News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Ris & Ros er meget velkommen

Started by valten, 27 June, 2011, 10:33:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

valten

Hej alle her er lige mine stats:

Alder 39 år.
Navn Johnny.
By Viborg.
Status Gift.
Børn 2

Jeg har aldrig haft en rigtig blog som denne, jeg elsker at male figur, er knap så glad for at læse regler :).
Jeg har spillet Warhammer Fantasy siden 1998 og frem til 2004 , hvor jeg bare blev træt af GW reglerne og deres konstante ændringer, jeg havde en en figur pause på 2-3 måneder hvor jeg ledte efter noget nyt at tage mig til.
Det spil jeg faldt over blev BF´s Flames Of War (Bare navnet lyder nice:)...), jeg har spillet en del turneringer i FOW efterhånden har stadig en 1st plads til gode, har dog vundet en del 2 og 3 pladser.
Jeg har sågar vundet en bedst malet hær i 2009 til Panzerinferno, Tyske SS-Wiking var på bordet.
Jeg har ikke rigtig prøvet at gå efter en bedste malet hær siden, det er her denne blog kommer ind i billedet :), da jeg vil bruge den som motivations kick.

Spil/Figur jeg spiller/samler/maler.

Flames of war.http://www.flamesofwar.com/
Honour Lassale.http://www.sammustafa.com/honour/modules-games/lasalle/
Bolt Action.http://store.warlordgames.co.uk/28mm-ww2-bolt-action-101-c.asp
Warlord Romer. http://store.warlordgames.co.uk/28mm-imperial-romans-9-c.asp

Som i kan se er det meget Historiske spillefigur som jeg hænger i, kan være at med tiden der vil komme noget andet da der laves mange fede figur derude.

Jeg roder også med terræn da jeg er organiser en turnering i Flames Of War 1 gang om året, den hedder Hill 54, vi har været med til det tidliger comequest og har også været med til,(AFOD The Flames of war part).
Men ellers er det en af de største af sin art i Norden og løber af stablen den 1-2 Juli.

Til sidst jeg vil bruge siden til at skrive lidt om hvad jeg går og laver og hvordan jeg laver det, der vil komme WIP fotos og fotos af opgaver som er færdige.
Jeg svare gerne på spørgsmål hvis jeg har lavet noget som folk godt vil vide HVORDAN gjorde du det :).
Male hånd tilbydes inden for FOW, LOTR, Star-Wars, ACW, AWI, SAGA. Tabeltop.

Hjemsiden

Tordenkuglen

Velkommen til dit gamle frontsvin :)
godt at se så nobel en jyde mere finde vej hertil :)

Glæder mig til at følge med i dit arbejde her, og måske komme med et godt råd eller få lidt inspiration :-)

Ses min ven der :)
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

valten

Jammen jeg takker kuglen og lige måde min ven :).

Jeg glæder mig også til at komme i gang nu håber jeg bare at jeg selv kan følge med til at opdater :).

Hjemsiden

elThyge

Ja, velkommen til "kælderen". Glæder mig til at følge dine projekter, nu du har givet et lille indblik. Opdateringer er kun aktuelle, hvis der er noget at skrive om - og en gang imellem er der bare ikke noget at skrive om. :)
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

valten

Quote from: elThyge on 28 June, 2011, 15:12:07
Ja, velkommen til "kælderen". Glæder mig til at følge dine projekter, nu du har givet et lille indblik. Opdateringer er kun aktuelle, hvis der er noget at skrive om - og en gang imellem er der bare ikke noget at skrive om. :)

Jeg takker nu har jeg jo brugt en del år på at følge dig og mange af dine projekter, så du har faktisk været med til at anspore mig :).

Hjemsiden

Tordenkuglen

godt med noget update, dog mangler du at opdatere din profil, det er jo nogen tid siden du kun var 37 år :)
og det er jo 2 børn nu ;) men der er måske et mere på vej??

Du vil jo gerene have ris og ros, så her er lige en skål RIS til dig for ikke at opdatere din profil  ;)

:o
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

Esben

Der er noget galt med dine billeder.
Esben Flachs
Kbh Ø

valten

Hjemsiden