News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Maleudfordringen: Våbenbrødre

Started by Atoom, 16 May, 2011, 09:10:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atoom

Quote from: Erikjust on 05 June, 2011, 22:47:22
Damn you Atoom hvorfor kan du aldrig poste et emne jeg kan se lavet med bare en figur. Næ hvert emne kan jeg kun se lavet med et diorama  ;D  

Det skal jo være en udfordring :P - Og det glæder mig at du tager den op!

rubber

Hej Atoom, Kunne man lokke lidt flere billeder ud af dig? Jeg vil gerne se lidt flere vinkler på din fine entry.

Mvh.

Atoom

Quote from: rubber on 06 June, 2011, 09:59:01
Hej Atoom, Kunne man lokke lidt flere billeder ud af dig? Jeg vil gerne se lidt flere vinkler på din fine entry.

Mvh.

http://brushesanddolls.blogspot.com/2011/06/ig-diorama-brothers-in-arms.html

xxJesperxx

Det er fandme en flot entry Atoom! Jeg sidder selv og er ved at færdiggøre min egen godt inspireret at din oplæg......

Atoom

Quote from: xxJesperxx on 06 June, 2011, 15:12:40
Det er fandme en flot entry Atoom! Jeg sidder selv og er ved at færdiggøre min egen godt inspireret at din oplæg......

Tak-tak. jeg glæder mig til at se hvad du finder på :)

Aqwe

Atoom det er rigtig flot. Dog ser det mere ud som om flaget er på vej ned, end op.
Om det så er fordi at flaget skal flyttes tætter på frontlinjen, eller det er fordi frontlinjen er kommet for tæt på, må man jo så selv gætte på.  ;)
I don't suffer from insanity...
I enjoy every minute of it.

xxJesperxx

Atoom - hvad er det for nogle enheder der skal bruge 5 mand til at hejse en enkelt fane  ;D.

Jeg er enig med Aqwe. Hvis du havde mulighed for at vende flaget (klippe det af og pinne/lime det igen), så ville det være perfekt. Det kan selvfølgelig også være vinden.....

Cazino

Ham med bandagen på hovedet, der lige rører ved flagstangen, jeg synes jeg kender typen: " Jeg skal nok holde øje med flyttekasserne, mens i andre bærer klaveret op på 4."

P.s. Dette er ingen kritik af entryet. Det ser rigtig godt ud.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

Kayjay

Det ser sindsyg godt ud Atoom...

:D

xxJesperxx

Hej Allesammen

Her er så mit bud på temaet "Våbenbrødre". Ideen til min entry dukkede op i min syge hjerne efter at have læst Atooms udfordring og set skitsen til hans diorama, så tak for inspirationen. Jeg har sjælden moret mig så meget med at lave modellerne, og det var rigtig fedt at bruge tid på at male noget andet end mine hære.

Jeg har malet to par våbenbrødre, som I kan se. De brave Empire fodfolk fra provinsen Nordland, der måtte lade livet og blive ydmyget i døden af grønhuderne, der nu kan fortætte deres voldtægt og plyndring i ro og mag......

Enjoy

Som en lille krølle på halen vil jeg lige dele min 2-årige datters kommentar til billederne, da jeg sad og uploaded dem. Hun kom ind, så på det jeg sad og lavede og sagde "Øhjj flot.... fars ko", hvorefter hun kyssede skærmen. Kan man andet end at elske hende for det. Hun skal sku' nok blive til noget stort!

Hilsen

Jesper

Overhamsteren

Stakkels mand. ;D

Fint med massere af billeder, dem hvor man kan se mere bord end diorama kunne dog godt beskæres lidt bedre. :)
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

xxJesperxx

Quote from: Overhamsteren on 08 June, 2011, 23:24:37
....dem hvor man kan se mere bord end diorama kunne dog godt beskæres lidt bedre. :)

Det ordner jeg med nogle nye næste gang det bliver solskinsvejr....

mrmox42

Hæ hæ hæ, den er fil'me flot, Jesper.

Smukt arbejde.

(Det er præcist sådan at jeg forestiller mig det ser ud, når mine Orker har høvlet din Empire-hær  ;) )
Sic Bisquitum Disintegratum -
Således Smuldrer Småkagen

Atoom

@ xxJesperxx:

Sådan der - STRAF til de underlegne humies :)

Det ser rigtig godt ud!

TF Riley

Det er sgu sjovt at se sit 15+ årige gamle terræn igen :) Godt diorama også, Nicolai

Cassiopeia

Her er min entry... lidt utraditionel, men forklaring kommer.

Min Deamon Prince lider af personligheds spaltning og den ene tilbeder Tzeentch og den anden tilbeder Slaanesh, derfor den ene side er blå (Tzeench) og den anden lilla (Slaanesh).
Det gør at der til tider må diskutere med sin bedre halvdel om hvilke magier der skal kastes og deres diskutioner om deres guder skal man vidst ikke kommer nærmere ind på... xD

Lisanette

LOL! Den er blevet rigtig god. Må hellere se at få lavet baser på mine Branchwraithes, så jeg kan være med.
"Complicated game, my ass." Nu med maleblog: Lisas 90 Flagellanter og Wood Elves

Taoregorn

Jeg nåede rent faktisk at lave mit bidrag denne gang!  :o

Udfordringen "våben brødre" fik mig straks på det ultimative makkerpar:

https://lh3.googleusercontent.com/-XtPLhN3SdL8/TfKN9mmO-jI/AAAAAAAADso/UxWn_YdzHOE/s576/P1200549-1.JPG

merlin

Player1

Har du selv modelleret Shrek, Thorbjørn?

Taoregorn

Quote from: Player1 on 11 June, 2011, 11:44:45
Har du selv modelleret Shrek, Thorbjørn?

Nix det er et stykke legetøj fra en eller anden serie. Har et væld af forskellige nu...  :-X

De er nærmest spot on 28mm 

danishbuddha

så måtte man sq en tur i gemmerne, men fandt det jeg ledte efter og nu skal der sq males.

men er sq lidt vild med den chaos demon..
Come on everybody, lets do the WAARRGH
Befinder sig et ukendt mørkt sted, med mærkelige mennesker.. De lokale kalder det for jylland..

Netsmølf

Her er mit skaven blood bowl hold - jeg startede på headcoachen for at være med til at hylde generalen, men der kom lige en flytning i vejen for det, så da det blev til våbenbrødre skyndte jeg mig at male resten. I alt er der 19 rotter (inkl. coach) og jeg har ingen anelse om hvordan man sætter dem op så det bliver et pænt gruppe billede så her er der lidt forskellige billeder istedet:

Da Headcoach:

Storm Vermins:

Gutters (der er to andre, men kom til at slette billedet af dem):

Ratman:

Throwers:

Linerats:
www.fatshark.se støtter bloodbowl med kunst og derfor støtter jeg dem

clam

Super fede entries denne gang - og ved nu slet ikke om jeg så nu har lyst til at være med :(

Men det hele er jo bare for sjov og når jeg nu alligevl har kæmpet mig igennem at få malet noget igen, ja så får i dem nu alligevel. Ikke mindst for at give disse fantasiske John Pickford sculpts lidt reklame. Så her er min entry mine White Knight's Privately Commissioned Minis:

xxJesperxx

Quote from: clam on 17 June, 2011, 17:19:19
.......White Knight's Privately Commissioned Minis

De er super fede  ;D