News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Lidt Feedback

Started by sean42, 25 May, 2011, 14:19:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sean42

Først vil jeg lige sige tak for en god turnering :) Og en rigtig god fest fredag :) Har sgu et par gode historier med derfra. Derefter vil jeg gerne sige undskyld til dem der blev holdt oppe hele natten af de vilde fulde folk. Det var ikke hensigtsmæssigt. Kan godt forstå, at dem der kun kom for at spille warhammer, følte sig lidt overset. Planen var nu også at Warhammer skulle være omdrejningspunktet. Derfor vil jeg også ændre en hel del ting til næste gang så dette kommer til at ske. Stoppe musikken og lukke baren på et bestemt tidspunkt, ingen musik under spillene og en større overholdelse af tidsplanen, blandt andet. Så kan dem vil drikke sig fra sans og samling jo tage i byen.

Ærgeligt at der var nogle spillere der faldt fra undervejs, men lad os krydse fingre for at det ikke sker næste gang.

Synes også der var nogle rigtigt gode rammer at tage fat i. Så det vil jeg arbejde videre med til næste gang. Så tak til dem der deltog, i hvad der nok må kaldes test gangen. Jeg vender stærkt tilbage og håber folk har mod på det. 

Mvh Sean

Ps, der blev glemt nogle ting i huset. Har givet Alex din jakke og lommeregner med, Jens Ole. Han fik også lidt dæmoner, samt codex og 3 tomb king figurer med, da vi anslog at han nok så de fleste til warm up. Jeg har selv en lille reglbog til at ligge herhjemme, skriv hvis du mangler den.

The rasmus

Den lille regel bog er min. Derudover mangler jeg mine terninger og målebånd.
Rasmus Budde

corky

Har noget af dit Budde - Terninger, templates og målebånd - dog ikke alle terninger!
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

The rasmus

Hehe de røg vel i kampens hede.. Plus du har min værdighed mølbak. Den har jeg stadig til gode at vinde fra dig..  :P
Rasmus Budde

Mini Munchkin

Jeg har skrevet min feedback i den anden tråd, og du har også kommenteret det Sean, så er helt sikker på, at næste gang nok skal blive endnu bedre :)

Keen

Så er jeg også ved at være ovenpå igen...

Hvad jeg syntes virkede:
- store slag (3k+)! mange flere af dem!
- musik under spillene... nogle er måske uenige her, men jeg syntes at der var hyggeligt og derved et godt boost til stemningen :)
- bar!
- lokale tilskuer...
- maden var lækker, og der var super service.

Hvad ikke virkede:
- tidsrammen blev skubbet markant på sidste aften, hvilket jo også var en af grundene til at vi ikke fik spillet den sidste runde. Næste gang skal folk stoppes under spillet for at overholde tiden.
- club black (nuff said)
- at folk forlader turneringen inden den er slut.
- min brændert...

men altså, super fed turnering, og der er en læringskurve for alt, og jeg er overbevist om, at det bliver endnu bedre næste gang. 8)
\\ Kjartan, manden uden efternavn aka.
Commander Keen, altid klar til at smadre DOS aliens!

sean42

Quote from: Keen on 26 May, 2011, 16:39:20
Hvad jeg syntes virkede:
- musik under spillene... nogle er måske uenige her, men jeg syntes at der var hyggeligt og derved et godt boost til stemningen :)
Hvad ikke virkede:
- club black (nuff said) 8)

angående musikken, så er jeg ganske enig, men ville dog være ked af hvis nogen følte de fik ødelagt deres spil på dette grundlag. Derefter kommer musik smagen ind over, hvilket kan være svær at forene mellem 20 mennesker.

Angående club black, Det er jo det jeg har sagt i årevis. Det sted er bagindgangen til helvede. Vask jer med helligt vand og håb på det bedste.   :)

Mvh sean