News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

General Pottes Slagmark

Started by potte, 08 June, 2011, 22:37:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

potte

good point faktisk.
Nogen af dem har jeg dog eksperimenteret med noget wash, men havde ikke tænkt over at male dem grønne ;)

Tordenkuglen

Yeah dejæligt med billeder, fin fin gaming standard, som sagt tidligere er der lige et par småring som hjul og fødder på inf baserne :)

glæader mig til at se mere  8)
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

potte

tak for alle inputs :)

Flere billeder kommer selvfølgelig op efterhånden som jeg bliver færdig :)

TrueRonin

Tillykke med udvidelsen til en fully fledged blog, jeg vil følge udviklingen og evt. svinge pisken hvis du falder af på den?   ;D
- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

potte

Maaaange tak :D
Der er selvfølgelig vodka og kaviar til alle ;)

Belial

Det ser rigtig godt ud.

Eneste anke må være det camo-netting over en af leder? baserne. Det ser lidt... kunstigt ud.

MVH

Belial

potte

Camo nettet er til at indikere digged down til mine arty guns :)
Og baser: ja men har osse først for nyligt lært at gøre lidt mere
Ud af dem :/

potte

Once again, to war Comrades!

Så er man vågnet fra sit koma-stadie, og er derfor klar på lidt gang i gaden.

Det første en god general selvfølgelig gør, er at følge op på det intel han mangler.
Så efter et frisk kig på www.flamesofwar.com faldt jeg over en del ting der er ret lækre:

SU-100
Mine kære SU-100 er nu blevet officielt lovliggjort i andre hære end (den lamme!) Lend-Lease Tank battalion fra Stalins Europe.
Dette er dejligt nyt, for nu har man mulighed for at give de der skide facist vogne en dosis af deres egen medicin.
Eneste øf er jo selvfølgelig at den er ROF 1.... men man kan vel ikke få alt i verden som Russer.

Grey wolf og Red Bear
Det var så her jeg var nød til at gå ud og skifte undertøj.
For mit blik fangede nemlig denne skønhed:

Og ud over at det ser freakin awesome ud (bare rolig.. tysken får osse en udgave, men man linker sku da ikke til fjendes ting.. tsk. tsk.) Er det faktum at de samle alt for Østfronten, inklusivt opdateringer, og Artikler de tidligere har haft på deres side, gør at jeg nu ved hvad jeg ønsker mig til jul.
Ser selvfølgelig meget frem til at denne bog udkommer.

det var lige en lyn opdatering.
Der kommer nok snart mere, for har fået mere fritid.. og fritid betyder mere tid til krig!

- Generalen trækker tilbage på sit kontor for at nyde vodka og Kaviar.

potte

And we are back.

Har ikke haft den store tid til at skrive, grundet at flames of war simpelthen er eksploderet i vores lokale forening, og pt er det mest dominerende figurkrigsspil i projekt nexus.
En hel del nye spillere er dukket op, heriblandt kæresten, som er begyndt at spille USA(på trods af hun er overbevist om at det er uncle george, og ikke uncle sam..... Suk kvinder!!!)

Vi køre jo derudaf med 3rd edition reglerne, og jeg selv har både fået udviget min hær, samt fået malet en hel del, og forbedret mine male færdigheder...

Vil derfor i løbet af den kommende uge, vise nogle af de kreationer jeg har skabet i tidens løb.

Er lækkert at være tilbage ved fronten........ For the soviet unione!!!!!

TrueRonin

Fremragende med nogle flere rekrutter til fronten, så skal i vel også snart til at smide en turnering/event i støbeskeen?

Min trader tråd.

potte

Det kan du tro ronin.
Vi køre normalt "slaget på heden" som er en fantasy og 40k turnering. Sidste år blev warmachine/hordes koblet på, og min nye plan, med min lille horde af rekrutter er at få en omgang fow med til 2013s udgave.. Derudover planlægger jeg at holde en mini hygge turnering i vores lokaler, når jeg kommer hjem fra afghanistan igen, til jul..

Mine tanker er:

- late war
- axis vs allies
- 1500 p
- ingen substituter
- varierende missioner.
- v3 regler selvfølgelig.
- begge fronter.
- muligvis malekrav.
- ikke noget "flames of vodka"

TrueRonin

Spændende... :) Nu er slaget på heden ikke en turnering jeg lige kender datoen på, men hvornår er det planlagt at den skal skydes af næste år?

Min trader tråd.

potte

Den løber normalt af staben omkring november :)

Cluveru

Det lyder spændende. Jeg har hermed sat november 2013 af til turnering  :D

Klüwer
Følg mine projekter på Kampfgruppe Klüwer.

TrueRonin

Min trader tråd.

potte

Ville osse være en fed mulighed for at møde jer ;)

TrueRonin

Jeg tvivler på du siger det samme bagefter... :o

Min trader tråd.