News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Kig her

Started by sean42, 18 May, 2011, 01:25:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sean42

Hey

Har lige brug for at folk tilkende giver deres mening. Der er jo ikke helt så mange spillere som håbet. Der er to muligheder som jeg ser det.

Enten aflyser vi for denne gang og så vender jeg stærkt tilbage på et andet tidspunkt.

Eller også er det som det er, og så har vi en hyggelig weekend alligevel.

Det skal nu nok blive godt som det er nu. Der bliver lavet et par seje præmier, vi har masser af øl, der bliver god mad og et helt hus at nørde i.

Hvis vi vælger at gå i krig :), så kommer fredagens kamp ikke til at give BP i forhold til turneringen, da jeg muligvis kan finde lidt flere spillere til lørdag så.
Til gengæld vil vinderne af fredags kampen vinde et par øl og ham der vinder størst vil vinde "lidt flere øl" ;)
Man må selvfølgelig gerne vælge en sodavand eller en toast i stedet for en øl.

Vil bare lige være sikker på folk er friske, da det ikke er et kæmpe problem at aflyse.

Mvh Sean

Skummelkrat

Jeg har glædet mig som et lille barn, fikset bytning af lørdagsvagt på arbejde og alt muligt, så jeg vil virkelig gerne gennemføre. Det er fint med mig, at det blot er æren og øllerne, der er på højkant fredag.

Hvis du vælger at aflyse, har jeg dog fuld forståelse for det.

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

sean42

Jeg har også glædet mig rigtigt meget. Og ligegyldigt hvad synes jeg vi skal holde fast i vores grudge match, skummelkrat(så let slipper du ikke) :). Så må vi se om det bliver før end siden.

Vil lige pointere at jeg er mere end klar på at holde turneringen her i weekenden, føler bare lige jeg er nød til at lægge en "føler" ud.

Mvh sean

Jan D'Souza

Ja for fanden. Vi vil spille!!!

Rasmus Hammer skal jo have daller.  ;D

Hyg,
Jan

Keen

Jeg syntes bestemt også, at vi skal gennemføre det! Jeg har også glædet mig længe, til at lufte min 3K hær, og jeg vil sku være ked af det, hvis det går i vasken nu =(

Jeg syntes selvfølgelig, at det er en skam, at fredagens kamp ikke kommer til at give BP, men hvis vi kan hente flere spillere ind, så er det selvfølgelig værd at afgive.
\\ Kjartan, manden uden efternavn aka.
Commander Keen, altid klar til at smadre DOS aliens!

Mini Munchkin

Nej nej nej!!! Den skal ikke aflyses. Jeg har en meget vigtig eksamen imorgen og turneringen er min belønning dagen efter.

Så hygger vi da bare helt vildt og kan være rimelig samlet. Jeg har virkelig også glædet mig til at hygge, så synes helt sikkert, at vi skal gøre det :)

Hammer

Quote from: Jan D´Souza on 18 May, 2011, 07:51:26
Ja for fanden. Vi vil spille!!!

Rasmus Hammer skal jo have daller.  ;D

Hyg,
Jan

Hvad har jeg nu gjort :)

Randomiser

Er maks klar!! :)

Har også fået lov at låne Thor en hær så han kan deltage lørdag!!
Manny er min Sugar Daddy!

sean42

Lyder godt, Jens Ole :) Er du klar om fredagen også?

Jamen det lyder da til at vi skal i krig drenge ;D

Hvis der er nogen der mangler at overføre penge, kan i så ikke klare det senest i morgen?

Mvh Sean

koergod

Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack left town.

Alliancen står stærkt

Mini Munchkin

Quote from: sean42 on 18 May, 2011, 11:10:38
Lyder godt, Jens Ole :) Er du klar om fredagen også?

Jamen det lyder da til at vi skal i krig drenge ;D

Hvis der er nogen der mangler at overføre penge, kan i så ikke klare det senest i morgen?

Mvh Sean

Hvem har du fået fra, da jeg virkelig ikke kan huske, om jeg har overført eller ej hehe

Keen

@MiniHammer
check evt. oversigten over dine transaktioner de seneste 3 måneder... Der bør du kunne se, om der er gået 200kr ud :P

Randomiser

Ja, er maks klar til at synder smadre Alex i vores grudge match og vinde de omtalte bajere :)

Kan man betale kontant fordi hvis man overfører i morgen kommer pengene først efter weekenden.. (har ikke mulighed for at overfører i dag)
Manny er min Sugar Daddy!

Mini Munchkin

Tæller første kamp ikke med oder was ?

Keen

åbenbart ikke... så forbered dig på vanvittige tossestreger!

sean42

Hey :)

I må gerne betale kontant ved indgangen.

Rykker kamp starten lørdag en halv time frem, sådan at dem der kun kommer lørdag, har lidt bedre tid.

Mvh sean

Mini Munchkin

Quote from: Mini Munchkin on 18 May, 2011, 13:03:16
Tæller første kamp ikke med oder was ?

Vil bare gerne lige have det bekræftet inden ? Da jeg måske nok vil lave en lidt mere sjov hær end den, som jeg har i sigte pt.

mvh Mads Hammer

corky

Nogen der har en 3500 point hær jeg må låne? - har desværre lånt min ud!!! -
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Skummelkrat

For helvede, Rasmus. Hvad tænker du på?

Jeg har 3200 point dæmoner, du kan lege med, hvis du har lyst.

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

sean42

Første kamp, altså kampen om fredagen, tæller ikke med.

Mvh Sean

The rasmus

Hah snyd du bare med dæmoner Mølbak, du er stadig en færdig mand!
Rasmus Budde

corky

Hvad fanden Budde - troede du havde opgivet at lege med!!!

Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

The rasmus

Jeg svinger da forbi fredag for at sætte dig på plads! Har dog heller ikke nogen hær, endnu da alex låner dem med hugtænder.
Rasmus Budde

Mini Munchkin

I går rundt og kalder jer warhammer spillere uedn hære, og den ene skal med til ETC, det er jo ynkeligt ;D

sean42

HØRT HØRT!

STRAF SNAPS!   ;D