9K Painting - painting & gaming. - Følg os på facebook

Rogue Trader

Klaus Bak

Deadman

Tillykke med det, Anders. Glæder mig til at se billeder - gerne af begge ting :)

mvh

Benny (så vidt vides, far til 0)
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Ravage

Jeg krydser fingre for dig makker.
Det er stort at blive far og en stor oplevelse så hold ud, det bliver skønt når det er slut  :-X  .

Hvad angår søvn pg rytme skal du nok ikke regne med der er nogen, eller nogen energi til maling de/n første uges/rs tid. Men der kommer forhåbentlig ro på og så er der nok god mulighed for at få arbejdet lidt på de dejlgie figurer  :D

Nyd det, det er stort  ;D
Quote from: Honsou on 02 February, 2009, 11:50:52
Du er så nørd at jeg føler mig helt normal

Mouse

Quote from: Exorcist on 10 May, 2011, 18:32:30
Tillykke med den kommende familieforøgelse.

Jeg vil dog anbefale dig at sætte maleprojekter som et sekundær projekt.

Babyer har det med at sove .. men ikke altid på de tidspunkter man kunne ønske det.

Jeg krydser dog fingre for at du får en af de der unger man har har hørt om (sover uden afbrydelse fra kl 21.00 til 7.30) - men aldrig oplevet IRL.

M. (Far til 2)

Begge mine unger sov igennem fra hhv 2 og 3 måneder. Jeg er klar over at det er noget som kan udløse jalousibank, så jeg plejer at gå stille ved dørene om det ;)

Tillykke med forøgelsen, det er det hele værd. Husk hinanden.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Belial

@Mouse: I'll hunt you down and...

Men tillykke til Hjarl. :)

MVH

Belial

Hjarl

#9
Som flere af jer forudså blev der ikke malet så meget som jeg havde håbet:D (Det blev dog til en smule) Men det var stadig en super god oplevelse at være på barsel med min kone og min lille Helena.

På 40k fronten skete der også det at Necrons nu ikke længere står til at være næste udgivelse. Helt ærlig; jeg gider ikke male monolither og warriors helt frem til November ;)

Derfor skal mine Crimson fists nu shines lidt op. Jeg havde en masse "fist" bits-packs liggende som aldrig var kommet i brug. Det skal de nu. Nyt projekt bliver derfor at have 2k point malede Crimson fists inden Necrons udkommer.

Her er listen over ting der skal med i de 2000 point. Det er på ingen måde en specielt kompetitativ hær, men den har de modeller jeg syntes er cool og som jeg gerne vil spille med i hyggespil. Det har også den fordel at det altsammen er ting jeg allerede har liggende i gemmerne, så jeg kan få en fin "ny" hær uden at skulle kaste flere penge efter GW.

Intet af det er malet helt færdig til den standard jeg gerne vil ha hæren i, men langt størstedelen har en eller anden from for blå maling på sig :)

Pedro Kantor
Librarian
6 Sternguards
7 Assault terminators
1 Ironclad dreadnought
20 tactical marines
5 scouts
2 rhinos
1 Drop pod
1 razorback
1 Landraider Crusader
1 Vindicator
1 Thunderfire cannon