News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Maleudfordringen: Våbenbrødre

Started by Atoom, 16 May, 2011, 09:10:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erikjust

Argghh jeg mangler stadigvæk og lave 2 power claws, en hel Space Wolf guard Terminator med våben og Canis Wolfborn figuren er ikke engang malet eller limet endnu og baserne hvilke baser er ikke engang begyndt på dem plus har ikke haft tid til og lave skrammerne på figurende endnu.

Damn som det går nu må jeg droppe dioramaet smække baserne sammen (efter bedste evne) og håbe det er nok....eller også kan jeg skippe denne her malerudfordring og håbe at næste emne lægger op til at jeg kan lave alle 6 figure som jeg havde tænkt det.

Hmm what to do, what to do? Hvad mener i skal jeg lave et rusjob eller håbe på at det næste emne er noget jeg kan bruge de her figurer til?
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Speaker to Machines

Her er så mit bidrag - ikke våbenbrødre, men våbensøstre :)

Det er Girls Night Out, mit Mercenary crew til Malifaux:

Lidt supplerende solo-billeder er det også blevet til:

The Viktorias

Taelor, Lady Hammerstrike

Misaki

Three Ronin

Mange tak til Atoom for temaet, det fik sparket mig i gang med at få dem færdig; De har ellers stået grundet og hvide i malekøen temmelig længe...
Stephan Dahl

xxJesperxx

hehe... NICE! Man får helt tankerne hen på Sin City  ;)

Lisanette

Her er så min "entry". Jeg beklager, billederne er så mørke - jeg må hellere bruge dagslys næste gang. Figurerne er mine tre Branchwraithes fra min WE hær. (Jeg fandt først for sent på at kunne bruge mine Perficium-munke fra Empire i udfordringen. De passer temaet perfekt, men er kun lige blevet grundet, så det må blive en anden gang.) SH Lisa
"Complicated game, my ass." Nu med maleblog: Lisas 90 Flagellanter og Wood Elves

Erikjust

Kan ikke nå færdig med min entry så det må vente til en anden god gang.
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

zacret

Min entry til konkurrencen.

flere billeder kan du finde her http://thedeathworlders.blogspot.com/

Vh Rasmus