Lisas 90 Flagellanter og Wood Elves

Started by Lisanette, 22 June, 2011, 11:47:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lisanette

Velkommen til min første maleblog – faktisk første blog nogensinde. Jeg er en novice, hvad angår maling i 3D, men har gennem tiden kreeret nogle ganske pæne 2D resultater.

Værende en "Elver-ho" har jeg kastet mig over Wood Elves. Jeg har valgt at lave vintertema med et lidt støvet look. Træerne skal være mørke, våde og rådne, græsset vissen, stenene gyldne sandsten. Dyrene skal være naturlige, undtagen Forest Spirits, de skal være en del af skoven; Wildrider heste er grønne, og enhjøringer har grene voksende ud af sig. Lyse grønne, grå og blå farver til klædning – brunt læder. Dertil føjes lidt skarp blåt is-agtigt noget hist og her.

SH Lisa

Hovedprojekt:
Alle mine Woodelf modeller - Jeg har 7000+ point, men får spillet alt for lidt. I det mindste får jeg malet oftere end tidligere. Og det er spass, synes jeg. Desuden har jeg mig et lille uofficielt Mordheim Warband inkluderet. (Nogle af dem uden sne på basen. *faceplam*)

Sideprojekt:
Kæresten elsker sit Mordheim Warband, så hvorfor ikke udvide det til en 2600 hær? Jeg mangler stadig 78 Flagellant-modeller og 5 pæne heste til Witchhunter Outriders til ham - samt en masse maling :P.

Rester:
Sidst har jeg også nogle rester. Jeg vil gerne kunne stille 2600 point i Skavens, High Elves og Dark Elves med tiden. En veninde har doneret lidt High Elves. Derudover har jeg et Sisters of Sigmar konverteret fra Daemonettes Mordheim Warband – der mangler lidt mere farve... og et spil Space Hulk, der må vente, til jeg er lidt bedre.

EDIT: Staveflej
"Complicated game, my ass." Nu med maleblog: Lisas 90 Flagellanter og Wood Elves

Lisanette

Første forsøg på træer:
Mine allerførste Dryader og min bedste Tree Kin. Jeg vil gerne ramme dette Tree Kin look på alle mine træer, men jeg har glemt, hvordan jeg gjorde. *facepalm* Jeg tror, jeg har fat i noget at det rigtige på min Treeman. Så skal have lavet nogle farvetests for at finde den rigtige wash.

Bonus: Min første HELT færdige figur: Kaptajnen Van Halfling til Empirehæren.

"Complicated game, my ass." Nu med maleblog: Lisas 90 Flagellanter og Wood Elves

Norx

Er umiddelbart ret vild med din kaptajn, kan vi ikke få et closeup af ham alene?
Basballen's private gulvklud

Lisanette

Så pyt da... Humanoider er farlige, men ham her har intet synligt ansigt. ^^
EDIT: (fuck, hvor er jeg dårlig til at tage billeder... >.< )

Lisanette

Inden weekenden skal jeg gerne have malet:

16 Glade Rider Steeds
10 Wild Rider Steeds
01 Hero Steed
01 Stag
02 Enhjørninger
03 Branchwraithes = Maleudfordringens Våbenbrødre

Billeder så småt på vej.

Norx

Han er stadigvæk ret kær  :)

Sidste chance for 2MD inden vi går på sommerferie i aften

Lisanette

I know - har sat 3 vækkeure/alarmer til. ^^

Norx

Cassiopeia

ser rigtig nice ud Lisa  :)
elsker din hobbit ;D
Men ja spilles mere skal der også.. har selv været bagefter med det :'(
så regner da også med og joine klubben i Lyngby efter deres sommerpause :)

Kennum

Der er rigtig meget stemning i den witchhunter gut! Hvad er han sammensat af? Eller er han købt sådan?

Jeg skal da også ellers lige love for, at du har sat dig noget af et projekt for her op til weekenden! God malelyst!
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Kapersfingeren

Det var da eller noget af et male projekt du har startet på der  ;D

Lisanette

Rettelse: Det bliver inden månedens udløb. Troede bare ikke jeg ville få tid i weekenden eller efter, men det ser det ud til, jeg får. Whee!

EDIT: Næh, jeg hyggede med min søster i Jylland, så alle mine hyppere blev ikke færdige. Men jeg har taget et dårligt foto af dem.

Så jeg må hellere få dem færdige over sommeren, samt finde frem til det der farveskema til mine træer, så jeg kan male tre af sådanne til "Handsken".